חיפוש

מה היתרונות באינטרקום בבית גדול

בעולם טכנולוגי כמו העולם שלנו, אינטרקום הפך מזמן למוצר בסיסי בכל מקום, החל מבניית ציבורי, ועד משרדים וחללי עבודה. לא מפתיע שהטרנד גם מופיע בבתים פרטיים. אז למה כדאי שיהיה לכם אינטרקום בבית? ובמה זה עוזר?

 

מהו אינטרקום?

לרובנו אינטרקום נשמע כמו מושג ברור מאליו, אך בכל זאת כדאי לומר עליו מספר מילים, לפני שנדבר על יתרונות השימוש בו במתחמים גדולים ובעיקר בבית גדול. אינטרקום משמש כמערכת תקשורת, המותקנת באזורים שונים במבנה. בדרך כלל תותקן המערכת בכניסה הראשית, בפתח המתחם, או בכל מקום מרכזי אחר. אינטרקום יכול להיות גם בצורתו הבסיסית ביותר, כאפרכסת, המחברת בין פנים הבית לפתח החיצוני. במידת הצורך ניתן להוסיף מספר אפרכסות במקומות שונים ברחבי הבית. האינטרקום בצורתו המשוכללת היום, יופיע גם כמסך, כך שיהיה ניתן לצפות בכל מי שבכוונתו להיכנס לבית.

 

מה היתרונות של אינטרקום בבית?

  • זיהוי מהיר – באינטרקום המבוסס על מסך, שמותקן בפתח הבית, ניתן לזהות בצורה מהירה את הממתינים בכניסה ובכך לחסוך זמן יקר, וצורך ללכת לפתח הכניסה ולזהות אותם.
  • תקשורת מהירה – שיבוץ מכשירי אינטרקום ברחבי בית גדול, יכול לשמש לתקשורת מהירה, ובעת הצורך לקריאה לאחד מבני הבית, ללא צורך בצעקות. יש לציין כי בעת מקרה חירום בבית גדול, לתקשורת מהירה יש ערך רב בהזעקת עזרה.
  • מאפשר בידוד – כאשר אין מכשירי אינטרקום בבית, יש צורך בהתקנת דלתות שאינן חוסמות רעש, או קירות גבס, וכל זה כדי לאפשר תקשורת בתוך הבית. במקרה שהבית מאוד גדול, התקנת אינטרקום תאפשר להתקין דלתות חוסמות רעש, וקירות אטומים, כך שהתקשורת, ככל שיהיה בה צורך, תתקיים דרך המכשירים.
  • שליטה על הנעשה בבית – בעזרת מכשירי האינטרקום, ניתן לשלוט ולפקח על מעשי בני הבית, בעיקר כאשר מדובר במסכי אינטרקום. בבית גדול שבו יש ילדים, בעיקר קטנים, השימוש במסכים יהיה שכיח עוד יותר. לדוגמה: ההורים יוכלו לשבת ולצפות בטלוויזיה בהשאירם מסך אינטרקום נייד הפועל בחדר השינה של התינוק, ללא כל חשש שלא ישמעו אותו בשל גודלו של הבית והעובדה שהחדרים מבודדי רעש.
  • אחריות – דגמי האינטרקום השונים, יגיעו תמיד עם אחריות, כך שאמנם אין מדובר ביתרון של המכשיר ביחס לעובדה שלא תתקינו אותו, אך אם תתקינו אותו, זכרו לבחור באחריות לכל החיים, דבר שיאפשר לכם ראש שקט ביחס למוצר חשוב שכזה.

לסיכום, אינטרקום נראה לנו היום כמוצר בסיסי בכניסה לבנייני מגורים, או כשער לגינה, אך רלוונטי מאוד גם בבתים גדולים, שאינם גינה או בניין רב קומות. היכולת לתקשר באופן מהיר, לאפשר בידוד מרעש בין החדרים השונים, והכיף שבלהשאיר את הילדים לשחק תחת השגחת מכשיר האינטרקום, הופכים אותו למכשיר בסיסי בכל בית. ולבסוף, זכרו, אין מדובר במוצר יקר כל כך ביחס לתועלת שתפיקו ממנו, אז קפצו על ההזדמנות והזמינו.

מערכת בטיחות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך בוחרים ג'קוזי לגינה
איך בוחרים ג'קוזי לגינה?

ג'קוזי בגינה שלך יכול להיות תוספת יוקרתית שמשפרת את הרווחה הכללית שלך ומספקת מפלט מרגיע ממש על סף דלתך. עם זאת, עם אינספור אפשרויות הקיימות

קרא עוד »
רצפת עץ
איך בונים דק?

אם עברתם לבית חדש, או אתם רוצים לעשות שיפוץ בבית שלכם, ודאי עלה במוחם לשפר את הבית בעזרת רצפת דק. לאנשים רבים יש שאלות רבות

קרא עוד »