חיפוש

מה זה קאשבאק והאם באמת מקבלים כסף בחזרה?

בחצי מהפרסומות שאתם נתקלים בהם באינטרנט או בטלוויזיה, נזרקת לעברכם אותה המילה – קאשבאק. פתאום כולם רוצים להחזיר לכם כסף על הקניות שלכם וממש נלחמים על כל לקוח ולקוח, הכל על מנת לאפשר לו לקבל את הקאשבאק המיוחל. אז את המילה אתם מכירים, אבל מה היא אומרת בכלל, איך זה עובד ולמה שתרצו להצטרף? אנחנו לא נעשה לכם החזר כספי על הכתבה, אבל אתם בהחלט תתעשרו במעט מידע חשוב ונחוץ.

 

 קאשבאק – מי, מה ולמה

קאשבאק או בעיברית פשוטה החזר כספי, זה החזר על הקנייה שלכם. עושים קנייה ומקבלים סכום מסוים חזרה אליכם. נשמע מובן וחסר היגיון בו זמנית.

 

 למה אתרי קניות עושים קאשבאק?

אתרי קניות מעוניינים שתכנסו ותרכשו מהם מוצרים – זו המהות שלהם. בנוסף לזה שהם רוצים שתרכשו אצלם מוצרים, הם גם רוצים שתהיו לקוחות מרוצים ויותר חשוב מזה – לקוחות חוזרים. לכן, הם מחלקים צ'ופרים קטנים – קופוני הנחה, קודים למבצעים וכן, גם קאשבאק נכנס לקטגוריה.

 

 איך זה עובד?

בשיתוף פעולה מוצלח למדי בין אותן חברות אינטרנטיות גדולות לבין אתר מתווך. הפעולה היא פשוטה – אתר המתווך רוצה שתיכנסו לאתרים המעניינים אותכם דרכו, שכן הוא מקבל עמלות על הכניסה שלכם שמתבצעת בצורה זו. הוא מפרסם את האתרים, מספר לכם על הנחות ועושה עבודת שטח שתעודד את הקנייה, מקבל את העמלה שלו ומתחלק בה איתכם – נותן לכם אחוז מסוים מגובה העסקה שלכם בחזרה. בנוסף, אותו אתר מתווך ידאג לפנק את הלקוחות שלו במבצעים בלעדיים ושאר פינוקים. יד רוחצת יד או שרשרת מזון במיטבה.

 

 גובה החזר הוא קבוע?

גובה ההחזר לרוב יהיה אחוז קבוע, כפי שנקבע בין אתר המתווך לבין אתר אינטרנט שמוכר, אבל הסכום הסופי של החזר תלוי בגודל העסקה שאתם מבצעים. בקצרה – קונים בסכום גדול יותר – מקבליים יותר כסף בחזרה. פשוט.

 

 מה ניתן לעשות עם הקאשבאק?

ברגע שמגיעים לסכום מסוים המוגדר כרף צבירת הקאשבאק באתר, מקבלים את הכסף בחזרה – אותו תוכלו להעביר לחשבון הבנק שלכם או לחשבון הפייפל.

 

 איזה חברות משתתפות בקאשבאק?

לאור העובדה שמדובר בשירות החם של הרגע, שמשרת היטב את כל הצדדים (נאמנות הלקוח, מבצעים כדאיים ועמלות טובות), תוכלו למצוא את החברות הגדולות. דוגמאות? בבקשה. עלי אקספרס ואורבניקה, קסטרו והודיס ואפילו אתרים הקשורים לתיירות כמו בוקינג והשכרת רכבים בחו"ל. בקצרה, אין תחום שלא תצליחו למצוא בו קאשבאק.

 

 שורה תחתונה – כדאי?

ללא צל של ספק. גם אם אתם מעט ספקניים בנוגע לעניין, פשוט נרשמים לאתר, מבצעים דרכו עסקה ומגלים לבד את הכדאיות. הדבר היחיד שיש לכם "לאבד" זה דקה וחצי מהזמן שלכם בשביל ההרשמה, כאשר מה שתוכלו להרוויח אלה הם החזרים כספיים גבוהים במיוחד.

קאשבק

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא