חיפוש

כל כמה זמן (בממוצע) מחדשים את האקססוריז בבית?

עם בוא האביב, כאשר כל העצים מצמיחים עלים חדשים ופרחים רעננים ממלאים כל פינה, הרצון להתחדש נעשה חזק מתמיד. נוסף לכך, אחת לכמה זמן, מוטב לרענן פריטים מסוימים בבית, שכן כמו כל דבר בחיים, גם פרטי עיצוב לבית סופם להתבלות ולהתיישן. המדריך הבא יסביר לכם מתי כדאי להחליף פרטי עיצוב לבית ומה לעשות עם הישנים.

 

ספות וכורסאות

ספות וכורסאות הן ללא ספק מן הרהיטים השימושיים ביותר בבית, ועל כן בסופו של דבר סופם להתבלות. ספות באיכות רגילה יכולות להחזיק עד עשר שנים ללא תחזוקה מיוחדת כאשר תחזוקה שוטפת עשויה להאריך את אורך החיים שלהם ומשך השמישות שלהם במספר שנים.

יחד עם זאת, במידה ורכשתם ספה איכותית והקפדתם לאורך השנים לתחזק אותה היטב ולשמור על הריפוד שלה, ספה אף יכולה להחזיק למעלה מ-20 שנה, כך שהסיבה היחידה להחליף אותה היא רצון לשנות ולרענן את האווירה בסלון הבית.

מסיבה זאת, אם אתם זקוקים לספה או כורסא חדשה, שקלו לרכוש ספה איכותית בעיצוב קלאסי כך שגם ברגע שימאס לכם תוכל לרכוש ספה חדשה ולהעביר את הישנה לשימושם של חברים או קרובי משפחה שישמחו לקבל ספה איכותית שכזאת.

 

כריות ומפות

אף כריות ומפות שולחן נמצאות בשימוש קבוע ועל כן פריטים אלו נוטים להתלכלך ולעבור כביסות מרובות. מסיבה זאת מבין כל פרטי העיצוב לבית הם תמיד יהיו הראשונים להתבלות ועל כן ניתן להחליף אותם כל שנתיים שלוש.

כמו כן, כיוון שכיסויים לכריות ומפות הם קלים לאחסון, מומלץ להחזיק מספר סטים בארון אותם ניתן להחליף מידי פעם בהתאם לעונות השנה ולמצב הרוח. את המפות והכריות הישנות תמיד ניתן להפוך למפות פיקניק או לרפד באמצעותם את המיטה של הכלב או החתול.

 

נברשות וגופי תאורה

אומנם נורות נוטות להישרף ועל כן יש להחליפם בקצב יחסית גבוה, גופי התאורה עצמם נמצאים סטטיים גבוה בתקרה או בקיר, לא חשופים לשום בלייה או מגע. מסיבה זאת, גופי תאורה לא נוטים להתבלות ובדרך כלל הצורך להחליף אותם עולה רק אם הם נשברים מסיבה מסוימת או מתקלקלים.

אם כן, בדרך כלל גופי תאורה ונברשות מחליפים יותר מצורך בשינוי ורצון לעצב מחדש את החלל. את גופי התאורה הישנים שהוחלפו ניתן להעביר לחלל אחר, לאחסן לשימוש עתידי, למסור למכר או בן משפחה או לתרום לארגוני צדקה הזקוקים לכך.

 

שולחנות ומזנונים

כיום ניתן למצוא שולחנות ומזנונים העשויים ממגוון רחב של חומרים במגוון רחב של איכויות יצור, חלקם בעבודות יד מחומרים איכותיים וחלקם ביצור המוני מחומרים זולים.

בדומה לספה האיכותית והכורסא האיכותית, גם מזנון או ספה איכותיים אשר נבנים בעבודת יד מעץ מלא יכולים להחזיק מעמד שנים רבות ועל כן אין צורך ממשי להחליף אותם.

אם נמאס לכם מרהיטים שמתבלים ונהרסים מלא כנסו לחנות האינטרנט של הבית של עידה בכתובת https://store.ida-home.co.il שם תוכלו למצוא מגוון של מוצרי עיצוב לבית באיכות גבוהה ביותר אשר ילוו אתכם למשך שנים רבות.

ספות וכורסאות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך בוחרים ג'קוזי לגינה
איך בוחרים ג'קוזי לגינה?

ג'קוזי בגינה שלך יכול להיות תוספת יוקרתית שמשפרת את הרווחה הכללית שלך ומספקת מפלט מרגיע ממש על סף דלתך. עם זאת, עם אינספור אפשרויות הקיימות

קרא עוד »
רצפת עץ
איך בונים דק?

אם עברתם לבית חדש, או אתם רוצים לעשות שיפוץ בבית שלכם, ודאי עלה במוחם לשפר את הבית בעזרת רצפת דק. לאנשים רבים יש שאלות רבות

קרא עוד »