חיפוש

3 ניתוחים פלסטיים ומחירם

ניתוחים פלסטיים הפכו בשנים האחרונות להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. בעבר היינו צריכים להתמודד עם שונות במראה שלנו שעשויה לבוא לידי ביטוי בפנים, בידיים או בכל מקום אחר בגוף. השינוי שבא לידי ביטוי גרם לנו להבין כי עלינו לצאת ולבחון מהם הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר ומה העלות שלהם. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מהם 3 הניתוחים הנבחרים והמחיר שלהם.

 

תכירו את המומחים בניתוחים פלסטיים שעזרו לנו להגיע למסקנות

עוד מעט נציג בפניכם את 3 הניתוחים הפלסטיים הנבחרים, אך לפני כן, אנו רוצים לציין בפניכם מי הם האנשים שעומדים מאחורי המדריך. שכן, מדריך זה לא נכתב אך ורק על ידינו. הוא נכתב תוך סיוע צמוד מצד מי שביצעו לאחרונה ניתוחים פלסטיים שונים. שכן, פרסמנו סקר בנושא וביקשנו מהגולשים לציין בפנינו איזה ניתוחים הם עברו לאחרונה ומה הייתה העלות שלהם. אנו רוצים לציין כי העלויות משתנות מאדם אחד לאחר בהתאם לפרמטרים שונים. כך שכדאי שתיקחו בחשבון שהעלויות שיוצגו בפניכם הן משוערות ואין כאן הבטחה כי זה המחיר שיוצע לכם בעת ההגעה אל המכון.

 

הצמדת אוזניים  – ניתוח פלסטי מספר 1 והמחיר שלו

יש לא מעט אנשים שסובלים מאוזניים בולטות. הדבר גורם להם לא פעם לתור אחר פתרונות שיאפשרו להם להיראות ולהרגיש הרבה יותר טוב. מי שעברו את הניתוח הפלסטי שנקרא הצמדת אוזניים יודעים כי העלות שלו מתחילה ב – 10,000 ₪ והיא צפויה להשתנות. ניתוח הצמדת אוזניים מחיר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים.

 

ניתוח אף – ניתוח פלסטי מספר 2 והמחיר שלו

האף ממוקם באמצע הפנים. במקום שאי אפשר להתעלם ממנו. זו הסיבה כנראה שגורמת לאנשים רבים לבצע הליך ניתוחי שמשנה את מראה האף באופן מהותי. העלות של ניתוח זה משתנה ועשויה להגיע ל – 15,000 ₪.

 

הגדלת והקטנת חזה – ניתוח פלסטי מספר 3 והמחיר שלו

נשים רבות תרות לא פעם אחר ניתוח של הגדלת או הקטנת חזה. ראוי לציין כי אין זה ניתוח שמופנה אך ורק לנשים. שכן, יש גברים שפונים לא פעם לניתוח הקטנת חזה מסיבות שונות. הניתוחים הללו מתחילים בדרך כלל בעלות של כ – 17 אלף ₪ והמחיר עשוי לטפס עוד יותר.

 

טיפ חשוב לפני בחירה של ניתוח פלסטי

קוראים יקרים, אם אתם מתכננים לעבור בקרוב ניתוח פלסטי, כדאי שתדעו שאתם צריכים לערוך בירור מעמיק אודות המקום הנבחר. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים את הניתוח בידיים טובות, עליכם לברר את הפרטים האלה תחילה:

  • האם יש מנתחים מוכרים במקום?
  • האם יש המלצות טובות על המקום?
  • האם יש למקום ניסיון רב בתחום?

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר את 3 הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר והמחיר שלהם. נאחל לכם שתבחרו את הטיפול המתאים ושיעבור בקלות.

פנים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא