חיפוש

עורך דין גירושין

החלטתם להתחיל הליך גירושין? לא יודעים מאיפה להתחיל? אתם לא לבד.

הכירו את איש המקצוע שיסייע לכם בהליך – עורך דין גירושין

 

עורכי דין

עורכי דין הם אנשי מקצוע אשר מתחים בתחום החוק והמשפט ומסייעים לאנשים בכל מה שקשור לכך. מדובר בעולם תוכן מאוד רחב כך שכל עורך דין בוחר להתמחות בסוג מסוים של דינים ותיקים כך שהוא יודע הכי טוב מה לעשות ואיך לפעול בתחום הזה ובו הוא גם מוסמך ורשאי לפעול ולייצג. המטרה של עורך דין היא (כמו בסרטים) להופיע בבית משפט ולנאום מול השופט, אך נוסף על כך יש לו עוד המון משימות ודברים שהוא יכול לסייע בהם לאנשים אשר צריכים זאת.

 

עורך דין גירושין

המטרה של עורך דין גירושין הוא כמובן לסייע לזוגות בהליך הגירושין שלהם בכל התחומים אשר יש לפעול בהם.

דוגמא לאתר של עו"ד גירושין ניתן לראות כאן https://www.helenasimhi.co.il/עורך-דין-גירושין.

הנה מספר דוגמאות לתחומים כאלו:

 

חלוקת רכוש

במסגרת גירושין "מפרקים את החבילה" מבחינה רגשית, אך זאת דורש גם לפרק את החבילה מבחינה פיזית, כלומר לחלק את כל הרכוש, הממון והנכסים (אם יש) בין בני הזוג, מכיוון שאין להם יותר כוונה להמשיך להיות בבעלות משותפת על הדברים לאחר הגירושין. ההחלטה מי יקבל מה מאוד משמעותית וגורלית שכן מדובר בהפסד של כסף. בגלל שכל אחד תרם חלק שונה, אך כעת הכל משותף, המצב יכול להיות מורכב וכאן בדיוק, נכנס עורך דין גירושין לסייע.

 

החלטה על משמורת

לא רק הרכוש מחולק, אלא גם המשמורת על הילדים, כלומר יש להחליט על הסדרי ראייה ודברים ספציפיים יותר כמו כיצד הילד ישן רוב הזמן או חלק מהזמן. לעיתים גם יכולות להיות מחלוקות רציניות יותר כמו אי הסכמה על היכן הילד ילמד או אפילו מי ישלם על החוגים. כל זאת ניתן לפתור בעזרת סיוע של איש מקצוע מה שגם הופך את ההחלטה לבעלת מעמד מול החוק ועל כן, גם מחייבת.

 

מזונות

נוסף על המשמורת ועל חלוקת הרכוש, בהסכם גירושין נקבע גם נושא המזונות – מי משלם למי וכמה. הנושא הזה יכול להיות מאוד רגיש שכן הוא משאיר קשר בין בני הזוג כך שאחד סוג של מממן את השני. בגלל שישנו חוק העוסק במזונות, חייב לערב עורך דין אשר יוודא כי הכול מתנהל כמו שצריך וששני הצדדים יוצאים מורווחים או לפחות הוגנים.

הליך גירושין יכול להיות מאוד מורכב מבחינה נפשית, אך גם מבחינה כלכלית ופרקטית. על כן, עורך דין גירושין הוא בדיוק מה שאתם צריכים על מנת לאמת את התהליך, להפוך אותו בעל מעמד משפטי וגם לוודא כי שני הצדדים מקבלים את מה שמגיע להם בצורה הוגנת וחוקית.

 

כלי משפטי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »