חיפוש

מה זה מזרן פוטון – ואיך הוא ישדרג את פינת הישיבה שלכם

אם עוד לא שמעתם על זה, הגיע הזמן, מזרן פוטון זה הדבר החם בשוק עבור פינות שייבה איכותיות ומהנות.

אל תהססו לבדוק ולהתנסות, כבר במגע ראשון וישיבה קלה תוכלו להרגיש שמזרן.

פוטון זה מה שפינת הישיבה שלכם הייתה חסרה בכדי להפוך לפינת ישיבה שכולם רוצים לשבת בה.

 

מה זה מזרן פוטון?

מזרן פוטון מתאים להרבה מאוד מטרות, לרוב משתמשים בו לפינות ישיבה, ריהוט גן ודברים דומים. הוא מאפשר ישיבה יציבה ובריאה לגב, וניתן לראות את סוג המזרן הזה ברחבי הארץ בבתי הקפה השונים ובבתים רבים של אנשים. ידוע בכך שהוא מגיע במגוון וריאציות שונות שיכולות להתאים לסוגים שונים של פינות ישיבה.

 

ממה הוא עשוי?

בדרך כלל, מזרן פוטון מיוצר מיחידת ספוג חלקה שעטופה בבד, לעיתים הספוג חלק לגמרי ולעיתים מגיע עם שקעים לאורך המזרן. והבד העוטף רבות יהיה עשוי מבד קנבס עבה ולעיתים גם מחומרים אחרים, ויגיע עם רוכסן שיהיה ניתן לפתוח בקלות במקרה הצורך. למזרן יש רכות ייחודית ועיצוב נקי ומהודר, ידוע בעיקר בנוחות המרהיבה שלו.

 

מוצר חובה בפינות ישיבה

פינת ישיבה צריכה להיות מקום נוח מאוד, והרי איכות המזרן היא זו שתשפיע בעיקרה על נוחות הישיבה והחוויה כולה. לכן מזרן פוטון מהווה מוצר חובה לפינות ישיבה, שילוב של מראה עיצובי ססגוני יחד עם עמידות ותמיכה מקסימלית.

 

סוגים של מזרן פוטון

בד דוחה מים

מזרן פוטון מבד דוחה מים, זה המזרן שיתאים לתנאים מחות לבית, לגנים וחצרות. בד זה עמיד לתנאים של החוץ, לחות או מים בכמות קטנה לא יפגעו במזרן. וכמובן שגם סוג זה תוכלו למצוא במגוון עצום של צבעים ודוגמאות.

 

בד כותנה 

מזרן פוטון מבד כותנה הוא נעים ומלטף למגע, תכונות הבד הן רכות רבה וגמישות שמזהים כבר במגע ראשון. בד זה מתאים לתנאים של פנים הבית, לא מותאם לתנאי חוץ. וכן גם אותו ניתן למצוא במגוון רחב של צבעים ודוגמאות שונות.

 

שימושים במזרן פוטון

למזרן פוטון יש שימושים רבים ומגוונים, לרוב תראו שמשתמשים במזרן פוטון לישיבה ומנוחה, אך זה הרבה מעבר לכך. במזרן פוטון משתמשים על גבי פינות זולה, גם משתמשים בו כמושב לפינות ישיבה מכל מיני סוגים, משתמשים בו כריפוד לכיסאות ישיבה, ריפוד לנדנדות, ואפילו משתמשים בו לפינות ישיבה על הרצפה.

 

בשבילכם את הטוב ביותר

אל תחשבו על זה יותר מידי, לכו לחנות, תנסו בעצמכם, יש כל כך הרבה סוגי מזרנים אך למזרן הזה אין מתחרים. זה באמת מזרן ייעודי לפינות ישיבה, מתאים בצורה מושלמת לכל סוגי פינות הישיבה השונות שיש, ואם עדיין אין לכם, ופינת הישיבה לכם מורכבת מחומרים קשיחים ולא מוצלחים, זה הזמן לשדרג אותה ולהשקיע בעצמכם כמו שמגיע לכם.

ספה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך בוחרים ג'קוזי לגינה
איך בוחרים ג'קוזי לגינה?

ג'קוזי בגינה שלך יכול להיות תוספת יוקרתית שמשפרת את הרווחה הכללית שלך ומספקת מפלט מרגיע ממש על סף דלתך. עם זאת, עם אינספור אפשרויות הקיימות

קרא עוד »
רצפת עץ
איך בונים דק?

אם עברתם לבית חדש, או אתם רוצים לעשות שיפוץ בבית שלכם, ודאי עלה במוחם לשפר את הבית בעזרת רצפת דק. לאנשים רבים יש שאלות רבות

קרא עוד »