חיפוש

3 סיבות לתת קורקינט לילד שלכם

הילד רוצה קורקינט ליום ההולדת ואתם מתלבטים אם לתת לו?

אתם לא לבד.

יש לא מעט הורים שחוששים לתת לילדים שלהם קורקינט מסיבות שונות.

בתקופה האחרונה, אנחנו בעצמנו התלבטנו אם לקנות לילד קורקינט או אופניים חשמליות.

ערכנו בירור מקיף, עברנו בין חנויות, התייעצנו עם מומחים וכתבנו לעצמנו סיבות בעד ונגד קורקינט עד שבסופו של דבר, הגענו למסקנה שהיתרונות עולים על החסרונות והבנו שקורקינט זה הפתרון הטוב ביותר והבטוח ביותר עבור הילד שלנו.

 

רוצים לשמוע מהן הסיבות שגרמו לנו להחליט כך? פשוט תקראו את השורות הבאות:

  1. מדובר בכלי הבטיחותי ביותר בהשוואה לאופניים חשמליים

ערכנו השוואה בין קורקינט לאופניים חשמליים ואתם בטח לא תופתעו לשמוע שגילינו שהקורקינט הוא בטוח בהרבה מאשר האופניים החשמליים. להלן 2 יתרונות עיקריים שמצאנו בהשוואה זו:

  • קורקינט לא מגיע למהירות גבוהה כמו אופניים חשמליים
  • קורקינט יציב הרבה יותר בהשוואה לאופניים חשמליים וכו'

 

  1. שימוש קבוע באמצעי זהירות מפחית את הסיכוי לפגיעה קשה

כשרוכבים על קורקינט עם אחד מאמצעי הזהירות הבאים, אפשר להיות בטוחים שיש סיכוי נמוך יותר להיפגע באופן קשה:

  1. מגני ברכיים
  2. מגני מרפקים
  3. קסדה
  4. אורות מהבהבים

 

אנחנו החלטנו להסתכל באתר של חנות קורקינטים רק לאחר שהסברנו לילד שקנייה של קורקינט תלויה בהתחייבות שלו לעשות שימוש קבוע באמצעי הזהירות שצוינו לעיל. הדבר חשוב מאוד במיוחד לפני קנייה של קורקינט לנוער מכיוון שלעיתים, בני הנוער רואים בקסדה כ"לא מגניבה" ובוחרים להשאיר אותה תלויה על הקורקינט במהלך הנסיעה.
רק לאחר שקיבלנו את התחייבות הילד, רכשנו את הקורקינט הנבחר ואת המגנים והקסדה שהוא בחר.
אנחנו מוכרחים להודות שהיום יש קסדות שעושות חשק לחבוש אותן (לא כמו הקסדות הפשוטות והמשעממות שהיו פעם), כך שהדבר סייע לנו ברכישת אמצעי הזהירות.

 

  1. לא תופס הרבה מקום בבית

קורקינט לא תופס הרבה מקום בבית, לא צריך לעבור מעליו או לתלות אותו על הקיר כדי שיהיה אפשר לעבור בין החדרים, גם בבית קטן. לעיתים גם יש קורקינטים מתקפלים, כך שהחיסכון במקום הוא משתלם פי 2.
בחירה בקורקינט מקלה בכל הנוגע למרחב. ברוב המקרים, ניתן להניח את הקורקינט בחדר של הילד, כך שלא תצטרכו להיתקל בו בסלון (עניין שקורה לעיתים קרובות כשמדובר באופניים). אם לא די בכך, אין צורך גם לקשור את הקורקינט מחוץ לבית או הבניין, פשוט כי הוא נכנס בקלות לכל מקום.
בקיצור, הבנתם את הסעיף הנוכחי  – הקורקינט קומפקטי ונוח לאחסון.

כעת אתם יודעים מהן 3 הסיבות לתת לילד קורקינט, כך שאתם יכולים לגלוש באינטרנט ולחפש את הדגם המתאים עבורכם. חשוב שתדעו כי קנייה של קורקינט לילדים מצעצועי מורן מהצרכן ליבואן זו הבחירה הטובה ביותר.

 

כלי רכיבה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אוזניות שחורות
הכירו את הוט סטור

תגידו, עצרתם פעם לרגע וחשבתם על כמות המכשירים האלקטרוניים והגאדג'טים שמקיפים כל אחד מאיתנו? אם לא, תעשו את זה עכשיו. זה מטורף לתפוס את זה,

קרא עוד »
שלוש שטיחים
איך בוחרים שטיח?

רכישה של שטיח מצריכה היכרות עם פרטים חשובים מאוד. מי מכם שרכשו בעבר שטיח ללא היכרות עם הפרטים הללו, כנראה יכולים להודות בכך שזו הייתה

קרא עוד »
הדלקת נרות
השימוש בנרות ריחניים

יש כל כך הרבה עובדות שנוגעות לשימוש בנרות ריחניים שלא כולם יודעים. אחת הנפוצות למשל זו העובדה שהם נמצאים בכל בית ומאפשרים לרבים מאתנו להפיץ

קרא עוד »