חיפוש

מתי צריך לשכור את שירותיו של עורך דין תאונות עבודה

בשנים האחרונות הולכת ועולה המודעות הכללית לנושאי בטיחות וגיהות, כמו גם לצורך לטפל כהלכה במי שנפגעו תוך כדי עבודתו, בתאונות הנחשבות תאונות עבודה. עם זאת, קורה לא אחת שנוצרות מחלוקות בין מקום העבודה מצד אחד לבין העובד מצד שני, הן באשר לאופי התאונה והן באשר לאחריות של מקום העבודה על התאונה עצמה ועל התוצאות שלה. כיון שכך, הדרישה לשירותיהם הטובים של עורכי דין תאונות עבודה, עולה בהתמדה. מהי ההגדרה של תאונת עבודה? מהי הדרך הנכונה לטפל בנושא? בשורות הבאות נרחיב את היריעה בנושא.

פציעה ביד

מהי תאונת עבודה

על פי ההגדרה, תאונת עבודה היא תאונה המתרחשת תוך כדי עבודתו של הנפגע, או בדרך למקום העבודה או ממנו. כמו כן, תאונה כאמור יכולה להתרחש גם כאשר המטופל איננו נמצא במקום העבודה עצמו, אבל מבצע פעולה או שליחות עבור מקום העבודה. מערכת שלמה של תקדימים ופסיקות מציבה סייגים שונים להגדרה הזאת, אבל ככלל היא תופסת תמיד. סייג אפשרי למניעת הגדרתה של תאונה כתאונת עבודה יכול להיות, אם הנפגע סטה מהדרך הרגילה הביתה או מהבית למקום העבודה, למטרות שאינן קשורות בעבודתו. למשל, עובד שהיה בדרך הביתה סטה מנתיבו על מנת לבצע קניות, ונפגע תוך כדי כך.

מהו התהליך הנכון לטיפול בתאונת עבודה

אם מתרחשת, חלילה, תאונת עבודה, יש לדאוג, כמובן, בראש וראשונה לשלומו של העובד שנפגע ולהעניק לו את כל הטיפולים הנדרשים. ואולם סמוך ככל האפשר לאירוע, יש למלא את הטפסים הנדרשים ולתשאל את העובד, במידת האפשר, על נסיבות האירוע. ככל שהתשאול קרוב יותר לאירוע, כך האמינות שלו גבוהה יותר והוא עשוי להועיל לכל הצדדים המעורבים בפרשה. כאן בדיוק המקום להזכיר, כי תאונות עבודה מדווחות גם לגורמים הרשמיים, מעבר לחברת הביטוח של מקום העבודה. כמו כן, מקומות עבודה מסודרים נוהגים לבצע תחקיר, במטרה לעמוד על העובדות לאשורן ולתקן ליקוי בטיחות, אם התגלו כאלה.

באופן טבעי, מגיש התובע תביעה כנגד מקום העבודה בגין התאונה שעבר. ככל שהפגיעה של העובד קשה יותר, וככל שהיא משפיעה על המשך התפקוד שלו, כך עשויים הפיצויים שיקבל ממקום העבודה להיות משמעותיים יותר. עורכי דין תאונות עבודה המתמחים בנושא, בוחנים את המקרה ומסיקים ממנו את התוצאות האפשריות של התביעה. ככלל, מי שנפגע מתאונת עבודה, צריך לשכור את שירותיו הטובים של עורך דין תאונות עבודה סמוך ככל האפשר לאירוע. גם במקרים שבהם המעביד איננו מגלה התנגדות לתשלום פיצויים, הרי שרק טבעי הוא שאותו מעביד ינסה לנקוט צעדים שונים, על מנת להפחית ככל האפשר את גובה הפיצויים. עורכי דין תאונות אבודה מסייעים לנפגע למצות את זכויותיו ואת מלוא הפיצויים המגיעים לו כתוצאה ממנה.

אם תביעה בגין תאונת עבודה היא אכן הדבר הנכון והמוצדק בעיניך, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת ואנו נחזור אליך בהקדם, להמשך התהליך.

קביעת פגישה מקצועית עם עורך דין פלילי לפרטים נוספים לחצו.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »