חיפוש

מדריך לרכישת כריות ספה באינטרנט

רכישה של כריות לספה דרך האינטרנט יכולה להיות עניין שבשגרה עבור מי מכם, אך עבור אחרים, מדובר בהליך שדורש בירור מעמיק.

שכן, יש פרמטרים שונים שצריך להכיר מראש כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים את הרכישה הנכונה ביותר.

כדי שתוכלו לבצע הזמנה דרך האינטרנט ובסיומה, לקבל את הכריות שחלמתם עליהן, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי ולהכיר את הפרמטרים החשובים ביותר בנושא.

 

פרמטר מספר 1 – בחינת הצבעים לעומק

אם יצא לכם לקנות מתישהו כריות, בגדים, צעצועים או בעצם כל פריט דרך האינטרנט, בטח  שמתם לב שהמוכר או החנות מציינים בתחתית התמונה: "התמונה להמחשה בלבד. הצבעים עשויים להיראות אחרת במציאות". הדבר נובע בעקבות הדברים הבאים:

  • זוויות צילום משתנות
  • מסכים שונים

זאת אומרת שלעיתים, זווית הצילום של התמונה של הכרית עשויה להציג צבעים שונים ולא מדויקים. כך שאתם יכולים לחשוב שתקבלו כרית בצבע ירוק זית, אבל בסוף יתברר לכם שמדובר בירוק בקבוק. חשוב לציין כי הדבר מתרחש לא מתוך רצון להטעות את הציבור חלילה, אלא באמת בעקבות הדברים שצוינו לעיל שמשנים לא פעם את הצבע של הפריטים.

 

פרמטר מספר 2 – בחינת הגדלים לעומק

כשהליך הקנייה אונליין היה עוד בחיתוליו, יצא לנו לקנות כריות ספה דרך אתר מחוץ לארץ. חיכינו יותר מחודש לכריות החדשות, סיפרנו לכולם על הצבעים המיוחדים שלהם, על העיטורים והתוספות שפשוט אי אפשר למצוא כאלה בארץ. בסופו של דבר, לאחר המתנה ארוכה ומייגעת, הכרית הגיעה עם שליח שמסר לנו שקית בגודל של אפונה. התברר לנו שלא מדדנו את הגודל של הכריות וקיבלנו בעצם מחזיק מפתחות של כרית ולא כרית לספה. אין צורך לתאר בפניכם את גודל האכזבה. כדי שאתם לא תזמינו כריות או שטיח שאגי ותגלו שתקבלו בסוף מחזיק מפתחות, אתם צריכים לבחון את הגדלים לעומק ולראות שמדובר בגודל שמתאים לספה שלכם.

 

פרמטר מספר 3 – אמינות החנות

יש דרך נוספת להימנע ממצב כמו זה שקרה לנו עם מחזיק המפתחות. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים כריות ספה באינטרנט שבאמת יגיעו אליכם עד הבית ויהיו בגודל המתאים, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר בחנות אמינה. כדי לבחון אם מדובר בחנות אמינה, עליכם לערוך חיפוש אונליין באמצעות אחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • פורומים ברחבי הרשת

פשוט תפרסמו את שם החנות ששמתם עליה עין ותשאלו את הגולשים – האם אתם מכירים את החנות? האם קניתם ממנה? מה הייתה חוויית הקנייה שלכם? אם תחליטו לערוך חיפוש בגוגל, מספיק שתרשמו את שם החנות ומיד תוכלו לקרוא חוות דעת שנכתבו עליה.

 

לסיום

עד כאן 3 הפרמטרים שאתם חייבים להכיר כשאתם רוכשים כריות ספה באינטרנט. אנו מאחלים לכם שתערכו את הקנייה הנכונה והבטוחה ביותר כדי שתתחדשו בהקדם.

פינת ישיבה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה זה eSIM?

בין אם מדובר בנסיעת עסקים ובין אם בחופשה חווייתית, גם כשאנחנו נמצאים בחו"ל, חשוב שנשמור על אפשרויות תקשורת פתוחות עם החברים ובני המשפחה בארץ, וכן

קרא עוד »
הכל על  PPC
הכל על PPC

בתחום השיווק הדיגיטלי, פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) הופיע כגיים צ'יינג'ר לעסקים המעוניינים להרחיב את טווח ההגעה המקוון שלהם, למשוך תנועה ממוקדת ולהניב המרות. עם

קרא עוד »
אישה עובדת
4 הסוגים של כתיבת תוכן

כתיבת תוכן היא אחת העבודות הנוחות ביותר שאתם יכולים למצוא לעצמכם. אם ראיתם לאחרונה מודעה של דרושים כותבי תוכן ולא ידעתם בדיוק על מה מדובר,

קרא עוד »