חיפוש

מה עדיף – השתלת שיער בארץ או בטורקיה?

 השתלת שיער זהו תהליך פשוט שלא דורש מעבר לכמה שעות של ניתוחון עם הרדמה מקומית באיזור הקרקפת. כיום יש המון מקומות ברחבי העולם, שמקבלים אליהם ישראלים לטיפולים שונים, ובינהם טיפול של השתלת השיער המיוחלת. השאלה המתבקשת היא האם כדאי לבצע את הטיפול בארץ, או שמא כדאי לעזוב הכל ולטוס?

 

תקשורת היא שם המשחק

ראשית, עלינו להבין כי אנחנו יצורים שאוהבים לתקשר אחד עם השני. הסיטואציה של תקשורת בין המטופל לרופא, חשובה מאוד ויכולה להביא לתוצאות מרקיעות שחקים אם יש תקשורת טובה בין שני הצדדים. בישראל כמו בישראל, השפה היא עברית ולכן הרבה יותר קל לתקשר עם הרופא בשפה שלנו, זה אחד היתרונות הבולטים בביצוע טיפול השתלת שיער בישראל, ולא בשום מקום אחר.

חשוב להוסיף, בישראל עם תקשורת נכונה אפשר גם לבצע הכנות מקדימות, בדיקות מקיפות והרופא יוכל לעזור לכם בכל שאלה או תהייה. בטורקיה, לאו דווקא הרופאים יבינו את השפה, ואולי יהיה כשל תקשורתי מסוים בין הרופא למטופל.

 

המחיר הוא גם פקטור רציני

בישראל יקר יותר, זה כולנו יודעים בוודאות. במדינה שלנו טיפול של השתלת שיער, יעלה לכם בין 15,000 שקלים ויכול להגיע גם עד 35,000 שקלים. זהו לא סכום מזערי, ולכן יש לקחת זאת בחשבון. בטורקיה למשל, טווחי המחיר נעים בין 8,000 שקלים עד לסכום של 15,000 שקלים לכל היותר. ישנו פער בין המחירים בארץ ובטורקיה, אך עם זאת ההתקשרות והשיח הדו צדדי הרבה יותר חשוב.

 

בישראל תוכלו לשמוע חוות דעת מקסימליות

בישראל קרוב לוודאי שתוכלו למצוא אנשים שעברו השתלת שיער אצל רופאים מומחים בארץ, והם יוכלו להמליץ לכם על הרופא שטיפל בהם. אם אתם בוחרים לטוס לטורקיה לשם השתלת השיער, ויש לכם קשיי שפה, אולי כדאי לכם לחשוב שוב. כשאתם מתייעצים עם אנשים בשפת האם שלכם, אתם מפיקים את המירב מן השיחה ובכך תוכלו לבחור לכם את הרופא הכי נכון עבורכם בשביל טיפול השתלת השיער שלכם.

 

בישראל – אפשר לקבל ליווי גם לאחר הטיפול

לעתים יכולות להופיע תופעות הלוואי שעליהן דיבר הרופא עמכם, והן יכולות להיות לא נעימות. במקרים שכאלו, חשוב לדעת שהרופא יוכל ללוות אתכם גם באותם הזמנים, שיהיה לכם קשה. בטורקיה למשל אתם מאבדים את הקשר עם הרופא ברגע שאתם חוזרים לארץ, דבר שבישראל פשוט לא קורה. אם אתם צריכים, ניתן לגשת שוב לקליניקה שהייתם אצלה, ולהתייעץ מחדש עם הרופא המטפל שלכם.

 

השתלת שיער בארץ – עדיפה בהרבה

אז נכון שהמחיר בארץ יותר גבוה, אך אף פעם אין תחלופה לטיפול מקצועי לאחר שבדקתם את פני השטח והגעתם להחלטה הכי נכונה עבורכם. בארץ הכל זמין לכם, השפה, הנוחות, השירותיות, והזמן שכה יקר לכם. אם הבדיקה שלכם איכותית, הטיפול יהיה משביע רצון.

איש ללא שיער

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא