חיפוש

 מקסיקו לכל המשפחה – המדריך המלא לטיול לכל הגילאים

בלב אמריקה הצפונית שוכנת לה מדינה קסומה מלאה בנופים עוצרי נשימה ואטרקציות מכל הסוגים – מקסיקו כמובן. בעודה ידועה כיעד הפופולרי ביותר בקרב צעירים לטיול אחרי צבא, מקסיקו מהווה גם יעד אידיאלי לטיולי משפחות ומציעה אטרקציות לכל הגילאים. במאמר זה נסקור שלל מקסמיה של מקסיקו שאסור לפספס.

 

שפה ותרבות

על אף מיקומה הגאוגרפי בצפון אמריקה, התרבות השולטת בתוך מקסיקו היא התרבות הלטינית. השפה הרשמית במקסיקו הינה ספרדית וחשוב ללמוד מספר מילים בסיסיות לפני הנסיעה שכן מרבית תושבי המדינה אינם דוברי אנגלית ברמה טובה. במקסיקו גרים גם צאצאים לילידים ושבטים אינדיאניים אשר משמרים את התרבות והשפה של אבותיהם.

 

המטבח המקסיקני

המטבח המקסיקני הינו אחד המטבחים העשירים והמגוונים ביותר. מרבית המאכלים במטבח המקסיקני מתבססים על תירס ושעועית, בשלל ואריאציות שונות. רחובות מקסיקו שופעים בדוכנים המוכרים מנות דגל כגון הבוריטו, הטאקו, הטורטייה ועוד שלל מנות נוספות. לאלו מכם אשר מטבח מקסיקני הוא אינו כוס התה שלהם, במקסיקו ניתן למצוא גם מסעדות מסוגים אחרים.

 

חופי הפלא

מקסיקו ידועה בעיקר בחופיה המרהיבים המאפשרים הזדמנות נהדרת לחופשה רגועה בריזורט מפנק קרוב לים. אזור חצי האי יוקטן מומלץ במיוחד לנופש חופים, והעיר המרכזית בו, קנקון, רוויה באתרי נופש אשר מעניקים לאורחיהם חווית נופש אולטימטיבית. יש לקחת בחשבון שאזור זה של המדינה חם ולחם מאוד בחודשי הקיץ ועל כן מומלץ לבצע טיולי חופים בחודשים אחרים.

 

טיול בעקבות ההיסטוריה

אטרקציה נוספת שמקסיקו מציעה ומומלץ שלא לפספס הינם אתרי המורשת והתרבות ההיסטוריים ששוכנים בה. מקסיקו הינה שטח טריטוריאלי עתיק יומין, כאשר הערכות אומרות כי האדם הראשון התיישב במקסיקו לפני כ -17,000  לשנה לערך, ועל כן מלאה באתרים ארכיאולוגיים מתקופות שונות.

תרבויות שונות ישבו במקסיקו לאורך ההיסטוריה, בינן ניתן למנות את תרבות המאיה, האצטקים, האולמקים ועוד. הפירמידה של קוקולקן, העיר צ'יצ'ן איצ'ה והאתר הארכיאולוגי טאוטיווקן, הינם רק חלק ממקומות התרבות הרבים שהשתמרו במקסיקו לאורך ההיסטוריה ושטיול בהם הינו בגדר חובה.

 

טיול בערים הגדולות

לחובבי הערים המרכזיות והגדולות מקסיקו מספקת את הסחורה גם כן. עריה הגדולות של מקסיקו, כדוגמת מקסיקו סיטי, מלאות בשלל אטרקציות אשר יתאימו למטיילים מכל הגילאים. החל מפארקים ואתרי משחקים לילדים ועד ברים ומועדוני לילה למבוגרים, מקסיקו מלאה בכול. בנוסף, מקסיקו ידועה בפסטיבלים הצבעוניים שלה אשר מספקים חווית מוזיקה ואווירה סוחפת.

 

לסיכום

מקסיקו הינה אחת מהמדינות הפופולריות ביותר על המטייל הישראלי, ובצדק. היא מלאה באתרי תיירות מכל הסוגים, החל מאתרי תרבות היסטוריים ועד לחופים מרהיבים. המטבח המקסיקני יספק לכם חוויה קולינרית בלתי רגילה ויעניק לכם טעימה משלל התרבויות והמסורות של מקסיקו. כל שנותר הוא לבחור תאריך, להזמין טיסה ולתכנן את מסלול הטיול המתאים לכם. תהנו!

מקסיקו

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא