חיפוש

כל מה שצריך זה מדפסת – אתר דפי הצביעה שכדאי שתכירו

אתם בוודאי מכירים מקרוב את ההורים הללו שעושים סלטות באוויר כדי שהילדים שלהם יהיו מרוצים ויוכלו לקחת חלק בפעילויות יצירה מגוונות במקסימום מאמץ. אלו אותם הורים שאנו מסתכלים עליהם בקנאות והערצה ורוצים להיות כמוהם, אבל אם אפשר, אז במינימום מאמץ.

במדריך הנוכחי נציג בפניכם אפשרות להיות ליום אחד (או יותר) כמו ההורים האלו שאתם תולים בהם עיניים. הישארו אתנו ותגלו שכל מה שאתם צריכים זה מדפסת.

 

עתידות: בקרוב תהיו הורים משקיענים

אם נמאס לכם להרגיש שאתם לא מאפשרים לילדים שלכם לחוות מספיק זמן יצירה, כדאי שתדעו שהתחושות הללו צפויות לפוג ממש בקרוב. שכן, עשינו כל שביכולתנו כדי להציג בפניכם אפשרות קלה לביצוע שתגרום לכם להיות הורים משקיענים. מדובר בעצם בדפי צביעה שהילדים שלכם יכולים לבחור לפי טעמם האישי. אז תכינו את המדפסת בבית או במשרד ותכינו את עצמכם, כי בקרוב, ההורים שמסביב ירצו להיות בדיוק כמוכם.

 

השלב ה – 1 בדרך להיות הורים משקיענים

כדי שתוכלו להיות הורים משקיענים באמת, אתם צריכים קודם כל להכיר את האתרים הטובים ביותר שיש לצביעה. אם תערכו חיפוש בגוגל, תגלו שיש מגוון רחב של אתרים כאלו. אבל לא כל אתר יאפשר לכם להיות הורים משקיענים. אנו ממליצים להיכנס אל האתר פרינט קידס דפי צביעה ולהתרשם מההיצע. שכן, כל ילד (בכל גיל, מכל מין ומקום בארץ) יוכל למצוא היצע רחב של דפי יצירה שמתאימים לתחומי העניין שלו.

 

השלב ה – 2 בדרך להיות הורים משקיענים

בשלב השני אתם צריכים לשבת עם הילדים ולהראות להם את ההיצע הרחב שקיים באתר. תאפשרו לכל ילד לערוך את החיפוש אחר הציור שמתאים לו. שימו לב – אם עולה צורך בחיפוש מעמיק, תהיו סבלניים. שכן, יש ילדים שיכולים לבחור ציור ברגע ויש מי שהדבר עלול לקחת להם דקות ארוכות וזה בסדר. העיקר שהם יהיו מרוצים בסופו של דבר.

 

השלב ה – 3 בדרך להיות הורים משקיענים

כעת נותר לכם רק לבצע הדפסה של הציור או הציורים שנבחרו על ידי הילדים. תפנו אותם לגשת אל ארון היצירה בבית שלכם, כך שכל אחד יוכל לבחור את חומרי היצירה שמתאימים לו. אם תשאלו אותנו, אנו ממליצים להימנע משימוש בחומרי היצירה המוכרים והבסיסיים כמו טושים וצבעי עפרון. תשתדלו לגוון את היצע החומרים ולהוסיף את אלו:

  • צבעי ידיים
  • צבעי מים
  • מדבקות
  • חול
  • דבק נוזלי ועוד

 

כמה מילים לקראת סיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להפוך להורים משקיענים במינימום מאמץ. כעת, כשיש לכם את המידע בנושא, אתם יכולים להעביר אותו הלאה אל הורים אחרים, כדי שגם הם יוכלו להרגיש טוב עם עצמם. נאחל לכם בהצלחה ושעת יצירה מהנה!

מדפסת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא