חיפוש

לא בושה – כך תתמודדי עם סימני המתיחה

סימני מתיחה הם מטרד נפוץ שחווים אנשים רבים, במיוחד נשים. הם נגרמים לרוב משינוי מהיר במשקל, אשר יכול להגרם בעקבות הריון או קפיצות גדילה, סימני המתיחה הללו יכולים להופיע בכל חלק בגוף.

למרות שהם יכולים להיות מכוערים בעיניי חלק מהנשים ואפילו מביכים, חשוב לזכור שסימני מתיחה הם חלק נורמלי וטבעי מהחיים ויש כאלו שבהחלט למדו לחיות איתם ואפילו לחבב אותם. אם את לא כזאת , זה בסדר גמור, אנחנו כאן כדי לעזור לך להרגיש שוב שלמה עם עצמך.

 

סימני מתיחה – נעים להכיר?

לפני שאנחנו צוללים לפרטים של פתרון בטיפול PRP, חשוב להבין את בסיסם של סימני מתיחה. סימני מתיחה מתרחשים כאשר העור נמתח בצורה מהירה, מה שמוביל לפירוק של סיבי קולגן ואלסטין. כתוצאה מכך, המסגרת התומכת של העור נחלשת, וסימני מתיחה מופיעים כקווים גלויים על פני השטח. סימני מתיחה מופיעים בדרך כלל על הבטן, השדיים, הירכיים, הזרועות והישבן, וצבעם עשוי לנוע בין ורוד לסגול-אדום או לבן, בהתאם לשלב.

לא בושה - כך תתמודדי עם סימני המתיחה

מהו טיפול PRP?

טיפול PRP הוא למעשה טיפול בפלזמה עשירה בטסיות. בטיפול זה מתקיים תהליך המנצל את הדם של המטופל עצמו כדי לסייע בריפוי והתחדשות רקמות. כלומר, תחילה יש לקחת כמות קטנה של דם, אשר לאחר מכן עובר תהליכי עיבוד כדי לבודד את הפלזמה העשירה בטסיות דם ולהמשך ש בה בלי כל החלק המלכלך.

פלזמה זו, העשירה בגורמי גדילה ותכונות ריפוי, מוזרקת בחזרה לאזור הבעייתי כדי לעורר ייצור קולגן, לשפר את שיקום הרקמות ולקדם את הצערת וגמישות העור.

 

תוצאות בשטח

מחקרים הראו ש-PRP יכול לעורר ייצור קולגן ובכך להפחית את הופעת סימני המתיחה. הסיבה לכך היא שה-PRP עוזר לעורר את תגובת הריפוי של הגוף, אשר בתורה מגבירה את ייצור הקולגן והפיברובלסטים – שהם למעשה התאים המייצרים קולגן ואלסטין.

כאשר הפיברובלסטים מגבירים את ייצור הקולגן והאלסטין שלהם, הדבר עוזר למילוי קווים של סימני המתיחה, ובכך מפחית את המראה שלהם. יתר על כן, כמה מחקרים גילו כי התכונות האנטי דלקתיות של ה-PRP יכולות לעזור בהבהרתם של צבע הסימנים.

לא בושה - כך תתמודדי עם סימני המתיחה

שלב אחר שלב

לכן, אם את מחפשת דרך יעילה להפחית את הופעת סימני המתיחה שלך, טיפול ב-PRP עשוי להיות הפתרון המושלם עבורך. ההליך עצמו הוא פשוט יחסית וללא כאבים. בדרך כלל מורחים קרם אילחוש על אזור הטיפול, אחר כך, כאמור נלקחת כמות קטנה של דם מהיד או הרגל.

לאחר מכן שמים את הדם בצנטריפוגה, מתקן המפריד בין הטסיות לבין שאר מרכיבי הדם. לאחר מכן, ה-PRP המתקבל מוזרק ישירות לסימני המתיחה על מנת לעורר את ייצור הקולגן ולעזור להפחית את המראה שלהם.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אין ספק כי סימני מתיחה יכולים לעורר תחושות שונות, החל מאהבה והערצה ועד לשנאה עצמית וביקורתיות. חשוב לדעת לשים את כצמך במקום הראשון ולטפל בסימנים הללו במידה והגם גורמים לך להרס עצמי. כשאת בוחרת לעשות את הצעד הזה עבור עצמך – חשוב שתעשי אותו כמו שצריך, עם טיפול מעולה ויעיל ולא בעזרת קרמים, שמנים ומשחות שיאכזבו אותך וירוקנו לך את חשבון הבנק.

לא בושה - כך תתמודדי עם סימני המתיחה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ציוד לספרים
9 מוצרי חובה לספרים

מעצבי שיער, ספרים ובעלי מספרות צריכים את הכלים, המוצרים והציוד הנכונים כדי לבצע את עבודתם בצורה נכונה ויעילה. חשוב להחזיק את המוצרים הנכונים כדי לספק

קרא עוד »