חיפוש

למה כל כך חשוב לעשות לעובדים הדרכות גובה

הקסדה, רתמת הבטיחות וגדרות הבטיחות הם רק חלק מהאמצעים שחשוב לעשות בהם שימוש במהלך עבודה בגובה.

מי שעובדים בתחום כבר שנים רבות יודעים כי אמצעי הבטיחות החשוב ביותר הוא המודעות לבטיחות.

הדרכות גובה הן חשובות ביותר עבור וכל עובד גובה צריך לקחת בהן חלק בגלל 4 הסיבות הבאות:

 

  1. קבלת אישור עבודה מותנה בנוכחות מלאה בהדרכת גובה

כידוע, בניגוד לעבודות אחרות, אדם שבוחר לעבוד בגובה לא עובר ראיון ראשוני ונכנס מיד לתחום. עליו לעבור הדרכת גובה כתנאי לקבלת אישור עבודה בתחום. לכן, חשוב מאוד לערוך הדרכת גובה לעובדים מכיוון שזו מאפשרת לחברה להעסיק עובדים בעלי אישור עבודה חוקי.

 

  1. הדרכת גובה גורמת למודעות

אנחנו שומעים לא פעם על עובדים חדשים בתחום הגובה שאומרים לעצמם "הכול יהיה בסדר, אני לא צריך את הקסדה עכשיו". ובכלל, אנחנו שומעים על עובדים שבוחרים להקל ראש בכל הנוגע לעבודתם בגובה רב. ברגע שעובדים אלו לוקחים חלק בקורס של הדרכת עבודה בגובה הם מקבלים את המידע החיוני עבורם שגורם למודעות ומאפשר להם להבין שעבודה בגובה אינה משחק ילדים. חברות שמעוניינות לקיים הדרכות עבודה בגובה לעובדים יכולות ליצור קשר עם חברה מוכרת בתחום כמו "צמח בטיחות". לחברה נציגים שמעבירים הדרכות ענייניות ומרתקות שמאפשרות לכל עובד לקבל את המידע הנחוץ בנושא.

 

  1. הדרכת גובה יכולה להציל חיים

לצערנו, אנחנו שומעים לעיתים קרובות על מוות מיותר שאירע לפועל בניין או אדם שעבד בגובה רב בגלל שהוא לא שמר על תקנות הבטיחות. כדי להימנע ממצב שכזה במקום העבודה שלכם, אתם צריכים להעביר לעובדים שלכם הדרכת גובה. במהלך הדרכה זו העובדים מקבלים מידע חיוני שיאפשר להם לדעת מה נכון ומה לא נכון לעשות במסגרת עבודתם. במהלך העבודה מסבירים בין היתר את הפרטים הבאים:

  • איך לשמור על בטיחות בעבודה לגובה
  • מהם אביזרי הבטיחות שחובה להשתמש בהם במהלך העבודה
  • איך להשתמש באביזרי הבטיחות באופן נכון
  • מאילו פעולות יש להימנע במהלך ביצוע עבודה בגובה ועוד

 

  1. הדרכת גובה מספקת את כל המידע בנוגע לעבודה נכונה

כל עובד שלוקח חלק בהדרכת גובה יוצא ממנה בסופו של דבר עם כל המידע שנחוץ לו בסופו של דבר. מידע זה מאפשר לו לשמור על עצמו מפני סכנות שונות שאורבות לו במהלך עבודתו ושומר עליו.

 

סיכום

חשוב מאוד לערוך לעובדים הדרכת גובה בגלל 4 סיבות עיקריות: קבלת אישור עבודה, מודעות לעבודה נכונה, ההדרכה יכולה להציל חיים ואספקה של מידע הכרחי שמאפשר לכל עובד לעבוד באופן בטיחותי. כעת, כשאתם יודעים את כל הסיבות הללו, אתם יכולים ליצור קשר עם חברה שמספקת הדרכות גובה ולאפשר לעובדים שלכם לקבל את כל המידע החיוני בנושא. מאחלים לכם

שתהיה עבודה בטוחה וזהירה.

אחראי בטיחות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא