חיפוש

עורך דין לענייני גירושין – מה תפקידו

פעמים רבות בעת גירושין, נלווים לתהליך אצל בני הזוג שזה עתה החליטו להיפרד, רגשות כמו בושה, אכזבה או החמצה. בעקבות אלו רבים נמנעים משכירת שירותיו של עורך דין לענייני גירושין ומנסים להתמודד עם כל ההסדרים והעניינים הטכניים בעצמם.

אך האמת היא, שעורך דין לענייני משפחה וגירושין יוכל להקל עליכם את התהליך, להביא למיצוי הזכויות שלכם, להגיע להסדרים שונים שיעשו עמכם חסד, ואף לצייד אתכם בידע וכלים שימושים להמשך.

 

לצייד אתכם בידע להמשך הדרך

אם תבחרו עורך דין לענייני גירושין המתמחה בתחומו, בעל ניסיון, אחד כזה הבקיא בשלל המקרים האפשריים בתחום זה, תוכלו לוודא כי תהיו מודעים לכל הזכויות שלכם במהלך תהליך הגירושין, ובעל המקצוע אף יוודא כי תמצו את כל הזכויות הללו.

נוסף על כך, עורך הדין יוודא כי תהיו מודעים לפרטים שונים שישמשו אתכם גם לאחר סיום התהליך. כמו במקרים רבים בחיים, גם כאן, ידע זה כוח – לכן, על ידי שכירת עורך דין מקצועי שיסביר לכם את כל מה שחשוב לדעת לאורך כל התהליך, תוכל להבטיח לעצמכם סוף טוב יותר.

 

להביא להסדרים שונים

כאשר בני הזוג הנפרדים הם גם אבא ואמא לילדים מתחת לגיל 18, לכל ענייני הגירושין מתלווים גם מחלוקות וויכוחים שונים אודות חלוקת המשמרות בנוגע לילדים. עורך דין גירושין יוודא שטובת הילד או הילדה שלכם תהיה במקום הראשון, קודם כל.

שנית, בעזרת הסדרי ראייה או חלוקת מזונות שעורך הדין שלכם יקבע עם עורך הדין של בן זוגכם לשעבר, תוכלו להיות בראש שקט, שכן כעת הסדרי ראיית הילדים יהיו מסודרים, קבועים בחוק ובעלי תוקף משפטי, כך שמידה ואחד מסעיפי ההסדרים יופר – עורך הדין ששכרתם ייצג אתכם במידת הצורך בבית המשפט לענייני משפחה וידאג למיצוי זכות הילד או הילדה בנושא.

 

חלוקת רכוש

לאחר שנים של חיים משותפים יחד, צבירת חוויות, וגם גידול ילדים, ישנו רכוש רב המשותף לבני בני הזוג כמו בית, רכב, וגם מכשירים חשמליים יקרים שונים. עורך הדין לענייני גירושין יוודא כי חלוקת הכסף והרכוש תעבור בצורה חלקה עד כמה שנתין, וכן ידאג להוציא אתכם ברווח האפשרי מהמצב.

 

תמיכה

גירושין היא חוויה לא נעימה בכלל, שמי שלא עובר אותה – לא יבין זאת. ייתכן כי המשפחה או החברים הקרובים אליכם ינסו לתמוך בכם, אך תרגישו כי הם אינם מזדהים עם הרגשות אותם אתם חווים. עורך דין לענייני משפחה וגירושין בעל ניסיון, הבקיא בתחומו, וודאי יכיר יותר את הנושא, יידע כיצד לעזור לכם, ויהווה עבורכם עמוד תווך נוסף של תמיכה לאורך כל התהליך.

 

לסיכום

לסיכומו של דבר, לעורך הדין לענייני גירושין מספר תפקידים חשובים, ובכוחו לצבוע עבורכם את חווית תהליך הגירושין באור טוב וחיובי, המעיד על סוף של תקופה אחת והתחלה של תקופה חדשה. על כן, בחרו בבעל מקצוע איכותי, בעל המלצות ועם ניסיון רב, שידאג אכן לסייע לכם ככל הניתן במהלך התהליך.

לְהִתְגַרֵשׁ

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »