חיפוש

פוקט – הכל מהכל ובזול

מי שביקר בתאילנד יעיד כי פוקט הוא אחד האיים היפהפיים ביותר במדינה אשר זוכה בצדק לתואר של כבוד כאחד המקומות הפופולאריים ביותר בקרב תיירים המבקרים בה.

שלא בשונה מחופשה אקזוטית בכל חלקיה של הממלכה הקסומה, גם בפוקט תוכלו להרכיב עבורכם את החופשה עליה חלמתם, המדויקת ביותר עבורכם ובתקציב נוח, אך המיוחד בפוקט לעומת שאר האזורים בסיאם הוא השילוב המיוחד, שלא לומר המדויק, בין ניגודים רבים אשר יוצרים יחדיו מקום שאין שני לו מבחינת האווירה וככזה, אסור לפספס את הביקור בו.

האי שבעבר נחשב לשקט ומבודד הפך לשוקק חיים בשנים האחרונות, אך חלק מהקסם הישן עוד נותר בו ולכן הוא מתאים גם עבור מי שמחפש נופש שקט בבקתה מבודדת ולקרוא ספר טוב על ערסל אל מול השקיעה, וגם עבור מי שמבקש לעצמו חופשה תוססת יותר במלון מפנק לצד מסעדות מצוינות ואטרקציות להנאת המשפחה כולה – כזה הוא פוקט, אי יפהפה אשר תרמילאים, צעירים, מבוגרים ומשפחות עם קטנטנים – כולם ימצאו בו את הפינה החמה שלהם בה יזכו לחופשה מתוקה.

 

מתי כדאי לנסוע לפוקט?

המועד הטוב ביותר לפקוד את היעד הנחשק מבחינת מזג אוויר הוא החל מחודש נובמבר ועד חודש מאי, אשר נחשבים לעונה היבשה באי, כאשר החל מדצמבר ועד אפריל מדובר בזמן המומלץ ביותר מבחינת טמפרטורה, לחות וימי גשם.
בחודשים יוני עד אוקטובר הטמפרטורות עשויות להיות נעימות אך זוהי תקופת המונסונים אשר שוטפים את האי פעמים רבות במהלך החודש, כך שאם  אתם מבקרים באי בעונה הרטובה קחו בחשבון כי אטרקציות מסוימות עשויות להיות סגורות, דרכי גישה שאינן סלולות יכולות להיות חסומות והים סוער לעתים כך שהרחצה בו מסוכנת.
כך או כך, ההמלצה להצטייד בביגוד ארוך דק ומטריה לצד הכפכפים ובגד הים, נכונים בכל מועד בו תבחרו לנפוש בתאילנד.

מבחינת הגעה לאי – אין צורך לעבור דרך בנגקוק כיוון שיש חברות תעופה רבות אשר מציעות טיסה מישראל לפוקט, אך אומנם תדלגו על עיר הבירה אך לא מדובר בטיסה ישירה וכן תאלצו לעצור לפחות פעם אחת בדרככם לעבר היעד מה שעשוי להאריך את הטיסה שבין כה וכה לא קצרה כלכך ונמשכת החל מ-14 שעות והשמים הם הגבול (תרתי משמע) כתלות במיקום עצירת הביניים, כמה עצירות ישנן ולמשך כמה זמן.

ככלל, ככל שתקדימו להזמין את כרטיס הטיסה כך תוכלו להנות ממחירים נוחים יותר והמלצה זו תקפה גם לגבי מקומות הלינה באי – בפוקט ישנם מקומות לינה מכל רמה וסוג, החל מהוסטלים למטיילים וכלה במלונות יוקרתיים ומפנקים במיוחד, ואם לא תדחו את שריון החדר לדקה ה-90, תהנו ממחירים מפתיעים ותמורה נהדרת עבורם.

 

אטרקציות בפוקט?

במהלך השהות באי תהנו משפע רב של אטרקציות להנאת המשפחה כולה, מסלולי טיול בפארק הלאומי, חיי לילה תוססים הכוללים פאבים מקומיים, הופעות חיות וגם מסיבות עד אור הבוקר, מסעדות מצוינות, ספורט אתגרי ומגוון שווקי לילה שוקקי חיים המציעים דוכני מזון, אביזרים וביגוד ועוד ועוד.
בנוסף לאלה האי מתאפיין גם בחופים מבודדים מרהיבים ביופיים, המתאפשרים הודות לטופוגרפיה המיוחדת של האי המורכב ברובו מהרים אשר מצוקיהם התלולים מפרידים בין מפרצים היוצרים רצועת חוף קצרה.

אם תשתעממו תוכלו לשוט לאחד האיים הסמוכים, לתפוס טיסה לשאר חלקיה היפהפיים של המדינה ואפילו לערוק למדינות שכנות. ההנאה מובטחת!

פוקט

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לתכנן חופשה כשרה
איך מתכננים נופש כשר?

תכנון חופשה יכול להיות מאמץ מרגש, אבל למי שמקפיד על חוקי תזונה כשרות הוא מוסיף רובד נוסף של שיקולים. חופשה כשרה כרוכה במציאת מקומות לינה

קרא עוד »
מלון קפסולה
מה זה מלון קפסולות?

אם עוד לא שמעתם על הטרנד היפני שכבש את העולם בסערה, כדאי שתכירו אותו – מלון קפסולות. מדובר באפשרות לינה זולה, ידידותית לסביבה ולמרבה ההפתעה,

קרא עוד »