חיפוש

מחסנים להשכרה – איפה הכי בטוח להשאיר את הציוד שלנו?

במקרים רבים במהלך החיים, אנו מוצאים את עצמנו עם ציוד או רהיטים שאין להם שימוש בתקופה הקרובה. במקרים אלה, יש צורך למצוא לציוד זה מקום אחסון, שיאפשר לנו לשמור עליו בבטחה ובלי דאגות מיותרת. לצורך כך קיימים עסקים שמשכירים מחסנים מסוגים שונים לטווחים קצרים וארוכים. בכתבה שלפנינו נסקור את התחום בקצרה. 

 

שמירה על ציוד ורהיטים שאינם בשימוש

בין אם מדובר על מקרה של שיפוץ מאסיבי של דירת מגורים, מעבר לחו"ל, או בכלל על מקרה של ציוד עסקי שאין בו צורך בתקופה הקרובה – יש צורך במציאה של מקום אחסון לזמן קצר של כמה חודשים או לזמן ארוך יותר של מספר שנים, לציוד ולריהוט שאינם בשימוש. לצורך כך ניתן לשכור מחסנים מסוגים שונים ובעלי תנאי אחסנה שונים. לכל סוג של ציוד, יש את סוג המחסן שמתאים לו. נפרט על כך בפסקאות הבאות.

מחסנים להשכרה

מחסני מכולות לאחסון של מוצרים עמידים

הסוג הזול ביותר לאחסון של ציוד וריהוט, הוא מחסן מכולות. בסוג מחסן זה, הציוד נשמר בתוך מכולות מתכת גדולות שנמצאות בשטח פתוח. מתוך הקטגוריה של מחסנים להשכרה סוג אחסון זה הוא כאמור הזול ביותר והוא מתאים לאחסון של ציוד עמיד יחסית. הציוד שנמצא במכולות אלה אומנם לא חשוף לגשם ולרוח, אבל הוא חשוף לשינוי טמפרטורה קיצוני ולשינויים גבוהים באחוז הלחות השוררת מכולה. לכן מחסן זה פחות מתאים לאחסון של ציוד רגיש לחום וללחות כמו לדוגמא בטריות.

 

מחסנים בנויים לשמירה של חפצים עמידים פחות

המחסנים הבנויים הם השלב הבא של האחסון. מחסנים אלה עשויים בדרך כלל מלבנים או מחומר אחר, שמבודד אותם בצורה יעילה מהסביבה החיצונית. במחסנים אלה אפשר לשמור מוצרים אלקטרונים ורהיטים רגישים יחסית. בנוסף לכך ניתן להשתמש במחסנים אלה בכדי לאחסן מזון עמיד, כמו מזון יבש וסגור או קופסאות שימורים מסוגים שונים. העלות של השכרת מחסן זה היא גבוהה יותר מאשר האחסון במכולות.

מחסנים להשכרה

מחסנים עם ביטוח על התכולה שמאוחסנת בהם

אם הציוד שאותו תרצו לאחסן הוא יקר במיוחד, כדאי לכם לחשוב על מציאת מחסן שמציע ביטוח לתכולה שנמצאת בו. ניתן גם לבטח תכולה של מחסן על ידי חברת ביטוח חיצונית, אבל ישנם גם מחסנים שמאפשרים ביטוח של הציוד המאוחסן בהם כחלק מהשירות שהם מציעים. מחסנים אלה מתאימים במיוחד לציוד או ריהוט בעלי ערך כספי גבוה במיוחד.

 

מחסנים לאחסון של חפצים ורהיטים שאינם בשימוש – סיכום

כמעט כל אחד מאיתנו יזדקק בשלב זה או אחר בחייו למחסן לאחסון ציוד או ריהוט שלא נמצאים בשימוש. ישנם מספר סוגים של מחסנים החל ממחסני מכולות לציוד עמיד יחסית וכלה באחסון בסביבה מבודדת ועם חבילת ביטוח שמוצעת כחלק מהשירותים שמספק המחסן.

מחסנים להשכרה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא