חיפוש

מספר נקודות חשובות בבחירת עו"ד לפי תחומים

בחירת עורך דין מקצועי ומנוסה, היא ללא ספק הגורם העיקרי, להשגת תוצאות טובות בכל הליך משפטי, בכל תחום. כדי לאתר עורך דין מתאים, כדאי לערוך סקר מקיף באינטרנט, ולבדוק מספר מאפיינים.

 

וותק וניסיון

ידע וניסיון, לא נמדדים בהכרח, במספר המשפטים בהם הופיע עו"ד בבית המשפט, אלא בקורסים ובהשתלמויות שעבר, בשילוב של יישומים טכנולוגיים, וביכולת שלו להתייעץ עם שותפיו, בעת הצורך.

עו"ד וותיק, הוא לא בהכרח עו"ד טוב, נכון שוותק מעיד הרבה פעמים על ניסיון, אך ישנם מקרים בהם עו"ד וותיק, יהיה חסר אמביציה וגמישות מחשבה, לאחר שנים ארוכות, במקצוע מתיש ושוחק זה. ישנם מקרים בהם עו"ד וותיק, יעביר ממילא את התיק שלכם, לטיפול של עו"ד צעיר במשרד.

 

חיפוש מדלת לדלת

הנגישות שיש כיום למשרדים של עו"ד, בזכות האינטרנט, היא רבה.

ישנם לקוחות, העוברים מדלת לדלת של משרדי עו"ד, ומתייעצים איתם בתשלום סימלי או ללא תשלום כלל. לקוחות אלו, אוספים הצעות מחיר, מכמה שיותר עו"ד.

 

משרד גדול או קטן

משרד גדול, הגיע לממדיו בזכות לקוחות מרוצים, והיתרון במשרד כזה, הוא האפשרות להתייעץ עם עו"ד נוספים, לגבי הליכים שונים.

רצוי לבדוק תחילה, את ההיסטוריה המשפטית ותוצאות המשפטים של משרד זה.

כל משרד המכבד את עצמו, יציג פסקי דין קודמים בהם היה שותף, בתחום הרלוונטי עבורך.

לעומת זאת, במשרד קטן ניתן לקבל יחס אישי, וזמינות רבה יותר, וכן ניתן להיות בטוחים כי עו"ד שתפגשו, יהיה גם זה שיטפל בתיק, לעומת, משרדים גדולים בהם הנטייה היא, להעביר את הטיפול בתיקים, לטיפולו של עו"ד צעיר.

 

עורך דין מוערך

עו"ד יוני לוי, מוערך על ידי עמיתיו, בעל ניסיון מוצלח בטיפול בהליכים משפטיים מורכבים, וכזה שמתייעץ וחולק רעיונות עם עמיתיו למקצוע.

באופן כללי, ניתן ללמוד על מיומנותו של עו"ד, על ידי חיפוש באינטרנט, או מחבריו למקצוע וכן על ידי פנייה ללקוחותיו. עו"ד צריך להיות פנוי, כדי לעסוק בעניינכם, לכן רצוי לבדוק גם את לוח הזמנים שלו.

 

תשלום

עו"ד מומחים, אינם זולים בדרך כלל, לכן ישנה חשיבות רבה, לכך שעו"ד יתאים את דרך התשלום ללקוח, אם בתשלומים או בכל דרך אחרת, זאת, כדי שהלקוח יוכל לקבל את השירות המגיע לו. ניתן לבקש מעו"ד, לחלק את שכר הטרחה לתשלומים, ואף לדחות את מועד התשלום הראשון ואת יתר התשלומים, למועדים הנוחים ללקוח.

 

לסיכום

כדי לבחור עו"ד מתאים, כדי לבדוק את הידע והניסיון שלו, הנמדדים בקורסים ובהשתלמויות שעבר עו"ד.

היתרון במשרד גדול, הוא האפשרות להתייעץ עם עו"ד נוספים, לגבי הליכים שונים, לעומת זאת, במשרד קטן ניתן לקבל יחס אישי, וזמינות רבה יותר.

בנוסף, ישנה חשיבות רבה, לכך שעו"ד שבחרתם, יתאים לכם את דרך התשלום.

 

חוזה עם עורך דין - אילוסטרציה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »