חיפוש

3 פתרונות אריזה שונים למוצרים ייחודיים

בעלי עסקים שמשתמשים בשירותי משלוחים מכירים את הבעיות שיכולות לעלות עם מוצרים מסויימים.

לעיתים קשה למצוא אריזות מתאימות למוצרים אלקטרוניים, מוצרים בעלי מראה ייחודי או מוצרים יקרים ושבירים.

אם גם אתם מחפשים פתרונות לעסק שלכם, הגעתם למקום הנכון.

 

הכל מתחיל בתכנון מקצועי

כשמתכננים מוצרי אריזה, בודקים מהו הצורך של הלקוח, מהו המוצר ואיזה סוג של חומר יהיה מיטבי עבורו. כל סוגי הארגזים צריכים לעמוד בתקני ISPM15 ותקן I09001. אל תתפשרו על חברות שלא עובדות לפי התקנים הללו. האריזה היא החלק החשוב ביותר אחרי המוצר שלכם. אם היא לא תגן עליו כמו שצריך, הוא עלול להיהרס בדרך ללקוחות שלכם.

חברות שמציעות פתרונות אריזה מתקדמים מתכננות את האריזות שלהם בעזרת מהנדסים. התכנון נעשה על ידי תוכנות עיצוב הנדסיות מתקדמות, הכנת סימולציות לפי מפרט המוצר ותנאי הדרך שהוא צפוי לעבור. לאחר מכן, מגיע שלב הייצור הראשוני, בו המארזים עוברים סדרה של בדיקות מעבדה. בטסטים, האריזות נבדקות אל מול תנאי שטח קשים ומצבים משתנים כדי לוודא שהן יגנו על המוצר שלכם בצורה אופטימלית.

 

ארגזי רפראונד (W/A)

כשמדובר בציוד רגיש, כמו רכיבי אלקטרוניקה ציוד רפואי, צבאי וכדומה, חשוב להשתמש בארגזי רפראונד. הארגזים הללו מיוצרים במיוחד כדי לשנע בבטחה את המוצרים העדינים הללו. השילוב הייחודי של עץ, קרטון, ספוגים וריפודים מונע מהמוצרים לנוע בתוך האריזה ובכך שומר עליהם מפני פגיעות וחשיפה.

 

מוצרים שבירים

מוצרים שבירים זקוקים לטיפול נקודתי יותר שישמור עליהם בדרכם ליעד. תחילה צריך לעטוף את המוצר בבדים עדינים שימנעו שריטות וחיכוכים. לאחר מכן, נעטוף אותו בניילון בועות אוויר ונצפה את הקרטון מבפנים עם קלקר או ספוגיות. מומלץ לשנע מוצרים כאלה בקרטון קשה ולא רך. כך, במידה והקרטון יחבל המוצר יישאר בפנים מוגן ובטוח.

 

מוצרים בעלי מראה ייחודיי

אם המוצר שלכם לא נכנס בתוך ארגז קרטון סטנדרטי או שאתם רוצים לארוז את חלקיו באופן מסויים, כדי שתפנו לחברה מוסמכת. מוצרים בעלי מראה ייחודי לעיתים צריכים בדיקות מעמיקות יותר מאשר מוצרים שכבר קיימים בשוק. כשאתם פונים לחברה ומבקשים ממנה להתאים לכם את האריזה למוצר, ודאו כי המארזים שלהם עומדים בתקנים המתאמים.

 

לסיכום

כשאתם מייצרים מוצר חדש זה מרגש ומופלא, אבל חשוב מאוד שלא תזניחו את שלב האריזה. הקופסה בה מגיע המוצר שלכם היא חלק בלתי נפרד מחווית הלקוח. על כן, כשאתם מחפשים אריזות לעסק שלכם, התאימו כל מוצר אריזה המתאימה לו.

טיפ של מקצועניים: אל תשכחו למתג גם את האריזה שלכם. מארז ממותג משווה למוצר מראה יוקרתי וייחודי שבסופו של דבר יכול להוביל לעוד מכירות. הטמעת לוגו על גבי האריזה יעניק לחברה שלכם עוד אפיק שיווקי, שלא תצטרכו להשקיע בו מאמץ אחרי תכנון האריזה.

קרטונים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא