חיפוש

לחייך בגאווה – 4 טיפולי יופי בשיניים

אם אתם מעוניינים בחיוך יפה ונוצץ, הדרך הטובה ביותר היא לפנות לרופא שיניים. רופאי השיניים הקוסמטיים הטובים ביותר לא יתספקו בלספק עבורכם את ההליכים הדרושים כדי להעניק לכם את החיוך בו אתם כה חושקים, אלא הם גם יסבירו לכם על הצורך המהותי בתהליכים אלו. כתבה זו נועדה לפרט לכם על מספר טיפולי שיניים קוסמטיים נפוצים ומדוע הם עשויים להיות נחוצים עבורכם, עבור קרוביכם ועבור כל מי שרוצה חיוך מיליון דולר.

 

1.     טיפול הלבנת שיניים

במידה שאתם מעוניינים בחיוך קורן יותר שכולם יגידו לו – סמייל, טיפול להלבנת שיניים הוא בדיוק עבורכם. יש לכם שתי אפשרויות: הלבנת שיניים בקליניקה אצל רופא או טיפול עצמאי בבית. שתי השיטות להלבנת שיניים משתמשות בחומרי הלבנה על בסיס פרוקסיד. ערכות ביתיות מכילות בין 3% ל-20% של מי חמצן. לעומתן, ערכות אשר מצויות בקליניקה מכילות בין 15% ל-43% של מי חמצן.

בדרך כלל, ככל שהריכוז גבוה יותר, כך השיניים הופכות לבנות יותר. עם זאת, ככל שאחוז החמצן בתמיסת ההלבנה גבוה יותר, כך הזמן שיש למרוח את המשחות על השיניים הוא קצר יותר. במידה שאין פיקוח – הג'ל עשוי להישאר לאורך זמן ולהגביר את הרגישויות בשיניים. לכן, ההמלצה היא לפנות לרופא שיוודא שהטיפול נעשה כראוי.

 

2.     יישור שיניים

בעשורים האחרונים, כל אדם שמרגיש חוסר ביטחון לגבי נראות השיניים שלו יכול לפנות לאפיק יישור השיניים. הצעד הראשון בתהליך יישור השיניים הוא לפנות לרופא אשר עוסק בתחום – היינו, אורתודנט. יצוין שיישור שיניים לאו דווקא נעשה כתהליך אסתטי והוא יכול לנבוע ממספר סיבות. למשל, בעיות דנטליות, בעיות נשימה והצורך בשיקום הפה.

מיקום לקוי של השיניים בפה גורם לבעיות בריאותיות ובהן סיכון מוגבר לעששת ולמחלות חניכיים ופגיעה במערכת הלעיסה. עם זאת, הרוב המוחלט של אנשים מגיע למרפאה לאור טעמים אסתטיים.

 

3.     ציפוי שיניים

ציפוי שיניים הם טיפול אסתטי אשר במהלכו מודבקים ציפויים על חזית השן, במטרה לשפר את המראה של השיניים ולעיתים גם את לסייע בשמירה או בשיפור התפקוד שלהן. הציפויים אינם מסייעים רק בשיפור גוון השיניים וצורתן, אלא ניתן להשתמש בציפוי השיניים לצורך עיצוב את קו החיוך.

כך, בעזרת הציפוי, ניתן לתת לחיוך פרופורציות מדויקות ואף להשלים שיניים שבורות, לשפר את יחסי הגודל בין שיניים אשר לא נראות ישרות, להלבין שיניים שהחליפו את הצבע שלה לאחר טיפול שורש ושיניים מוכתמות בגלל שתיית קפה או שימוש בתרופות.

 

4.     שיפור מיקום החניכיים

רבים מהאנשים חוששים שהחיוך שלהם נראה כמו חיוך גומי, שבו נחשפת כמות מוגזמת של רקמת חניכיים בעת חיוך. לתופעה זו נוטים גם לקרוא 'תצוגת חניכיים מוגזמת'. חיוך גומי ניתן לטיפול במגוון דרכים, כולל טיפול בלייזר, יישור שיניים, כירורגיית פה ולסת ופיסול חניכיים.

 

לסיכום

למרות שלרבים מאיתנו אין בעיות בשיניים, אנחנו מרגישים צורך לבצע בהם מספר שינויים והתאמות כדי להרגיש יותר טוב עם עצמנו. אל תשכחו שאין בכך שום דבר פסול – בסופו של דבר, כולנו רוצים חיוך מיליון דולר, אשר ישבה את לב הסובבים אותנו.

כתרים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא