חיפוש

מהי הדרך המהירה ביותר לאתר נזילה בקיר?

רטיבות בקירות האו מפגע חמור, כי רטיבות מזיקה והנזקים ממשיכים להתפתח הלאה כל עוד לא מטפלים בה. אכן, חשוב לאתר במהירות מקור נזילה ולפתור את התקלה שגרמה לה.  הבשורה הטובה היא שכיום יש אמצעים מתקדמים מאוד שמאפשרים לאתר במהירות ובקלות את מקור הרטיבות ואת סיבת הנזילה. מדובר על מכשור מתקדם ועל כלים מיוחדים שמאפשרים לאתר את הנזילה בקירות ללא הרס בכלל.

 

נזילה בקיר, מה הלאה?

אם אתם רואים כתם של רטיבות על גבי הקיר, אם הקיר מתקלף ושכבות של צבע נושרות ממנו, אלו סימנים מובהקים לכך שקיימת נזילה בקיר וצריך לטפל בכך. כאן אנו עומדים מול אתגר ממשי – כיצד נדע איפה בדיוק התרחשה הנזילה? איך נזהה את מקור התקלה ואת המיקום המדויק שלה? אכן אתגר שמצריך הרבה ידע ויכולות. כיום נעזרים עבור איתור מדויק של תקלות רטיבות בציוד טכנולוגי מתקדם. מדובר במצלמה טרמית מתקדמת שמסייעת לאנשי המקצוע בפעולת איתור הנזילה.

 

על המצלמה ועל איתור הנזילה

מצלמה טרמית היא כלי טכנולוגי מקצועי שממלא תפקיד חשוב מאוד באיתור נזילות. איתור נזילות במצלמה טרמית יתבצע על ידי איש מקצוע שמכיר את הכלי ואת אופן השימוש בו. באופן כללי שיטת העבודה היא כזו: מצמידים את המצלמה לאזור הרטוב, המצלמה מציגה באמצעות צבעים את רמת הלחות שקיימת בקיר. כאשר הצבע מלמד את איש המקצוע לגבי המיקום המדויק בו קיימת הרטיבות המרבית, לעומת אזורים יבשים או כאלו שנוצרה בהם לחות.

 

מיקום מדויק לטיפול ממוקד

לאחר בדיקה במצלמה טרמית ברור לחלוטין מהו מוקד הרטיבות ולאילו אזורים הרטיבות מתפשטת. מה שאומר שלאחר ביצוע הבדיקה ברור לאנשי המקצוע מה לעשות וכיצד צריך לפעול במטרה לתקן את התקלה. כי אחרי שברור איפה בדיוק יש נזילה, אפשר לתכנן את התיקון באופן יעיל ומדויק לחלוטין. לא צריך לנחש או ללכת סחור סחור – ברור לגמרי היכן יש לבצע את התיקון המקומי המיטבי.

 

מקצועיות ומומחיות באיתור נזילות

איתור נזילות הוא תחום שדורש לא מעט מקצועיות. יש כיום טכנולוגיות מתקדמות וכלים כאלו ואחרים לאיתור נזילות. כדי להצליח באיתור הנזילה צריך איש המקצוע להיות מומחה ומנוסה. רק כך הוא ידע אילו כלים לרתום לאיזו משימה, וכיצד להסיק את המסקנות המדויקות מהציוד הטכנולוגי שברשותו.

 

לסיכום 

מצלמה טרמית היא כלי טכנולוגי מתקדם ויעיל שמאפשר לאתר נזילות במהירות וביעילות. אם כי השימוש במצלמה הזו מצריך ידע מקצועי והבנה מעמיקה בתחום איתור נזילות. אם אתם סובלים מנזילה או רטיבות, חשוב מאוד שתזמינו מאתר נזילות מקצועי ומומלץ. בעזרת המצלמה הטרמית שהוא מחזיק ברשותו לצד כלים טכנולוגיים נוספים הוא יוכל לקצר את הדרך ולאתר במהירות מקסימלית את מקור הנזילה, התיקון יתבצע בהתאם לממצאים.

צינור

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא