חיפוש

כל כמה זמן צריך להחליף פילטר לתמי 4

הפילטר שנמצא במתקן תמי 4 שלנו, הוא מאבני היסוד הכי חשובים שיש במתקן עצמו.

הפילטר תפקידו לסנן את המים בצורה המירבית ביותר, וברמה הגבוהה ביותר כך שאיכות המים תהיה לא פחות ממצוינת.

עם הזמן, כמו כל דבר, הפילטר מתיישן ויכולה להצטבר בו חלודה, או רבד חיידקים שלא צריכים להיות בסביבתו, לכן חשוב להחליפו כל כמה זמן.

 

החלפת פילטר – האם היא בכלל הכרחית

החלפת פילטר זו פעולה מאוד פשוטה, אך גם מאוד מאוד חשובה. חשוב מאוד להחליף פילטר מדי חצי שנה, במיוחד בגלל שתמי 4 שולחים לכם הביתה כל חצי שנה פילטר חדש. האמת שזה גם מאוד נוח, אתם לא צריכים לצאת מהבית ו״להיזכר״ שאתם צריכים להחליף פילטר, אלא חברת תמי 4 פשוט שולחת לכם בעצמה. החלפת הפילטר מאוד קריטית מאחר ונאגרת בו לחות במהלך הזמן, וזהו פתרון מצוין לעובש שרוצה להתיישב באיזור ולחיידקים שמאוד אוהבים חום ולחות גם יחד.

 

החלפה כל חצי שנה – ולא תהיה לכם שום בעיה

ההמלצה הגורפת לא רק אצל תמי 4, אלא אצל כלל החברות של מתקני המים בארץ, היא להחליף את הפילטר שלנו כל חצי שנה. אם אנו ממש מסתבכים בפעולה ומעדיפים שלא לגעת במכונה בכלל, אפשר בהחלט להתקשר לחברת תמי 4 ולבקש שיגיע טכנאי תמי 4 בשביל שהוא יעשה בעבורכם את ההחלפה בצורה מקצועית וללא שום תקלה.

 

החלפת הפילטר לא תלויה בכמות הנפשות במשפחה

יש כאלו שחושבים שאם יש בבית רק שני אנשים שלא משתמשים לעתים תכופות בתמי 4, יכולים שלא להחליף לאחר חצי שנה את הפילטר שלהם מאחר והוא לא היה בשימוש רב כל כך בניגוד למשפחה עם 5 נפשות למשל. אך ההפך הוא הנכון, וחשוב מאוד להחליף את הפילטר כל חצי שנה גם אם אין הרבה אנשים בבית והמתקן אינו פעיל, וזאת משום שלחיידקים לא אכפת אם המתקן פעיל יותר או פחות, בטווח של חצי שנה הם יכולים להתרבות ולהרוס את הפילטר גם אם לא השתמשנו בו רבות.

 

החלפת פילטר תעזור גם כשהמים עכורים

במידה והגענו למצב שאנו שותים ממתקן תמי 4 והמים שיוצאים לא טעימים לשתייה כלל, אולי שווה לבצע החלפת פילטר לתמי 4 גם אם לא הגענו לחצי שנה של עבודה.  כמובן שבמצבים שכאלו כדאי להתקשר לחברת תמי 4 ולהתייעץ עמה, וכמו כן להזמין גם טכנאי שיוכל לבוא ולבדוק את המתקן שלכם לעומק בשביל לתת לכם את תמונת המצב הטובה ביותר.

 

אם נקפיד על החלפת פילטר – איכות החיים תשתפר משמעותית

כשאנו דואגים לעצמנו ולגוף שלנו, ובמיוחד לנפש, הרי זה מורגש בכל הרבדים בחיים. כשאנו בוחרים להחליף את הפילטר לפי ההמלצה הארצית שהיא אחת לחצי שנה, אנו משפרים את איכות החיים שלנו בכך שאנו שותים מים נקיים, צלולים וטעימים להפליא.

מערכת לצינון המים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא