חיפוש

נעלי טרום הליכה – כל כמה זמן צריך להחליף

אם אתם לקראת רכישת נעלי טרום הליכה לילד, אתם לקראת שלב מרגש בחייו של ילדכם היקר, או ילדתכם האהובה.

אם כך, רגע לפני שרוכשים נעל טרום הליכה לילד, מה חשוב לדעת לגבי הנעליים האלו וכל כמה זמן צריך להחליפן? הנה כל המידע שלכם.

מחפשים אחר נעלי טרום הליכה איכותיות ובמחיר ידידותי? ובכן, מסתבר שגם נעלי טרום הליכה צריך לדעת כיצד לבחור. מעבר לכך שצריך לדעת כיצד לבחור נעליים אלו, צריך גם לדעת מתי להחליפן אם עולה הצורך. באופן כללי, נעלי טרום הליכה מותאמות לשלבי ההליכה הראשוניים של הילד. אנחנו כמובן מדברים על גיל 10-11 חודשים בממוצע, נתון שעשוי ואכן משתנה מילד לילד.

 

ומה אם הילד הגיע לגיל 11 חודשים והוא עדיין לא הולך?

אם הילד שלכם בגיל 11 חודשים והוא עדיין לא פסע את צעדיו הראשונים בעולם הזה, אין כל סיבה להילחץ. כל אחד והקצב שלו. אבל יחד עם זאת, אם כבר הילד פסע צעדים ראשונים, הוא צריך להיות בתוך נעל מוגנת, מגוננת, בטוחה ותומכת.

נעלי טרום הליכה גם מצוידות בסוליה אשר צריכה למנוע החלקה של הילד. אם קורה שהסוליה הזו נשחקת, כמובן שהגיע הזמן להחליף את הנעל. יחד עם זאת, אם אתם רואים שהנעל מכובסת אבל עדיין צוברת ריחות לא נעימים, ייתכן שגם אז הגיע הזמן להחליף את הנעליים. יתרה מכך, נעלי טרום הליכה אמורות להגיע עם רצועות לתמיכה מושלמת.

 

אם הרצועות של נעל טרום ההליכה נקרעו תחליפו את הנעל במהרה

אם הרצועות האלו נקרעו, או שמא הרצועות האלו נשחקות לכם, יהיה כדאי להחליף את נעלי טרום ההליכה של הילד. נעלי טרום הליכה אמורות להחזיק לכם במשך כל התקופה שבה הילד מבצע את צעדיו הראשונים. בעוד שאצל ילדים מסוימים השלב הזה נמשך חודשים בודדים, אצל ילדים אחרים השלב הזה יכול גם להימשך יותר.

למעשה, במהלך כל התקופה הזו של הצעדים הראשונים של הילד, הוא יהיה צריך להיות נתמך על ידי נעליים אלו. אם במהלך התקופה הזו הנעליים מתבלות מתוך סיבה כזו או אחרת, כמובן שיהיה כדאי לרכוש נעליים חדשות. וכעת זו הנקודה להדגיש, אם אתם מתלבטים בין נעל כזו או אחרת, אנחנו ממליצים לקבל סיוע מקצועי.

 

קבלו סיוע מקצועי בסניפי רשת נמרוד – ציוד לתינוקות וילדים

אתם מוזמנים לפנות אל צוות המומחים של נמרוד – הנעלה לתינוקות ולילדים קטנים. רשת נמרוד ידועה בתור בעלת מוניטין רב שנים בכל מה שנוגע לציוד לתינוקות במחירים אטרקטיביים. אם הגיע הזמן ללכת צעדים ראשונים, הגיע הזמן לנעול נעלי טרום הליכה איכותיות. בהצלחה, אל תתפשרו על פחות מאשר נעלי טרום הליכה איכותיות ובמחיר אטרקטיבי!

 

סוגים שונים של נעליים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא