חיפוש

על פי מה בוחרים את עורך הדין לתביעות מול משרד הביטחון?

בחירת עורך הדין לתביעה מול משרד הביטחון היא בחירה משמעותית מאוד שיכולה להטות את הכף בכל הנוגע לסיכויי הצלחת התביעה. ככל שעורך הדין יהיה טוב יותר כך כנראה התובע יפוצה באופן משמעותי יותר – פיצויים שיכולים להיות משמעותיים מאוד לשיקום ובניית חייו של התובע.

 

במאמר זה יוצגו מספר מאפיינים חשובים שמשפיעים מאוד על בחירת עורך הדין. בדיקה של הנקודות האלו יכולה להיות אינדיקציה טובה מאוד לסיכויי הצלחת התביעה. מטבע הדברים, הנסיבות של התביעות מגוונות מאוד ובהתאם למערך התקדימים כך סיכויי ההצלחה של התביעה משתנים, שכן טיב עורך הדין איננו הפרמטר היחיד שמשפיע על הצלחת התביעה, אך בהחלט פרמטר משמעותי.

 

התמחות

אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי לבדוק לפני ששוכרים את שירותיו של עורך דין משרד הביטחון הוא מהו תחום ההתמחות שלו. על אף שהתביעות מן הסוג הזה כוללות תחומים משפטיים רבים (למשל גם דיני נזיקין וגם דיני מנהל ציבורי) חשוב לוודא שתחום ההתמחות שלו הוא אחד – תביעות נגד משרד הבטחון.

לא מספיק לשכור את שירותיהם של עורכי דין המתמחים בדיני נזיקין לתביעות מן הסוג הזה. אלו תביעות שהמאפיינים המיוחדים שלהם רבים וכדאי מאוד שעורך הדין יהיה בקיא בנבכי המערכת הבירוקרטית שאותה תובעים שכן היכרות עם המערכת מעלה משמעותית את הסיכויים לניצחון בתביעה.

ככל שתחום ההתמחות הוא ספציפי יותר ותואם את תחום התביעה שלכם – כך טוב יותר. הקפידו מאוד על כך שכן מדובר בתחום עצמאי ויש לקחת עורכי דין מומחים.

 

ניסיון

מלבד התמחות חשוב מאוד שעורך הדין יהיה מנוסה. בייחוד בתביעות מן הסוג הזה, שהן כוללות היכרות עם נהלים רבים ועמידה מול וועדות – ככל שהניסיון יהיה רחב יותר כך עורך הדין יעשה עבודה טובה יותר בעבורכם.

גם כאן – כדאי לוודא שהניסיון של עורך הדין הוא בתביעות מן הסוג שלכם – שכן תחומי הסמכות של משרד הבטחון הם רחבים ונהלים לתביעות השונות יכולים להיות אחרים, לכן, מומלץ שעורך הדין יהיה בקיא גם בהליכים הנקודתיים ולא רק בתביעות מול משרד הבטחון.

 

רזומה של הצלחות

לא מספיק שעורך הדין יהיה מנוסה ובעל התמחות אלא כדאי שהרזומה שלו יכלול ניצחונות והצלחות של הלקוחות שלו. ככל שעורך הדין ניצח והשיג את המבוקש ללקוחותיהם – כך כנראה שיתאים יותר לכם ושהוא ינצח גם עבורכם.

כאשר מבקשים להסתכל על הצלחות עבר של עורך הדין ועל מכתבי ההמלצות כדאי לחפש גם מידע על הפניות של עורך הדין ועל הנכונות שלו להכיל את לקוחותיו וכיוצא באלו.

 

סיכום

כאשר בוחרים עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון יש לוודא שהוא התמחה בתחום זה, שיש לו ניסיון והצלחות רבות בתביעות כאלו. בנוסף, כדאי לחפש המלצות מלקוחות עבר.

עורך דין משרד הביטחון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »