חיפוש

כל הטיפים לאיך להפוך יום כיף לעובדים לכיף באמת

עובדי ארגון, מפעל וכל קבוצת עובדים שעולה על שבעה עובדים מייצרת חובה אצל המעסיק ליזום יום שכולו עוסק בפירגון והנאה לעובדים.

למה? חלק מהתרבות הארגונית המודרנית ולפי כל מאמר בנושא שירותי אנוש, העובד הוא המרכיב החשוב ביותר במקום העבודה.

בואו נצלול ונבין ביחד  איך מרימים יום כיף לצוות עובדים שישמח כל אחד.

 

לקרוא את השטח

הצעד הראשון בלהבין איך לתכנן את היום המושלם לעובדים שלכם הוא להבין מה התחביבים שלהם, ומה עולה ראשם כאשר אומרים להם את הביטוי "יום כיף לעובדים". לכל אחד פרשנות משלו, וכשמדובר באירוע גדול של חברה או צוות עובדים חשוב לשים דגש על פעילויות מגבשות, מהנות, יצירתיות וגם מלאות נחת. יום כיף לצוות עובדים אמור לנוע על הקו שבין יום גיבוש לבין יום של נחת.

 

ODT

מי שלא יודע מה המושג אומר, בואו נגיד שאתם צריכים להביא את הנעלי ספורט שלכם. יום ספורט בשטח (Out door training) הוא יום שכולו סביבו פעילויות ואתגרים שמצריכים חשיבה יצירתית ומעל הכל – עבודת צוות. זה לא בהכרח מה שיהפוך את יום הכיף לעובדים שלכם למושלם, אך שילוב פעילויות אלו במסגרת היום יכולות להפוך את היום שלהם למלא אקשן, עבודת צוות והעמקת ההיכרות.

 

מעמד של הערכה

בין כל האירועים והאלמנטים שמרכיבים יום כיף מושלם לעובדים ולצוות הוא לייצר מעמד של הערכה והוקרה לעובדים מצד מנהלי ומובילי הארגון. מה הכוונה? אין פה הכוונה לייצר טקס ולשאת דברים מצד המנהלים בצורה מיידעת ורשמית. יום כיף הוא סביב המילה "יום". חלק מהשגרה, ולכן גם מעמד זה צריך להיות יותר קליל ויום – יומי מאשר רשמי. המלצות המערכת: טקס חלוקת פרסים פיקטיביים בדרך ההומור, לשאת דברים בקצרה ולחלק מארזי מתנות סמליים.

 

האווירה

יום כיף לצוות עובדים לא יכול לקרות אם הם יצטרכו לדאוג בעצמם לאוכל ולשתייה. תשקיעו, תבדקו, תשוו מחירים ותבחנו מה האפשרויות שלכם. יש כיום מגוון ענק של אפשרויות הסעדה בין אם מדובר בקייטרינג או מזנון ובופה בחסות משאיות אוכל שונות, עמדות מנגל והיד עוד נטויה. בתוך פסקה זו נהיה חייבים לדבר גם על הגברה ומוזיקה טובה. אוכל ומוזיקה הולכים יד ביד וביכולתם להפוך את יום הכיף לצוות העובדים מכישלון להצלחה.

 

לעובדים שלום

אין היום חברה או ארגון אחד שלא דואג ליום כיף לצוות עובדים שלו. ישנן דרכים רבות להפוך את היום הזה למושלם כמו אירוח על חוף הים עם תחרויות ים וחוף, יום פעילות אתגרית ואפילו נחת ופעילויות על רקע רפטינג בירדן. לכו הכי רחוק בדמיון, ואם אתם מתקשים להחליט זה ממש בסדר. מזה שיש המון מידע ועסקים שיכולים לעזור לכם כמו גיבוש 4 יו.

בנות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
6 טיפים ל-HR המתחיל
6 טיפים ל-HR המתחיל

יציאה לקריירה חדשה בתחום משאבי אנוש (HR) יכולה להיות מרגשת ומאתגרת. בתור מתחילים, דרכי ניהול של עובדים והתמצאות בדינמיקה ארגונית – זה משהו שעשוי להיראות

קרא עוד »
עובד
למי העבודה בארה"ב חוקית?

מי עובד בארה"ב באופן חוקי? זו שאלה שהרבה ישראלים שמעוניינים להגר לארצות הברית שואלים לא פעם. וזו שאלה שהופכת יותר ויותר רלוונטית ככל ששוק העבודה

קרא עוד »