חיפוש

כמה עולה אומן חושים לאירוע

חלק חשוב מכל אירוע, בין אם מדובר באירוע פרטי, עסקי או חברתי, הוא ארגון החלק האמנותי שלו. גם האירועים העסקיים הרציניים ביותר, עשויים לכלול, בהתאם לקביעת המארגנים ובהתאמה עם מטרות האירוע, הופעה של אמן אורח. מהו התפקיד של האמן האורך באירוע? מדוע כדאי להביא לאירוע דווקא אמן חושים, ומה היתרונות של אמן החושים על פני כל אמן אחר? כמה עולה הופעה של אמן חושים לאירוע? כל התשובות – בהמשך המאמר.

איש קסמים

תפקידו של האמן האורח באירוע

ארגון אירוע, גם אם מדובר באירוע הרציני ביותר, צריך לקחת בחשבון שיש מצבים שבהם המשתתפים באירוע מאבדים את הריכוז ומפסיקים להגיב לכל הגירויים שמארגני האירוע מספקים להם. בדרך כלל, מארגני אירועים המנוסים בנושא, יודעים לצפות מראש מתי ההתפרקות תגיע. בחלק מהמקרים, מאורגנות ההפסקות באירוע בדיוק במועדים שעל פי ההערכה של המארגנים, עשויים להיות אלה שבהם מאבדים המשתפים את הריכוז. אבל יש מקרים, שבהם מארגני האירוע מעדיפים להעניק מה שנקרא "טוויסט בעלילה", ולייצר  זמן מה במהלך האירוע שיוקדש למשהו אחר לדמרי. הופעה של אמן חושים וקוסם היא בדיוק הדבר הזה. במקום שבו כל המשתתפים באירוע נמצאים רגע לפני אבדן הריכוז שלהם, ההופעה הזאת עשויה להחזיר אותם למסלול. קצת צחוק, קצת מעשי קסמים והדברים חוזרים למסלול.

מחירים של אמן חושים לאירוע

מחיר של אמן חושים לאירוע, עשוי לנוע בטווח של מאות בודדות ועד לאלפי שקלים לאירוע. מה שמשפיע על העלויות, הוא השילוב בין משך הזמן של ההופעה, וסוג ההופעה הנדרש. אם מדובר בהופעה קצרה, שבה נדרשת רק מצגת קטנה על קצה המזלג של אמן החושים, הרי שמדובר בהוצאה של כמה מאות שקלים בלבד. זאת, כיון שהנחת המוצא היא שההופעה של אמן החושים איננה ההופעה העיקרית, אלא רק חלק ממגוון הופעות ומצגות שהמשתתפים באירוע יחוו.

מנגד, או ההופעה של אמן החושים היה ההופעה המרכזית באירוע, וההופעה היא באורך מלא, הרי השלום עבורה יגול להגיע לאלפי שקלים. זאת,, בהתאם לאורך ההופעה הנדרש וסוג הפעולות שהעל אמן החושים לבצע. ככל שהדרישה היא להופעה מורכבת יותר ומדהימה יותר, כך העלויות של הופעה מהסוג הזה תהיינה גבוהות יותר. בנוסף, אם האירוע נערך בשעות הערב, התשלום עשוי להיות אפילו גבוה יותר.

אבל הדבר החשוב באמת, הוא תיאום מראש של מועד האירוע. זיגי, אמן חשים וקוסם, הוא אחד מאמני החושים היותר מכרים בישראל, וההופעות שלו נקבעות זמן רב מראש. חשוב לבדוק בעת ארגון האירוע המדובר, שאמן החושים ראכן פנוי להופעה ויוכל להעניק למשתתפים באירוע את החוויה האיכותית שלו. אם יש לך עניין בארגון אירוע איכותי, זה המקום וזה הזמן ליצור קשר. אנו נחזור אליך בהקדם, לתיאום סוג האירוע והמועד הרצוי עבורך.

איך דוכני מזון לאירועים כבשו את השוק?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא