חיפוש

מדבקות עם שם לחפצים – איך הופכים את זה למשהו אופנתי?

אין ספק כי אחד המוצרים השימושיים כיום הם מדבקות עם שם לחפצים. כאשר יש לכם חפצים משלכם שאתם לא מעוניינים שאחרים יתעסקו בהם במקומות כמו דירת שותפים או במקום העבודה, הפתרון האופטימאלי לעשות זאת הוא באמצעות מדבקות שם שיבשרו לעולם שהחפץ המדובר שייך לכם. הבעיה היא שלפעמים מדבקות שם נראות קצת מסורבלות ולא מתאימות. למרבה השמחה, יש דרכים להפוך מדבקות שם לאופנתיות ומגניבות.

 

מדבקות שם לחפצים – למה בעצם?

כשנמצאים בחלל משותף, לאנשים יש נטייה להשתמש בחפצים של אחרים כאילו הם שלהם. נטייה זו מתעצמת כשלא ברור מה שייך למי, וזה נוח במיוחד להגיד ש"חשבתי בכלל שזה שייך למשרד וכולם יכולים להשתמש בזה". מדבקות שם לחפצים שמות סוף לתירוצים ומאפשרות לכם להגן על החפצים שלכם משימוש של אנשים אחרים במידה ואתם מעוניינים בכך.

תפקיד נוסף וחשוב של מדבקות עם שם לחפצים זה שהן מסייעות לכם להבדיל בין החפצים שלכם לחפצים של אנשים אחרים. שימוש בחפצים של אנשים אחרים יכול לנבוע באמת מתום לב, וגם אנחנו יכולים ליפול בזה לפעמים כאשר אנחנו מבלבלים חפצים של אחרים עם החפצים שלנו. בעולם עם מדבקות שם לחפצים אי אפשר להתבלבל – אנחנו יודעים בדיוק מה שלנו ומה לא, וכך גם האנשים שאיתנו במשרד או בדירת השותפים.

 

מדבקות שם – כך המוצר החנוני הפך למוצר אופנתי ומגניב

אתם בטח מכירים את הדמות ההיא מסיטקום שאוהב לסמן את כל החפצים שלו במדבקות שם, והרושם הוא קצת חנוני כזה. התדמית הזו לא הופכת את הצורך במדבקות שם לפחות חשוב. למרבה השמחה, כיום ניתן להזמין מדבקות שם מעוצבות בכל דרך שתרצו וכך המוצר הזה שבעבר היה קצת חנוני הופך למוצר מגניב, חיוני ואופנתי.

הסוד הוא כמובן בעיצוב. כאשר אתם מזמינים מדבקות מעוצבות בעיצוב אופנתי ומגניב אין לכם שום סיבה לחשוש שהם ייראו מגוחך או מצחיק – הן אפילו משפרות את הנראות של החפצים שלכם.

 

מהם סוגי חומרי הגלם מהם עושים מדבקות?

מדבקות ניתן להדפיס על מספר סוגי ניירות שעשויים מחומרי גלם שונים. נמנה כאן כמה מהם, ואת היתרונות בהשוואה לחומרים אחרים:

מדבקות פוליאסטר:

מדבקות פוליאסטר נחשבות למדבקות שעמידות במיוחד לתנאי חום, ואף חום קיצוני. כך למשל אם אתם מעוניינים להדביק מדבקה לחפץ שנמצא בחוץ ושהיא תשרוד גם בחום הישראלי זוהי מדבקה מומלצת.

 

מדבקות פוליאתילן ופוליפרופילן:

מדבקות המתאימות להדבקה על משטחים אלסטיים משום שהן ניתנות למתיחה ואינן מתעוותות או דוהות מכך. כך למשל מדבקות אלו מתאימות להדבקה על משטחי עכבר או שקיות ניילון.

 

מדבקות לקסן:

מדבקות עמידות לזמן ארוך במיוחד.

 

מדבקות פוליאמיד:

גם מדבקות שעמידות בתנאי חום קיצוניים. מתאים לקופסאות אוכל שנכנסות למיקרוגל.

 

מדבקות ויניל:

מדבקות שניתן להסיר בקלות מבלי להשאיר סימן.

 

צבעים שונים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא