חיפוש

מה זה דרייפיט בבגדים? למה זה מיקר את הבגדים?

כיום, רבים בוחרים לקנות ולרכוש לעצמם חולצות דרייפיט, במקום חולצות טריקו וכותנה. חולצות דרייפיט הן חולצות נושמות, מבד מיוחד, שמתאימות הן לספורט ולימים חמים, מאחר שמסוגלות להתייבש במהירות ולנדף זיעה. מדובר בבד מתוחכם שמתאים לימים חמים ולאירועים ספורטיביים, לכן רבים כבר עוברים להזמנת חולצות דרייפיט ואף להדפסה עליהם של סמלי העבודה או בית הספר. מאחר ומדובר בבד מיוחד ונושם, כמובן שהמחיר מתייקר בהתאם. כדי להבין יותר למה בדיוק, לפניכם קצת על מה זה דרייפיט בבגדים? למה זה מיקר את הבגדים?.

 

מה זה בדיוק דרייפיט בבגדים?

דרייפיט הוא בד סינטטי שמאפשר לזיעה להתנדף וליהנות בזמן האימון שלנו. לעומת בגדי הטריקו והכותנה, שאין להם יכולת נידוף זיעה, לכן הם נרטבים מזיעה ומשאירים אותנו כך, באי נוחות הזו – בגדי דרייפיט מאפשרים עבודה ופעילות ספורטיבית ללא חשש לאי נוחות במהלך היום. הסוד הגדול של הדרייפיט הוא שהבד המיוחד הזה מסוגל ספוג ואז לנדף נוזלים וזיעה באופן אדיר שלא קרוב בכלל ליכולות הבעייתיות של בדי הטריקו והכותנה הרגילים. להזמנת בגדי דרייפיט ולעוד מידע היכנסו אל – https://www.jacoshirts.com.

 

מדוע דרייפיט מיקר את הבגדים?

מאחר ומדובר בבד בעל יכולות וסגולות מיוחדות שלא תמצאו בכל בד וחולצה אחרת, גם המחיר שלו גבוה בהתאם. בד הדרייפיט הוא בד מיוחד ופחות זמין מבד הטריקו והכותנה ההמוניים. לכן מדובר בחולצות שיהיו לרוב יותר יקרות, אך בהחלט משתלמות ובעלות סגולות שיקלו לכולנו על החיים ויגבירו את איכותם.

 

מה היתרונות בחולצות דרייפיט?

חולצות דרייפיט הן חולצות מיוחדות שמחזיקות בכמה יתרונות, שהופכים את סוג הבד והחולצות שלו לכדאיים הרבה יותר מבד כותנה וטריקו רגיל. לפניכם כמה יתרונות שחשוב להכיר:

 

אינן מתקמטות וקלות משקל

לעומת בגדי הטריקו והכותנה שעשויים להרגיש ככבדים על הגוף, במהלך יום העבודה או במהלך הפעילות הספורטיבית, מדובר בבד קליל ודק שבקושי ומרגישים על הגוף. מעבר לכך, הבד המיוחד הזה אינו מתקמט, וכך יושב טוב על כל אחד ונשמר לאורך זמן.

 

בד ידידותי לסביבה

בד הדרייפיט ייחודי וכדאי גם מאחר ואלה חולצות שלרוב אפשר למחזר. לעומת בדי הטריקו והכותנה שלמעשה מזהמים את הסביבה לאורך זמן, ורק מיוצרים עוד ועוד באופן המוני ובעייתי, כאן מדובר בבדים שתוכלו אחר כך למחזר.

 

מתאימות לעבודה ולחברות

חברות רבות שמדפיסות לוגו על החולצה לעובדיהן, מעדיפות להדפיס את המדים על בד דרייפיט – זאת מאחר ומדובר בהשקעה בטוחה, שכן הבד נשמר לאורך זמן ולא מתקמט, וגם מאחר שהוא נעים יותר, מקל על החום ועל ההזעה ומתייבש מהר. לכן מדובר במדי עבודה יעילים יותר, שיעשו לעובדים שלכם חיים קלים יותר, נוחים יותר ואיכותיים יותר. לכן אמנם מדובר בבדים יקרים יותר, אך העובדה שהם נשמרים לאורך זמן ונהרסים הרבה פחות מהר, היא יתרון מבטיח.

חולצה דרייפיט

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא