חיפוש

4 סוגי נעלי נשים לשימוש יום יומי

נעליים לעבודה או לשימוש יום יומי אחר צריכות להחזיק לאורך זמן, ולשם כך הן צריכות להיות חזקות ועשויות מחומרים איכותיים.

המאמר יציג 4 סוגי נעלי נשים לשימוש יום יומי.

 

נמאס לך מהנעליים הישנות?

לנשים רבות יש ארון מלא בנעלים לקיץ, לחורף, לאביב ולסתיו שהן נועלות ביום ובערב אך עדיין אוהבות לנעול את החידושים והמודה האחרונה. המטרה היא לקנות עוד נעלים שיהיו נוחות, יפות ויחזיקו לאורך זמן במיוחד אם הן מיועדות לשימוש יום יומי. כיום החנויות המקוונות גם בתחום הנעליים מציעות מבצעים במחירים מפתיעים של נעלים מכל הסוגים: עם עקב, בלי עקב, עם או בלי שרוכים, סגורות ופתוחות בצבעים ובדגמים מפתים שכל אחת הייתה רוצה להוסיף לארון הנעליים שלה. אם כן, אלו סוגי נעליים מתאימות לשימוש יום יומי?

 

1 – מגפונים עם עקב נמוך

נעליים לנשים עובדות צריכות להיות פשוטות ונוחות. גם אם אתן אוהבות עקבים גבוהים הם פחות יתאימו לעבודה בין אם אתן עובדות במשרד ובין אם בעבודה פיזית. הנעלים צריכות לשרת אתכן בהליכה, להיות מותאמות למידותיכן ולתת לכן הרגשה נינוחה במיוחד אם אתן עומדות על הרגליים שעות ארוכות. אך מי אמר שהן לא צריכות להיות יפות? למשל, מגפוני הוקס בעלי עקב נמוך, עם 3 רצועות ניטים עדינות ואבזמים דמויי עור יעניקו לרגלייך סטייל גם בעבודה. דגם פשוט יותר וחלק הוא מגפוני שרלוט שלהם סוליה מרובעת קדמית נוחה ועקב בגובה 4 ס"מ דמוי עץ. הן בטוח יעזרו לך לעבור את היום בשלום.

 

2 – אפשר גם כפכפים

מי אמר שכפכפים הם רק לים? בימי הקיץ החמים אין כמו כפכפים נוחים, ללא עקבים וזוהרים כמו כפכפי ניו יורק לעבודה עם 3 רצועות נוצצות דקות ועדינות המשדרגות כל בגד אותו תלבשי. נוצץ פחות מדבר אליך? נסי את כפכפי ורונה הקלאסיים, החלקים ובעלי שיק ייחודי המתאים לכל בגד או את כפכפי מאיו דמויי העור והמושלמים לעבודה.

 

3 – הסנדלים שיעשו לך את הקיץ

אם את מעדיפה נעלים שטוחות ופתוחות על מנת שהרגליים שלך ינשמו בקיץ ולא יהיו מיוזעות כאשר את מתרוצצת בין פגישה לפגישה, תוכלי לעשות שימוש בסנדלי טאוס האלגנטיים עם רצועות עדינות שלא יישארו לרגע בארון שלך. גם סנדלי יוסטון יגנבו הרבה מבטים בשל הפשטות האלגנטית שלהם. ויותר מכך, הסנדלים דמויי העור הללו תומכים היטב ברגליים ולא תרגישי אותן בעבודה. ממש להיות עם ולהרגיש בלי…

 

4 – נעלי סניקרס סגורות

אם את בעניין של לוק ספורטיבי וצועדת הרבה או סתם רוצה להיראות טוב, הכירי את סניקרס תמזה בעלות הסוליה הגבוהה העשויה קנבס. מבחינת מבחר הצבעים ניתן לרכוש אותן באדום, שחור, לבן או חרדל. כמה זוגות כאלו בארון ואת מסודרת לפחות 4 ימים בשבוע.

 

 

נעל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא