חיפוש

4 משחקים ששווה לקנות לחתולי בית

החתול הביתי שלנו נראה לנו אולי במבט ראשון כחיה עצלנית ומפונקת, אך למעשה מדובר בחיה בעלת אינסטינקטים של צייד, סקרנית

וחכמה למדי.

אמנם בבית יהיה קשה לחתול לפתח מיומנויות אלו, אך בעזרת צעצועים ומשחקים שווים, נוכל בהחלט לעזור לו

 

הכר את החתול

החתולים הביתיים שלנו הם חיית מחמד נפוצה ופופולארית בבתים רבים, כאשר מלבד רגעים רבים של כיף והנאה, מערכת היחסים בינינו לבין החתול הביתי כוללת דברים נוספים מלבד מזון וחיסונים, ובראשם – הכרת המאפיינים של החתול שלנו.

החתולים שלנו אמנם נראים לנו כחיות עצלניות ומפונקות, אך למעשה מדובר בבעלי חיים בעלי אינסטינקטים של ציידים מבטן ומלידה, האוהבים להשתובב, להתרוצץ ולבחון בסקרנות את היכולות שלהם.

 

תפקידם של המשחקים לחתול

יצר הסקרנות והאינסטינקטים של צייד המולדים בחתול, מתבטאים לרוב באמצעות קפיצות ושריטות (גם של רהיטי הבית) ועלולים להיות מעט בעייתיים בסביבה הביתית. וכדי לצמצם נזקים, מומלץ שיהיו לכם משחקים מיוחדים לחתולים, שיאפשרו להם לספק את יצר הסקרנות.

מלבד זאת, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים מידי פעם להשתעשע, גם החתולים שלנו אוהבים מידי פעם 'להעביר את הזמן' וליהנות עם משחק שווה, כך שניתן לנצל את שעת המשחק לחיזוק הקשר והמיומנויות החברתיות של החתול.

 

מחפשים משחקים שווים לחתול?

אחרי שהבנו את נחיצותם של המשחקים לחתול, אתם בוודאי שואלים את עצמכם אילו משחקים שווים אפשר למצוא לחתול שלנו ולכן ריכזנו עבורכם כמה משחקים שווים במיוחד:

  1. מזרקת מים

מזרקת מים לחתולים מהווה מעין משחק ודרך יצירתית לספק את יצר הסקרנות של החתול, באופן המעודד אותו לשתות יותר.

 

  1. מתקן גירוד

מתקן גירוד לחתולים הוא למעשה הרבה יותר ממשחק שווה, כשהוא הכרחי במיוחד למניעת הגדילה של ציפורני החתול.

 

  1. משחקי אינטראקציה

כדורים ובובות מיוחדות לחתולים, מעוררים את החתול לקפוץ ולרדוף ולבצע פעילות גופנית הכרחית.

 

  1. משחקי קטניפ

קטניפ הוא סוג של צמח השייך למשפחת צמחי המנטה ותכונותיו מצליחות לעורר אצל רוב החתולים תחושות שמחה והתרגשות. כך, ניתן למצוא מגוון משחקים המכילים חומר זה ויוצרים חווית משחק יוצאת דופן.

 

כיצד נבחר משחקים לחתול?

המבחר העצום ומגוון המשחקים, יכולים להיות מעט מבלבלים כשאנחנו מנסים למצוא את המשחקים המתאימים ביותר לחתול שלנו וכדי שנעשה את הבחירה המתאימה, חשוב לבחור את המשחקים בהתאם לגיל החתול ואופי הפעילות השגרתית שלו.

כמו כן, אפשר לגלות בדרך של ניסוי וטעייה מה הם המשחקים שהחתול שלנו הכי אוהב, כאשר בכל מקרה, חייבים לוודא כי המשחקים שאנחנו רוכשים לחתולים שלנו, איכותיים ובטיחותיים, פרמטרים שניתן לוודא כשרוכשים את המשחקים מחנות מקצועית.

 

משחקים וחתולים

לסיכום, ראינו כי מלבד האפשרות להשתעשע, משחקים לחתולים נועדו לספק את יצר הסקרנות והאינסטינקטים המיוחדים של החתולים, כאשר משחקים כמו מזרקת מים, מתקני גירוד, כאלו המשלבים אינטראקציה ועוד, יכולים להיות משחקים שווים ושימושיים בהחלט, כאשר את המשחקים יש לבחור בהתאם לגילו ואופי הפעילות של החתול.

חתול

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
וטרינר לכלב
איך בוחרים וטרינר לכלב?

כבעל כלב אחראי, אחת מהאחריות החשובות ביותר שלך היא להבטיח את הבריאות והרווחה של בן לוויה הפרוותי שלך. מציאת וטרינר אמין ומנוסה חיונית במתן השירותים

קרא עוד »