חיפוש

מה התפקיד של עורך דין מקרקעין ולמה כדאי להתייעץ עם איש מקצוע כזה?

נדל״ן הינו תחום שמעניין רבים מאיתנו כי יש בו פוטנציאל משמעותי ביותר לרווח. בנוסף לכך, אפילו אם אתם לא עושים עסקאות נדל״ן רבות במטרה להרוויח, אלא רק קונים נכס משפחתי, בוודאי תרצו לעשות הכול כדי שהעסקה תצליח. מעבר לשאלה בכמה אתם מוכרים או קונים דירה מסוימת, יש משמעות גם לחוקיות העסקה ולכן חובה להתייעץ עם עורך דין מקרקעין. לעורך דין כזה יש תפקיד חשוב בכל העסקה שאתם עומדים לבצע, שכן הוא איש המקצוע שבסופו של דבר יבדוק שהכול חוקי ותקין. הוא יכול להיות האדם שמנסח את חוזה המכר והוא גם להיות האדם שבודק מטעמכם את החוזה הקיים. הוא יהיה האדם שיידע מה צריך לברר בטאבו לגבי כל קניה של דירה והוא גם האדם שיעשה הכול כדי לדאוג שהאינטרסים שלכם לא נפגעים. בנוסף לכל אלה, כמובן שעורך הדין שלכם לענייני מקרקעין הוא גם האדם שאיתו כדאי להתייעץ עם מתעוררות בעיות ואם צריך לתבוע את הצד השני על הפרת חוזה או על סעיפים אחרים. לכן ברור מדוע כדאי יהיה להחליט מאיזה לאיזה עורך דין מקרקעין אתם מתכוונים לפנות, כי מה פתאום שתתמודדו מול העניין הזה לבד?

 

הקריטריונים לבחירת איש מקצוע מהתחום

 

מחפשים עורך דין מקרקעין ולא יודעים אל מי להתקשר? רוצים להבטיח שאתם פונים אל משרד עורכי הדין הטוב ביותר אך לא ברור לכם מהם הקריטריונים לקבלת החלטה חשובה כזאת? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. כל אדם שרוצה לחתום על עסקת נדל״ן וזקוק לעו״ד טוב יעשה הכול כדי לבחור אדם אמין ומוצלח ולכן חשוב להשקיע בבחירה הזאת לא מעט זמן ותשומת לב. הדבר הראשון שכדאי לדעת, זה שאפילו אם אתם מכירים עורך דין מסוים שיוכל לעזור לכם בתחום, לא בטוח שכדאי לבחור בו רק בגלל ההיכרות ביניכם. לפעמים עדיף יהיה לחפש איש מקצוע שאתם דווקא לא מכירים כי לרוב זה ישפיע על רמת המחויבות שלו אליכם ואל העניין כולו. בנוסף, חשוב כמובן לברר שאתם בוחרים איש מקצוע מנוסה שמגיע עם הרבה מאוד ידע וניסיון, כי כל הפרטים הללו יכולים להיות חשובים ומשמעותיים ביותר בהמשך הדר.

 

האם שכר הטרחה סביר?

 

חשוב לנו להאיר את עיניכם גם במובן של שכר הטרחה של עורכי הדין. יש היום עורכי דין לענייני מקרקעין, ולעניינים אחרים, שגובים מחירים מאוד גבוהים. לכן חשוב להימנע מפניה לאנשי מקצוע כאלה, כי מה פתאום שתבחרו לכם אדם שדורש מחירים סכומים גבוהים מידי? אם אתם חוששים מנושא המחיר עדיף יהיה לקבל הצעות שונות מכמה עורכי דין שעוסקים בתחום הזה וכך להבין מה שכר הטרחה הממוצע עבור השירות שלו אתם זקוקים. בדרך כזאת תוכלו לדעת שעשיתם בחירה נכונה וכי לא נכנסתם להוצאה כלכלית גדולה מידי. מה שכן, אם המחיר יבוא על חשבון הבקיאות, הידע והזמינות של עורך הדין שלכם, הרי שהחיסכון הזה לא באמת ישתלם לכם במהלך הדרך. בדרך כלל כאשר חותמים על עסקה נדל״ן יכולות לצוץ לא מעט שאלות ותהיות לאורך התקדמות העסקה. לכן חשוב כל כך לפנות רק אל עורך דין שיכול להישאר זמין גם אחרי שעות העבודה וגם מעבר לפגישות שמתקיימות אצלו במשרד. זו הרגשה טובה לדעת שיש לכם על מי לסמוך ושבסופו של דבר תמיד כאשר תהיה לכם שאלה או תהייה, מיד תוכלו לקבל מענה מעמיק ורציני.

תפקיד מקרקעין

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »