חיפוש

האם כל אינסטלטור יכול לתקן מוצרי גרואה?

במשך עשרות שנים, גרואה נמצאת בראש הרשימה בכל הנוגע למוצרי אינסטלציה עמידים, אמינים, יפים וחדשניים.

כיום בעלי בתים ואנשי מקצוע מתעקשים להשתמש במוצרי החברה בבתים ובעסקים.

גרואה בנתה מאז 1936 את המוניטין שלה כחברה המועדפת בתעשיית הצנרת.

 

מי מוסמך לתקן מוצרי גרואה?

חברות אינסטלציה רבות הן בעלות הסמכה לשירות גרואה, במיוחד אלו שמשתמשות רק בחומרים המשובחים ביותר, מתעקשות על מראה חדשני וטכנולוגיות ומוצרים שמובטח כי יעמדו במבחן הזמן.

מוצרי גרואה לאמבטיה כוללים ברזים לכיור ולאמבטיה, ברזי מקלחת, מערכות מקלחת, לוחות מקלחת, מילוי אמבטיה ואביזרי אמבטיה. כמו גם מספר סוגים שונים של ברזי מטבח.

 

ברזי מטבח של גרואה

אם המטבח שלכם דומה למטבח הממוצע של ימינו, ככל כנראה שהוא לב הפעילות של הבית. כמרכז הבית שלך, המטבח צריך להתפאר במוקד יפה ופונקציונלי. ברזי המטבח של גרואה מציעים בדיוק את זה, ועוד הרבה יותר. לרוב מדובר בברזי מטבח בעלי ידית אחת. ברזי המטבח של גרואה כוללים תכונות כמו פיית ריסוס נשלפת, ריסוס צדדי ואלמנטים עיצוביים מינימליסטיים.

 

ברזי אמבטיה של גרואה

חדר האמבטיה הוא המקום בו גרואה באמת זורחת. התחל בברז המקלחת, אשר מספק חוויה מושלמת של רחצה. קונסטרוקציית פליז, פונקציונליות ללא רבב ואלמנטים עיצוביים מדהימים משתלבים ומעניקים לברזי האמבטיה של גרואה מראה ועוצמה שאין כמותה. ברזי אמבטיה מגיעים לבחירתכם עם ידית אחת או ידית כפולה, כמו גם בתצורות שונות, כגון חור יחיד, מרכזי, רחב, וכן הרכבה מותאמת אישית על קיר המקלחת.

החל ממקלחות מרובות-פונקציות ועד למקלחת גשם, כל אמבטיה ומקלחת של גרואה מהווה השלמה אידיאלית לכל חדר אבמטיה. יש עוד תוספים רבים אפשריים עבור המקלחת שלך שחברת גרואה מספקת, כולם מעוצבים וחדשניים, כפי שניתן לצפות.

 

אביזרי אמבטיה של גרואה

אף חדר אמבטיה אינו שלם ללא כל אביזרי האמבטיה. אביזרי אמבטיה של גרואה עוזרים לאמבטיה להיות מסודרת, ומוסיפים שפע של ערך אסתטי עם אלמנטים עיצוביים המיוצרים במיוחד כדי להשלים את המראה. החל ממעקות למגבת, מחמם מגבות, וו תלייה, וכלה במכשירי אחסון סבון, כלי סבון ומחזיקי נייר טואלט, אביזרי הרחצה של גרואה מיועדים לפונקציונליות ויכולים לשדרג משמעותית את עיצוב חדר האמבטיה.

 

אינסטלטורים שמתקנים מוצרי גרואה

אם מוצר מבית גרואה התקלקל בביתך, אל תהסס וחברת את חברת האינסטלציה הקרובה למגוריך שמספקת שירותי תיקון למוצרי גרואה.

יש חברות רבות שיגיע לביתך במהירות ואפילו באותו יום. לרוב האינסטלטורים גם יסיימו את הטיפול תוך יום אחד, וכך תוכל להמשיך בחייך כרגיל.

שים לב שאתה לא בוחר חברה שאינה בעלת המלצות או מומחיות בתחום, שכן תיקונים פשוטים יכולים להפוך לאסון! שכור מומחה שיוכל לחסוך לך הרבה כסף, ותוודא כי הוא מודע לאחריות שיש לך על מוצרי החברה.

 

איש שרות בה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא