חיפוש

מה היא הכשרתו של המנעולן?

כל אדם שרוצה להיות מנעולן חייב לעבור הכשרה מקצועית לפני כן. מנעולן שלא עבר הכשרה מקצועית ומציע שירותי מנעולנות ללא הרשאה בתחום, עובר על החוק ועלול להיתבע בעוון פלילי. מנעולן צריך שיהיה לו ידע נרחב, הן במנעולים פיזיים של דלתות, הן בקודנים לרכב והן בשכפול מפתחות. כאן ריכזנו עבורכם מידע על ההכשרה שהמנעולן עובר לפני שהוא מקבל את הרישיון לעסוק בתחום. אז בואו נתחיל.

 

מה המטרה של ההכשרה?

כדי להיות מנעולן יש צורך בידע מקצועי. אף אחד לא ירצה להזמין אדם לא מקצועי שיפרוץ עבורו את דלת הבית ויותיר יותר נזקים ממה שהיה… לכן מנעולנים עוברים הכשרה מקצועית המקנה להם ידע להיות פורץ מנעוליים בחיפה, אשדוד, תל אביב או כל עיר אחרת.

קורס מנעולנות מכשיר את הלומדים איך לטפל במנעולים וצילינדרים של מבנים ורכבים, איך לפרוץ קודנים, כספות ורכבים.

 

מי יכול להיות מנעולן?

כדי להיות מנעולן יש צורך בהכשרה מקצועית. אך כדי להתקבל להכשרה המקצועית, על המבקש להתקבל לקורס, להציג תעודת יושר מהמשטרה בה רואים שהוא בעל עבר משטרתי נקי שלא מעכב ממנו לעבוד בתחום. כך משתתפי הקורס נבדקים באמינותם ויושרם. הרי אין למשטרה שום עניין שגנבים פוטנציאליים יעברו קורס מנעולנות שיקנה להם הכשרה מקצועית לפריצת דלתות…

בקורס המקצועי המנעולנים מקבלים ידע מקצועי שיסייע להם בפריצת דלתות, הבנת מנגנוני נעילה שונים לפריצה יעילה שלהם ועוד. מדובר בקורס שאורך כשלושה חודשים. יש מקומות המציעים מספר שיעורים ללא הגבלה, עד שהתלמיד יודע את החומר כנדרש.  כל מקום לימודים מציע לימודים במתכונת שונה, אך בכולם אין פשרות על נוכחות בשיעור למניעת חסר בידע מקצועי.

רק לאחר שמנעולן עמד בכל דרישות הקורס הוא יכול לקבל תעודת הסמכה המקנה לו הרשאה לעסוק בתחום. לאחר שהוא קיבל הסמכה הוא יכול להציע את עצמו כמנעולן ולהתחיל להיות מנעולן עצמאי המספק שירות בכל רחבי הארץ.

 

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים מנעולן?

אם אתם נדרשים לבחור מנעולן לתיקון מנעול או לפריצת דלת כלשהי, חשוב שתדעו כי הזמנת מנעולן שלא קיבל הרשאה לעסוק בתחום, היא עוון פלילי. כדי להימנע מעבירה על החוק, וודאו שאתם פונים אל מנעולן מורשה שעבר את כל דרישות ההכשרה כנדרש.

 

לסיכום

כפי שסיכמנו כאן, ניתן לראות כי לא כל אחד יכול להיות מנעולן ומי שהוא מנעולן מורשה עבר לימודים מחייבים כדי לקבל הסמכה לעסוק בתחום. חשוב לזכור כי ישנה חשיבות רבה לבחירת מנעולן מוסמך ומקצועי, לא רק כדי לקבל עבודה טובה ויעילה, אלא גם ובעיקר, כדי לא לעבור על החוקר ולא לעודד עבריינים לעסוק בתחום. היעזרות במנעולן לא מורשה היא עוון פלילי לכל דבר. תמיד כדאי לברר את הנתון הזה מראש. בהצלחה.

דלת פלדה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא