חיפוש

עשי ואל תעשי – כך תתאימי תכשיטים לבגדים

כל אישה יודעת שבחירה של תכשיטים זה לא עניין של מה בכך. אם הגעת אל המדריך הנוכחי, סביר להניח שאתן יודעות בדיוק על מה אנחנו מדברות. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי לדעת אחת ולתמיד מה אתן צריכות לעשות וממה להימנע בכל הנוגע להתאמה של תכשיטים לבגדים. הישארו אתנו ותוכלו לדעת אחת ולתמיד איך תתאימו את התכשיטים לבגדים על הצד הטוב ביותר.

 

תכירי קודם את המומחים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכן מה כדאי שתעשו וממה עדיף להימנע, אתן צריכות לדעת מי בכלל עומד מאחורי המדריך הנוכחי. מדובר בעצם באנשים שעוסקים בתחום היופי על בסיס יומי. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט ברשת חברתית מוכרת וביקשנו לקבל מידע בכל הנוגע להתאמה של תכשיטים. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 20 מומחים ומומחות שעוסקים בתחומים הבאים:

  • מאפרים
  • סטייליסטיות
  • מעצבות ומעצבי תכשיטים

שאלנו את כל אחד מהם מה לדעתם כדאי לעשות וממה להימנע וקיבלנו רשימה ארוכה של המלצות. בחרנו בסופו של דבר את אלו שנראו לנו הטובות ביותר והן יוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

מה כדאי שתעשי? ההמלצה של שילה, סטייליסטית

שילה אמרה שהיא רואה לא פעם נשים שבוחרות שרשראות לאישה שלא מתאימות להן כלל. לדבריה, יש כללים מאוד ברורים בכל הנוגע לענידה של תכשיטים ושרשראות בפרט. היא ציינה למשל שמי שהולכת עם חולצה ללא מחשוף, צריכה לבחור בשרשראות שצמודות לצוואר יחסית. לעומת זאת, מי שהולכת עם חולצה שיש בה מחשוף רחב, צריכה לבחור בשרשראות ארוכות.

 

ממה חשוב להימנע? ההמלצה של דיוויד, מאפר

דיוויד ביקש בכל לשון של בקשה שנעלה את ההמלצה שלו. לדבריו, מדובר בטעות נפוצה שנשים שונות עושות לא פעם. הוא ציין כי חשוב להימנע מענידה של תכשיטים שיש בהן אבנים צבעוניות שלא תואמות כלל לבגדים. אם אתן לובשות למשל בגד אדום, חשוב שתבחרו בצבע תואם. למשל – שחור, לבן או שמנת. תימנעו מלענוד עגילים שמשלבים אבנים בצבעי כתום, כחול או ירוק. שכן, אלו לא מתאימים כלל לאדום.

 

מה כדאי שתעשי? ההמלצה של יפית, מעצבת תכשיטים

יפית אומרת שיש לה טיפ שכל אישה צריכה להכיר. לדבריה, את צריכה לערוך מבחן התאמה בחנות תכשיטים שיראה לך אחת ולתמיד מהו הצבע של החומר שמתאים לך ביותר. שכן, יש נשים שיש להן צבע עור שאפשר לשלב איתו תכשיטים מזהב ויש מי שעדיף לשלב כסף. מדובר בעניין שמתחבר בסופו של דבר לשילוב התכשיטים עם הבגדים, בגלל שברגע שיש התאמה נכונה לעור, תהיה התאמה נכונה גם לבגד.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת מה כדאי שתעשו וממה כדאי להימנע בכל הנוגע לשילוב בין תכשיטים לבגדים. נאחל לכן שתפעלו נכון ותיראו במיטבכן כל הזמן.

כלה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא