חיפוש

כמה שעות אוגרים ישנים ביום?

הבן הצעיר שלנו גילה לפני כמה ימים ששימי, האוגר שלו לא ישן שינה עמוקה במשך כמה ימים רצופים, אלא עבר לעולם אחר, יותר טוב. חשוב לציין שהוא בדק בכל זמן מה את האוגר והיה בטוח שהוא ישן מתחת לנסורת.

שכן, הוא ידע שאוגרים ישנים הרבה שעות ביום, אבל הוא לא ידע בדיוק כמה. החלטנו להעלות מדריך מעמיק לזכרו של שימי כדי להעלות את המודעות ולהסביר כמה שעות אוגרים ישנים ביום.

 

כמה מילים על השינה של אוגרים

מי מכם שמגדלים אוגרים וודאי יודעים שהם ישנים הרבה מאוד זמן. העניין הוא שהאוגרים, בניגוד אלינו, פעילים יותר בשעות הלילה מאשר ביום. אם יש לכם אוגרים בבית, אתם מבינים עכשיו למה אתם שומעים אותם רצים על הגלגל בעיקר בשעות הלילה.

אפשר בעצם לומר כי האוגרים ישנים במהלך שעות הערות שלנו. עובדה שגורמת לנו לסבור כי הם ישנים הרבה מאוד. האמת היא שאוגרים ישנים שינה ממוצעת של פעוט או ילד שיש לו טקס שינה קבוע בשעות הערב המוקדמות.

אוגרים ישנים

מה מספר שעות הלינה הממוצעות של אוגרים?

עכשיו, אחרי שהצגנו בפניכם את ההקדמה הדרושה, אפשר לומר לכם כי מספר שעות השינה הממוצעות של אוגר עומד על 14 שעות! מדובר במספר שעות שרבים מאתנו היו רוצים לקחת על עצמם, אבל לא באמת היו מצליחים לעשות זאת. שכן, אורח החיים שלנו, בני האדם הוא שונה לחלוטין מזה של אוגרים. לחצו כאן אם אתם רוצים לקבל מידע מעמיק יותר על אורח חייהם של האוגרים והשינה האיכותית שלהם.

 

איך אוגרים ישנים כל כך טוב?

מבוגרים שקוראים את המדריך הזה וודאי שואלים את עצמם – איך האוגרים מצליחים לישון כל כך הרבה זמן? הרי יש מסביבם לא מעט הסחות דעת ורעשים. שעות השינה שלהם אלו השעות שבהם אנו פעילים.

הילדים רואים מסביבם טלוויזיה, משחקים בקולי קולות ולפעמים גם בוכים. אם אתם תוהים איך זה קורה, נאמר לכם כי יש לאוגרים יכולת טובה לסנן רעשים. הם מתכנסים בתוך עצמם ונראים כמו מעין כדור. התנוחה מאפשרת להם לסגור על האוזניים ולהפחית את הרעשים שנמצאים מסביבם.

אוגרים ישנים

איך תוכלו לישון טוב כמו אוגרים?

כששמענו שאוגרים ישנים 14 שעות במהלך היממה, היה לנו ברור שנוסיף למדריך הנוכחי פסקה מרעננת ובה נציג בפני הקוראים את הדרך לשינה טובה כמו אוגרים. בדקנו את הנושא וגילינו שיש כמה דרכים חיוניות שיאפשרו לכם לסנן רעשי רקע ואור, למשל:

  • שימוש באטמים
  • הנחת כרית על הראש
  • שימוש בכיסוי עיניים

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כמה שעות אוגרים ישנים ביום. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה. כך שתוכלו לעקוב אחר התנומות של האוגר שלכם ולבדוק שהוא ישן שינה טובה.

אוגרים ישנים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא