חיפוש

עוברים דירה – מתי צריך הובלה עם מנוף?

אין ספק שמעבר דירה זה אתגר לוגיסטי לא פשוט שדורש תכנון רב, ריכוז והרבה סבלנות.

אולי עכשיו זה נראה לכם משימה בלתי אפשרית, אך אם תתכננו את המעבר בצורה מסודרת וטובה אנחנו מבטיחים לכם שתיהנו מהחוויה.

הדבר הכי חשוב להתכונן אליו הוא ההובלה.

כדאי לכם להזמין הובלה של חברה ולא לעשות את זה בעצמכם.

מותר לכם להקל על עצמכם בתקופת המעבר הלא פשוטה הזאת ולחסוך מעצמכם את ההובלה העצמית שתגרום לכאב גב ולבזבוז זמן.

העיקרון הזה נכון במיוחד כשמדובר על הובלה עם מנוף.

 

מתי צריך הובלה עם מנוף?

מנוף יגיע לחלום הדירה שלכם ויאפשר לסבלים להוריד בקלות את החפצים שלכם –

  1. גרים בקומה גבוהה – אם אתם גרים בקומה גבוהה ואין מעלית או שהחפצים שלכם לא נכנסים בה – הזמינו מנוף. העברת החפצים דרך המדרגות תעלה לכם יותר כסף ועלולה להרוס את הרהיטים שלכם. עם מנוף הסבלים יעבירו בקלות את הדברים ואתם תיהנו משקט נפשי. להזמנת הובלות דירה.
  2. חפצים כבדים – אם החפצים שלכם כבדים במיוחד וקשה להרים אותם גם כשמתגייסים למשימה מספר אנשים עדיף שתזמינו מנוף.
  3. חפצים גדולים – אם החפצים שלכם לא עוברים בדלת כדאי שתזמינו מנוף כדי למנוע את הניסיונות להעביר אותם שכנראה ייחבלו בהם קצת.
  4. אם יש לכם המון חפצים יכול להיות שחברת הובלות אליה תפנו תציע לכם להעביר אותם עם מנוף. ההעברה עם המנוף תקל עליכם כי תשלמו פחות על זמן העבודה ותקל על הסבלים. ברוב המקרים החברה תיתן לכם לבחור ולעשות את השיקולים הכלכליים שלכם, אך יש מקרים חריגים שחברות לא מסכימות לעשות הובלות רגילות במידה ויש המון חפצים כבדים וכדומה.

 

מתי לא כדאי להזמין הובלה עם מנוף?

  1. אם אתם גרים בעיר עם בעיות חניה, תל אביב למשל, כנראה שיהיה מסובך למצוא זמן בו המשאית תוכל לחנות על הכביש ולהעמיס את החפצים שלכם. לא נעים לקבל דוח על ככך או גרוע מכך שהמשאית פשוט לא תעצור ואתם תשלמו לשווא.
  2. אם יש מעלית טובה ורחבה הזמנת מנוף היא די מיותרת. במעלית הסבלים לא צריכים להרים את הרהיטים שלכם לכן הם לא יוכלו לדרוש על כך כל כך הרבה כסף. חשוב לציין שמספיק שיש לכם פריט אחד לא נכנס למעלית – כדאי להזמין מנוף בשבילו כי זה הפתרון היחיד.

 

לסיום

הובלת דירה זה השלב החשוב ביותר במעבר הדירה. יש מקרים בהם יש חובה להשכיר שירותי העברה עם מנוף ויש מקרים שזה ממש מיותר ועדיף להימנע מכך. אם תתכוננו למעבר הדירה היטב ותבינו אם אתם צריכים הובלת מנוף או שכדאי לוותר עליה, אתם תהפכו את הכל לחוויה מהנה ומוצלחת.

 

כלי רכב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא