חיפוש

מהם האוצרות שניתן למצוא בעת ניקוי ספות בד

לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו מנקים את ספות הבד שלנו ומוצאים אוצרות שלא חשבנו שאי פעם נמצא. בהליך הניקיון הראשון שערכנו לספות הוינטג' שקיבלנו מסבתא יפה זיכרונה לברכה מצאנו אוצרות מיוחדים והחלטנו שצריך לכתוב על כך מדריך שיאפשר לאחרים לדעת שכדאי לנקות את הספות רק בשביל להגיע אל האוצרות הללו. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב כחלק מסדרת מדריכים שאנחנו כותבים אודות הליך של ניקוי ספות בד. שכן, בתקופה האחרונה חלה עלייה משמעותית בכל הנוגע לניקוי ספות. הדבר בא לידי ביטוי בגלל הגעתה של הקורונה לעולם. אם לא קראתם את המדריכים הקודמים שלנו, נשתף אתכם ששנת 2020 הייתה השנה שבה אירעה עלייה משמעותית במספר ההזמנות של ניקיון ספות בד, פשוט כי כולם היו בבתים וגילו שהספות שלהם מלוכלכות או מלאות כתמים. מדובר בעצם ב"מדריך בונוס". שכן, לא תכננו לכתוב אותו בהתחלה, אבל מצאנו את עצמנו מנקים את הספות אחרי שסיימנו את כל המדריכים והבנו שמדובר בעניין שמצריך מדריך אישי.

 

נו, אז מה האוצרות שניתן למצוא בעת ניקוי ספות בד?

יש כל מיני אוצרות שכולנו יכולים למצוא בעת הליך של ניקוי ספות בד. אנחנו למשל מצאנו טבעות עתיקות של סבתא שאף אחד לא ידע בכלל שהיו ברשותה. כששוחחנו עם בעל מקצוע שיש לו רשת חנויות ניקוי ספות בנתניה, נאמר לנו שמדובר באוצרות שרבים יכולים למצוא בבתים של אנשים מבוגרים. שכן, רבים מהם בוחרים לאחסן פריטים יקרי ערך בספות מתוך ידיעה שאף אחד לא ימצא אותם, אלא אם ייעשה ניקוי ספות בד מסיבי.

 

איזה עוד אוצרות ניתן למצוא בעת ניקוי ספות בד?

כשאתם עוברים הליך של ניקוי ספות בד אתם צפויים למצוא גם אוצרות של הילדים (אם יש לכם כאלה). אז אם הילד שלכם איבד חלק שהוא הכי אוהב בלגו או את הצעצוע האהוב עליו, תדעו שיש סבירות גבוהה ששניהם תקועים עמוק בתוך הספה. הנה כמה דברים שאנחנו מצאנו בספה של סבתא שלנו:

  • צעצועים שקיבלנו ממנה בתור ילדים
  • דגל מיום העצמאות ה- 49 למדינה
  • חלק נדיר משחק לגו שכבר מזמן הלך לפח

 

טיפ בנוגע לניקוי ספות בד

כפי שאתם יכולים לראות. לעיתים אתם עשויים למצוא אוצרות יקרי ערך מבחינה כלכלית ולפעמים מדובר באוצרות שיקרים סנטימנטלית. בכל מקרה, אתם צריכים לדעת שאם אתם בוחרים להזמין חברה שתבצע עבורכם את הניקיון, עליכם לבחור בחברה מומלצת שאתם סומכים עליה. כזו שתציג בפניכם את כל האוצרות ולא תכניס אותם לכיסי העובדים שלה בשקט, מבלי שבכלל תדעו על כך.

 

לסיום

עד כאן כל המידע על האוצרות שאתם צפויים למצוא בעת ניקוי ספות הבד, מאחלים לכם שתמצאו את כולם.

ניקוי ספות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא