חיפוש

סדנת שוקולד אונליין – מה צריך לארגן?

ימי הקורונה הביאו עמם לא מעט שינויים, ורובנו ככולנו נשארו בבית בחוסר מעש.

בעידן הטכנולוגי של ימינו, ניתן למצוא שלל אפשרויות להעשרת הידע ולפעילויות מהנות, עם בן או בת הזוג וכן עם הילדים, ובראשן סדנת שוקולד אונליין.

למי זה מתאים ומה צריך לארגן? בואו נתחיל.

 

סדנת שוקולד – בכל טעם וצורה שתבחרו

סדנת שוקולד מהווה דרך למידה בצורה חווייתית. בסדנה יועברו תכנים הכוללים רקע תיאורטי אודות שוקולד, וכן ילמדו טכניקות ושיטות הכנה שונות.

בנוסף, בסדנת השוקולד תלמדו כיצד לעבוד עם חומרי הגלם והכלים השונים, וכן תקבלו טיפים והכוונה נכונה בזמן אמת לתהליך ההכנה. השוקולדים אותם מכינים בסדנה משתנים, ויכולים לכלול הכנת פטיפורים, פרלינים ועוד, בשלל טעמים, גדלים וצורות.

 

לא רק לאוהבי השוקולד – למי זה מתאים?

סדנת שוקולד אונליין מתאימה לכולם, שכן מי לא אוהב שוקולד?

כמו כן, הסדנה מתאימה לחובבי עולם הקונדיטוריה, הן חסרי הניסיון המעוניינים לצבור ידע, והן למתקדמים אשר מעוניינים להרחיב אופקים. תוכלו להצטרף לסדנה קיימת או להירשם לסדנת שוקולד אונליין פרטית, אחד על אחד,  בה תוכלו ללמוד בקצב שלכם. כמו כן, תוכלו לקנות שובר לסדנת שוקולד ולהעניק אותו לאחד מבני המשפחה, לבן או בת הזוג ואף לחברים.

 

אז, איך זה עובד?

לאחר הרשמתכם לסדנה, תקבלו את כלל הפרטים הרלוונטיים לסדנה. ראשית, תקבלו רשימת מצרכים, אותה עליכם לרכוש, ככל שבחרתם בסדנה אקטיבית. כמו כן, במידה ובחרתם בזו, תקבלו רשימה של הכלים בהם עליכם להצטייד, וכמובן, לשם הנוחות, הנחיות להכנות שעליכם לערוך טרם תחילת הסדנה (שקילות, חלוקה לקערות וכו').

לפני מועד הסדנה, תקבלו את הקישור בעזרתו תוכלו להתחבר אל הסדנה האינטרנטית. וודאו כי המיקרופון שלכם פועל, זאת על מנת שתוכלו להעלות שאלות באם עולות. כמו כן, במהלך הסדנה תקבלו מתכונים מקצועיים ומפורטים, הכוללים את כלל שלבי ההכנה, אותם תוכלו לשמור לעצמכם להכנה חוזרת.

טיפ קטן, את המתכונים מומלץ להדפיס, זאת לשם סימון דגשים חשובים או כתיבת הערות שוליים שיסייעו לכם בהכנה הבאה.

 

יתרונות הסדנה הדיגיטלית                                                                   

כאשר אתם בוחרים לסדנת שוקולד פרונטלית, לא תמיד חומרי הגלם או הכלים, עומדים לרשותכם במטבחם האישי. כמו בכל דבר בחיים, תרגול מביא לתוצאות טובות ומספקות יותר. אז, כשאתם רוצים לשחזר את שלמדתם בסדנה הפרונטלית, אתם נתקלים במחסום, בשל הפער בין המטבח בסדנה לבין המטבח הביתי.

בשל כך, סדנאות שוקולד אונליין, בלייב מהמטבח הפרטי שלכם, בסביבה שלכם, מעמיקה יותר ומאפשרת לכם לחזור ולתרגל את שלמדתם.

בזמן הסדנה תוכלו לבחור האם להכין את הדברים הנלמדים בסדנה בזמן אמת ממטבחם עם מנחה הסדנה או שמא לצפות ולהתרשם ולהכין מאוחר יותר. באם בחרתם להכין את השוקולדים בעת הסדנה, אתם ובני משפחתם תוכלו ליהנות מתוצרי הסדנה, יתרון משמעותי לטובת השתתפות בסדנה אקטיבית.

 

קוביות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם יום הולדת
מה עלות קוסם ליום הולדת?

ימי הולדת לילדים נהפכו בשנים האחרונות להפקה של אירוע לכל דבר ועניין. בכדי לעמוד בסטנדרטים המקובלים היום במקומות רבים בישראל, יש להפיק אירוע שלם שכולל

קרא עוד »