חיפוש

למה חשוב לעשות בדיקת הר הכסף

אנחנו שומעים המלצות מכל כיוון בכל הנוגע לעריכת בדיקה באתר "הר הכסף".

בימים האחרונים פנו אלינו קולגות, חברים ושכנים שלא מכירים אחד את השני ולכולם הייתה שאלה דומה בנוגע לבדיקה בהר כסף.

שמענו על האתר קודם אבל לא ידענו מה החשיבות שלו.

לאחר שקיבלנו אינספור שאלות, החלטנו להיפגש עם מומחים בתחום הכלכלה ולבדוק למה חשוב לערוך בדיקה באתר.

חזרנו עם הממצאים הבאים שאת חייבים לקרוא:

 

סיבה מספר 1 –  בגלל שאתם יכולים לגלות שיש לכם 2 ביטוחים זהים

המומחים בתחום ציינו בפנינו שלא מעט אנשים משלמים על 2 ביטוחים זהים. מה זאת אומרת? שאדם אחד יכול לשלם 2 ביטוחי חיים ל-2 חברות ביטוח שונות. זה אולי נשמע לכם מוזר, למה שמישהו יבטח את עצמו פעמיים ובשתי חברות שונות? ובכן, הסיבה לכך, מסתבר היא השכחה. עד לפני כמה שנים לא היה חוק שחייב את סוכני הביטוח לבדוק אם יש לכם כבר ביטוח חיים וליידע אתכם רגע לפני שהם מציעים לכם ביטוח (כיום החוק הזה קיים כמו שאתם מבינים). כך שבעבר, היו מי ששילמו על ביטוח אחד וכעבור כמה שנים, הם קיבלו הצעה טובה במהלך שיחה טלפונית מסוכן והחליטו לקחת אותה. הם כמובן שכחו שכבר יש להם ביטוח אחד שקיים היכן שהוא או שהם זכרו משהו במעורפל אך לא הייתה להם אפשרות לבחון באיזו חברה הביטוח קיים, אם בכלל. חשוב שתערכו בדיקה בהר הכסף, כי אתם עשויים לגלות שאתם משלמים כפול ולחינם.

 

סיבה מספר 2 – בגלל שאתם יכולים לבחור את הביטוח המשתלם ביותר במידה של כפילות

נניח שגלשתם אל האתר הר הכסף אחרי שקראתם את המדריך שלנו ונניח שגיליתם שאכן יש לכם 2 ביטוחים זהים ב-2 חברות שונות. אל תכעסו על עצמכם ששילמתם לחינם פעמיים, אתם יכולים להכין מהלימון לימונדה. מה הכוונה? אתם יכולים לבחור את הביטוח המשתלם מבין השניים ובמקרים מסוימים ניתן לבדוק אפילו אפשרות של איחוד הביטוחים. הדבר נכון גם למקרים שבהם יש לכם קרנות גמל או פנסיה כפולות במספר חברות.

 

סיבה מספר 3 – כדי לחסוך כסף

אם לא הייתם מגיעים אל המדריך הנוכחי, כנראה שהייתם ממשיכים לשלם מידי חודש למספר ביטוחים שאתם בכלל לא זקוקים להם. מדובר לא פעם בסכומים גבוהים, במיוחד אם מסתכלים על התשלומים לטווח רחוק. במבט לאורך שנים, אתם עלולים להוציא אלפי שקלים על הביטוחים המיותרים הללו. מדובר בכסף שהיה יכול לשמש אתכם לדברים חשובים באמת. לכן, חשוב שתיכנסו בהקדם אל האתר ותערכו בדיקה, כדי שתוכלו לחסוך כסף, הרבה כסף.

 

סיכום

לפי דבריהם של המומחים, יש 3 סיבות עיקריות שבעקבותיהן חשוב לערוך בדיקה באתר הר הכסף. כעת, אתם יודעים מהן הבדיקות הללו, כך שנותר לכם לגשת אל האתר ולערוך בדיקה.

קופה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מטבעות להשקעה
מה זה קורס ביטקוין?

מטבעות דיגיטליים והביטקוין בפרט הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אנו שומעים על מכרים, חברים וקולגות שמציינים בריש גלי כי הם עברו קורס שאפשר

קרא עוד »
דולרים
איך תדע האם מגיע לך החזר מס

בכול הקשור לתשלומי מס, שכירים רבים מניחים שהמעסיק הוא שמטפל בכל היבטי המיסוי. חשוב להבין שחישובי מס ההכנסה של שכירים הם שנתיים למרות שמשלמים בפועל

קרא עוד »