חיפוש

3 סוגי סוככים שיתנו לכם פתרון לחניה לרכב

הרכב שלנו הוא כמו דמות נוספת במשפחה שנדרש לגדל ולתחזק.

אין מי שלא אוהב להשקיע בנראות של הרכב שלו, לאבזר אותו כאוות נפשו ולשמור בקפדנות על הניקיון החיצוני והפנימי שלו.

כחלק מהשמירה על איכות הרכב, חשוב לספק הגנה מיטבית מפני השמש, ומפני לכלוכים אחרים שעלולים להסב לו נזק בזמן שהוא עומד בחנייה.

אם יש לכם חנייה מקורה, הרווחתם! סביר להניח שתצליחו לשמור היטב על הרכב שלכם.

אם אתם מחנים את הרכב שלכם באוויר הפתוח, כדאי להתאבזר בסוכך לרכב, אשר יקנה כיסוי מלא וימנע מהרכב שלכם להינזק.

לפניכם שלושה סוגי סוככים שיתנו לכם פתרון לחניה לרכב.

 

סוכך קבוע עם כיסוי גמיש לרכב

הסוכך הקבוע עשוי ממתכות כמו אלומיניום או ברזל, תוך שילוב של כבלים מפלדה לשם תמיכה, ומכוסה בבד של מרקיזות או ביריעות שמשוניות. הבדים הללו מאפשרים את גמישותו ואת קלילותו של הסוכך. לרוב, הסוכך הזה לא יחובר באמצעות עמודים לקרקע, אלא מוצמד לקיר הבניין, ולכן הוא קל במיוחד לבנייה. לסוג חניה לרכב שהיא קבועה, הסוכך הקבוע יכול לשמש פתרון נהדר. כמו כן, אין צורך ברישוי לשם התקנתו.

 

סוכך מתקפל או נייד לרכב

הסוכך המתקפל טוב למי שאין לו חנייה קבועה, או שלחלופין רוצה להצטייד בסוכך שישרת אותו בכל מקום ובכל שעה, ללא הגבלה לשטח מסוים אחד. הוא בנוי משלדה מתקפלת, וכולל בתוכו מוטות מתכתיים ויריעת שמשונית או בד. הסוכך קל לתפעול ולשימוש, כך שתוכלו לפרק ולהקים אותו בקלות רבה וללא מאמץ כביר. הוא ישרת אתכם גם בחניות רנדומליות, ולא יחייב אתכם לחניה פרטית אחת. התקנת הסוכך המתקפל לא דורשת רישוי.

 

סוכך זרועות לרכב

סוכך הזרועות הוא סוכך סטנדרטי, שלרוב נוהגים להתקין בגינות או במרפסות. הסוכך מותקן על הקיר של הבית, ומופעל באמצעות דרך חשמלית או ידנית, תלוי אם מותקנת מערכת חשמלית בסוכך. פריסת הסוכך זרועות מתרחבת עד ל3-4 מטרים, כך שלפעמים הוא מספיק כדי לכסות על שני רכבים בו זמנית ולא רק אחד. יעילותו נרשמת בעיקר בימים חמים במיוחד, כשנדרשת הגנה מפני קרני השמש, ופחות בימים עם משקעים חורפיים. בחלק מסוככי הזרועות יש חיישן שמזהה רוחות, ואם הן חזקות מדי הוא מתקפל אוטומטית.

 

התקנת סוכך- ביטחון מובטח

למרות השוני שקיים בין כל אחד משלושת הסוככים עליהם פירטנו כאן למעלה, כל אחד מהם ישרת את המטרה ויהווה הגנה על רכבכם מפני נזקים חיצוניים. הבחירה בסוכך צריכה להיעשות בהתאם לצרכים האישיים שלכם, ובהתבסס על קביעות החנייה שלכם ביחס למקום המגורים. למשל, אם אתם מרבים לנסוע ולנדוד, כנראה שהסוכך המתקפל יהיה הפתרון האולטימטיבי. ההשקעה הכספית הנדרשת איננה מוגזמת, והדבר ישמור על ערכו של הרכב.

 

רכב יוקרה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא