חיפוש

האם חשוב לדעת את סילבוס המופע

בעת או לקראת הופעה של אמן חושים ומנטליסט, אנחנו מתעניינים ומתלבטים האם עלינו לדעת את סילבוס המופע לפני. לעיתים חלקנו רוצים להיות מופתעים ומודהמים לקראת המופע ולא להרוס לעצמנו. אבל עם זאת, חלקנו גם מעוניינים לדעת מה מחכה לנו, זאת אם אתם רק הקהל.

אם אתם בעלי אירוע, אין ספק שעליכם לדעת את סילבוס המופע לפני כן ולהתכונן לקראת. למה? במאמר זה נסביר מדוע חשוב לדעת את סילבוס המופע.

 

הופעת אמן חושים

הופעה של אמן חושים או מנטליסט שתוכלו למצוא באתר https://www.yaron-mind.co.il מתבצעת בסדר מסוים על פי האמן. ההופעות הללו כוללות לרוב קריאת מחשבות, קסמי טלפתיה ועוד, אך בעיקר משלבות את הקהל יחד איתם. אמנות החושים מתבצעת על ידי אמן החושים ועוסקת ברובה בעבודה עם החוש ה-"על טבעי", כלומר, החוש השישי.

שימוש בחוש הזה מעניק לכל תרגיל ולכל פעולה של אמן החושים את ההתלהבות העל חושית בקהל, דבר זה הופך את המופע של האמן לנשחק, מעניין, מרתק ועוד.

 

מה כוללת הופעה של אמן חושים?

הופעה של אמן חושים מכילה בתוכה את היכולות של אמן החושים שלמד אותן לאורך השנים. היכולות הללו יכולות לבוא במספר דרכי ביטוי. התרגילים לרוב מתחלקים לתרגילי קלפים, שבניגוד לתרגילי קלפים של עולם הקוסמות, אמן חושים מבצע את התרגילים הללו ומבסס אותם על יכולותיו העל חושיות.

תרגילי קריאת מחשבות הם גם ז'אנר מאוד מצליח בהופעות של אמן חושים, קריאת מחשבות מאפשרת למנטליסט לדעת מה האדם מולו חושב, ובהתאם לכך מבצע ביצועים שונים המדהימים את הקהל. ז'אנר תרגילים נוסף הוא תרגילי טלפתיה וטלקנזיס, תרגילים הללו הם למעשה עיקר ההופעה ומביאים לידי ביטוי את כלל היכולות של המנטליסט.

 

מדוע חשוב לדעת את הסילבוס?

במידה ואתם מקיימים אירוע והזמנתם אמן חושים, ראוי שתדעו את הסילבוס. זאת בהתאם לסוג האירוע שאתם מקיימים. במידה ומדובר ביום הולדת לילדים בגילאי 4 עד 12, או אירוע משפחתי, או יום כיף בעבודה, כל אלה הם גורמים המשפיעים על סגנון ההופעה וכיצד המנטליסט מופיע.

כדי להציץ בסילבוס לפני ההופעה, כדי להכין את עצמכם למה שיהיה על הבמה. איננו רוצים שתיתקלו בבעיות כאלה ואחרות עם המנטליסט, שאולי יבצע תרגיל שלא יהיה ראוי או מתאים לאותו האירוע בו הוא נמצא.

 

ואם אנחנו רוצים להיות מופתעים?

במידה ואתם קהל שבא לצפות בהופעה של אמן חושים, לא חייב לקרוא את הסילבוס. לרוב המנטליסט מסתובב בקהל לפני ההופעה ומנסה להכיר את הנפשות הפועלות לקראת העלאת המתנדבים כדי לקרוא את מחשבותיהם. ההמלצה היא אישית, כל אחד בהתאם לרצונו יכול לקרוא את הסילבוס או לבחור שלא. השאלה היא אם בא לכם להיות מודהמים, או גם לדעת מה הלו"ז לפני.

להראות סילבוס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם יום הולדת
מה עלות קוסם ליום הולדת?

ימי הולדת לילדים נהפכו בשנים האחרונות להפקה של אירוע לכל דבר ועניין. בכדי לעמוד בסטנדרטים המקובלים היום במקומות רבים בישראל, יש להפיק אירוע שלם שכולל

קרא עוד »