חיפוש

עתיד הלוקרים: חידושים והתקדמות

הלוקרים של היום שונים לחלוטין מאלו שהיו מוכרים לנו בעבר. עובדה זו התגלתה לנו כשביקרנו בבית הספר של הבן הבכור שלנו. הופתענו לגלות שהלוקרים המיושנים, האפורים והמדכאים ששימשו אותנו לפני כמה שנים בתור תלמידים הוחלפו בלוקרים חדשים ומתקדמים. עובדה זו גרמה לנו לעצור את שטף כתיבת המדריכים שלנו שעוסקים בנושאים אחרים, כדי להתמקד לרגע בעתיד הלוקרים ולהציג בפני כל דורש את הלוקרים העדכניים. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שיש לכם את כל המידע החיוני בנושא.

 

תכירו את התכונה ה – 1 שמאפיינת את הלוקרים של העתיד: עשויים מחומר עמיד במיוחד

זוכרים את הלוקרים שהיו משמשים אותנו בעבר? הם היו עשויים ממתכת קלה במיוחד. כזו שניתן היה לשבור בהינף יד. גוף הלוקרים של היום שונה לחלוטין. שכן, הוא עשוי מחומר H.P.L  בעובי של כ – 8 מ"מ! ראוי לציין כי מדובר בחלקים הבאים של הלוקר:

  • דפנות אנכיות
  • דפנות אופקיות
  • מדפי הלוקר

כך שאם אתם עושים שימוש בלוקרים אלה, אתם יכולים להיות בטוחים שהציוד שלכם או של הלקוחות שלכם יישמר בהם באופן מיטבי.

לוקרים

תכירו את התכונה ה – 2 שמאפיינת את הלוקרים של העתיד: מגיעים עם אבזור מלא

אחת התכונות שגרמה לנו להיות מופתעים במיוחד הייתה הימצאותם של פתחי אוורור בלוקר. זה אולי נשמע לכם מיותר, אבל לדעתנו, כל מקום שיש בו לוקרים צריך לוודא שיש בהם פתחים מסוג זה. שכן, הדבר מאפשר לשמור על הפריטים על הצד הטוב ביותר, מבלי להביא חלילה להתפתחות של עובש. נציין כי יש חברות איכותיות וגדולות כמו מנל שמספקות גם מדפי נייר ומוט תלייה בהתאם לצורך.

 

תכירו את התכונה ה – 3 שמאפיינת את הלוקרים של העתיד: העיצוב

תשכחו מהלוקרים המשעממים והלא נוחים שהיו בעבר. שכן, היום, יש לוקרים שעוצבו על ידי מומחים בתחום. כך שהם הותאמו לצרכים של כל משתמש באשר הוא. בירור שערכנו בנושא גילה כי ניתן לבחור בכל מיני עיצובים שונים. יש למשל לוקרים שמגיעים כעמודת סינגל. כלומר, כעמודה של לוקרים שמחולקת לתא אחד. ראוי לציין כי מי שרוצים יכולים לבחור בעמודה שמחולקת ל – 2, 3 או 4 תאים בהתאם לצורך.

לוקרים

לא רק לוקרים – יש גם ספסלים מעוצבים

העתיד כבר כאן והוא מעוצב באופן מרהיב במיוחד. לכן, חברות לוקרים גדולות ואיכותיות יציעו לכם לא פעם גם ספסלים בעלי עיצוב דומה שיביאו להשלמת המראה של החלל הנבחר. כך שאם תכננתם להוסיף מקומות ישיבה בסמוך ללוקרים, כדאי שתכירו בעובדה זו ותבדקו את היצע הספסלים שקיים בקטלוג של חברת הלוקרים הנבחרת.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את כל האינפורמציה החיונית אודות הלוקרים של העתיד. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים החשובים, כך שנותר לכם רק להזמין לוקרים חדשים ולהיות בטוחים שתבצעו הזמנה איכותית שתואמת לצרכים שלכם.

לוקרים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא