חיפוש

ציוד גינון – האביזרים שכל גנן צריך כדי להגן על עצמו

ציוד מגן אישי הינו ציוד הכרחי לשמירה על שלומו ובריאותו של הגנן. גנן שאיננו משתמש בציוד כהלכה בציוד מגן אישי, חשוף לסכנות רבות, הן בפגיעה מידית והן בנזק מצטבר

ציוד גינון – הגנה הכרחית

וגננים מקצועיים עובדים עם כלי עבודה כבדים וחדים אשר עלולים להסב להם נזק עתידי אשר עשוי להשפיע גם על עבודתם. תאונות עבודה רבות בתחום הגינון עשויות להימנע, זאת במידה ואכן ייעשה שימוש נכון בציוד מגן אישי, המתאים לגנן. לכן ישנה חשיבות לקנייה של ציון מגן. גננים רבים נתקלים בזמן עבודתם בסכנות רבות הקשורות בטיב המקצוע ואשר יכולים להיות בין השאר: היתקלות בסלעים או בעצמים שונים, ענפים אשר יכולים ליפול מגובה רב, כמו גם בטעות בשימוש בציוד גינון באופן שאיננו תקני ובכך לגרום לנזק גופני לגנן. על כן, ישנה חשיבות גדולה לרכישה של קיט בחירות כפי שמציעה חברת שרות וציוד, החברה המובילה כיום בישראל בתחום ציוד גינון ולה וותק של שנים ארוכות בייבוא ושיווק של המוצרים הטובים ביותר בשוק. החברה משווקת קיט בטיחות A ו B אשר מורכבים ממשקפי מגן, אוזניות, כפפות עבודה וכן מסכנת מגן רשת המשולבת אוזניות.

מהם מוצרי החובה?

משקפי מגן הן מוצר חובה עבור כל גנן מקצועי, מאחר ועבודת הגננות משלבת בין היתר התעסקות עם עצמים רבים אשר עלולים להסב נזק לעיניים וכוללים בין השאר שאריות של נסורת כתוצאה מגיזום עצים, כמו גם עלים ודשא אשר עלולים להיכנס לעיינים ולגרום לדלקות. על כן, ישנה חשיבות להגן על העיניים בכל פעם אשר מתחילים בעבודת הגננות.  בנוסף, אטמי אוזניים הם כלי הכרחי מאחר ובעבודה עם ציוד גינון לרוב קיים רעש העלול לפגוע בשמיעת הגנן כמו למשל בעבודה עם מסור. העבודה בתנאי מזג אוויר קשים כמו בגשמים חזקים, ברוחות או בחשיפה ישירה לקרני השמש היוקדות חייבים להצטייד בביגוד הגנה מפני פגעי מזג האוויר ולכן ישנה חשיבות רבה לעבודה עם כפפות עבודה מתאימות אשר יגנו על הידיים  בזמן ביצוע העבודה, בייחוד כאשר גנן מקצועי עובד בסביבה מאובקת. בנוסף מציעה חברת שרות וציוד חגורת גב אשר מורכבת מרצועת ניילון אלסטית עם ארבע מוטות, זאת לטובת מתן תמיכת גב אופטימלית המומלצת מאוד לגננים אשר מבצעים עבודה של כריתה ויערנות. הלחץ הרב אשר מופעל על הגב עלול להסב נזק לטווח הארוך.

ציוד גינון

חברות שרות ובינוי – פתרונות הגנה מתקדמים

חברת שרות וציוד הינה כיום החברה המובילה בתחום הגינון המוטרי בישראל והיא מספקת פתרונות רבים ובטיחותיים אשר עברו את כל בדיקות התקן המחמירות ביותר עבור גננים מקצועיים אשר מעוניינים לקבל את השירות המקצועי והטוב ביותר, זאת לטובת ביצוע עבודת הגינון בצורה הטובה והיעילה ביותר.

לפרטים נוספים:

.https://www.serply.co.il/

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך בוחרים ג'קוזי לגינה
איך בוחרים ג'קוזי לגינה?

ג'קוזי בגינה שלך יכול להיות תוספת יוקרתית שמשפרת את הרווחה הכללית שלך ומספקת מפלט מרגיע ממש על סף דלתך. עם זאת, עם אינספור אפשרויות הקיימות

קרא עוד »