חיפוש

חשיבות ניקיון משרדים בתקופת הקורונה

בתקופה זו, בה החזרה לשגרה היא בגדר חלום רחוק עליו אנחנו מפנטזים מדיי בוקר, העמידה בפקקים בדרך לעבודה, וההגעה למשרד עם כוס קפה ביד, נשמעים לנו מלהיבים לא פחות מטיול לחו"ל. עם זאת, בימים האחרונים החלום עתיד להפוך למציאות, שכן לאור החזרה האיטית לשגרה, רבים שבים ועתידים לשוב למשרדים בקרוב. אך לפני שתשכחו, על מנת שלא נמצא את עצמנו בסגר שלישי, או לכל היותר נידבק מהסובבים אותנו, יש מספר כללים עליהם נצטרך לשמור.

 

אם יש דבר אחד אשר למדנו השנה, הוא שג'ל אלכוהול הוא ללא ספק חברו הטוב ביותר של האדם. בכל מקום אליו הלכנו, במסגרת המגבלות שהוטלו עלינו, הבקשות העיקריות היו שמירה על מרחק, ושמירה חדה על היגיינה אישית וניקיון. עכשיו כאשר החזרה לעבודה נראית באופק, חשוב לזכור כי הכללים הללו עדיין בראש מעיינינו. אם אתם נכללים באותם עובדים אשר חוזרים כעת לעבודה מהמשרד, או לחילופין, הינכם בעלי חברה העתידה לשוב לעבוד במתכונת המיושנת, חשוב שתכינו את עצמכם לחזרה לשגרה. אז מהי החשיבות של ניקיון משרדים בתקופת הקורונה, ואיך נשמור על עצמנו ועל לקוחות הסובבים אותנו?

 

ניקיון בימים עברו

לפני שנצלול ונתייחס לתקופה הביזארית שעוברת עלינו, חשוב להזכיר כי ניקיון משרדים ואזורי עבודה היה קריטי גם לפני הקורונה! כיום בעידן המודרני, בו התחרות עם חברות מתחרות גדולה מאי פעם, על מנת לשדר מקצועיות ולגרום ללקוחות המגיעים למשרדנו תחושת נינוחות, אנו נדרשים לשמור על נראות טובה, וסביבת עבודה מקצועית. אווירה נעימה ונקייה במשרד ידועה כבר שנים רבות בזכות היותה פקטור חשוב מאד להצלחה, שכן היא מושכת לקוחות חדשים, אשר מקבלים רושם ראשוני חיובי כאשר הם נכנסים למבנה בעל נראות נקייה ומסודרת. בנוסף, שמירה על סדר וארגון במקום העבודה עוזר לעובדים להפיק את המיטב מהזמן שלהם במשרד, ומשרה תחושה מרגיעה על הסובבים. לכן, אין זה מפתיע כי מאז ומתמיד משרדים רבים דאגו להשקיע בחברות ניקיון איכותיות, ולהנות משירותיהן.

 

ובכל זאת אם בקורונה עסקינן

אחרי השנה האחרונה, ברור לרבים מאיתנו כי אף אדם לא מעוניין לחזור לסגר נוסף ולהמשיך עם המצב בארץ, אולי למעט חברת 'זום' אשר שגשגה בזכות המגפה. לכן, מן הראוי שנשתדל לשמור על ההנחיות, ואף נגדיל ראש על מנת להגן גם על מקום העבודה שלנו. עד כה, ניקיון הוכח בשנה האחרונה כגורם מכריע להידבקות, ואין זה פלא, שכן גם כאשר אנו חולים בכל מחלה מדבקת אחרת, אנו משתדלים לשמור מרחק ולהימנע ממגע עם משטחים אשר יכולים להעביר חיידקים, ולהדביק את הסובבים אותנו. עם החזרה לשגרה, ובהתאם לשמירה על ההנחיות, מצופה מחברות ובעלי עסקים להגדיל ראש, ולשמור יותר מתמיד על ניקיון המשרדים. שמירה על הסטריליות בשילוב עם שמירה על ההנחיות יאפשרו לנו לצמצם את הסיכון להידבקות, במיוחד כאשר מדובר במשרדים המארחים לקוחות חיצוניים על בסיס יומיומי.

 

איך נשמור על המשרד נקי אם כך?

כפי שבעלי חברות מחכים עם המפתח ביד לרגע בו יוכלו לפתוח את המשרד ולחזור לשגרה, כך גם חברות ניקיון רבות אשר איבדו את עבודתן בזמן הקורונה, מחכות לרגע הזה גם כן. כיום כל משרד ממוצע נעזר בחברת ניקיון, שכן יש קושי רב בניסיון לשמור על המשרד נקי לאורך שעות העבודה הרבות וכמות האנשים הנמצאים במקום. חברת ניקיון טובה תדע לעזור בשמירה על ההיגיינה בחללים משותפים, ובין איש לרעהו. בנוסף, לאחר שביצעתם סקר שוק מקיף, ובחרתם בחברת ניקיון אשר נראית מתאימה לצרכים והדרישות שלכם, מומלץ להעביר תדריכים גם לעובדים בחברה, ולהזכיר להם את הקריטיות שבשמירה על הניקיון באזור העבודה הפרטי שלהם. אמנם חברות ניקיון עושות כל שביכולתן על מנת לשמור על רמת סטריליות גבוהה בחברה, אך התהליך חייב להתחיל בהנחלת נורמות סביב היגיינה בקרב העובדים הנמצאים במקום.

 

העתיד הנוצץ ללא הקורונה

גם בעתיד כאשר הקורונה כבר תהיה מאחורינו, ההרגל של השמירה על ניקיון הוא חשוב ביותר ולא יאכזב אתכם. נזכיר שנית כי כאשר המשרד נקי העובדים נוטים להגיע להישגים רבים יותר, ולקוחות חיצוניים מרגישים בנוח במקום שאינו מבולגן. כיום אנו מבלים במשרד חלק נכבד מהיום, וסביבת העבודה שלנו יכולה לעשות את ההבדל בין יום הפוך ומבולגן ליום שבו הכל עובר חלק. לכן, גם לאחר שהקורונה תחדל לאיים על שגרת חיינו, נצפה מהחברה סביבנו להמשיך לקיים ולעקוב אחר הנחיות היסוד בשמירה על ניקיון והיגיינה אישית, כדי לאפשר לכולנו סביבת עבודה טובה יותר.

 

קורונה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא