חיפוש

כלים לעורכי דין – הכירו את פורום רופאים

העבודה של עורכי הדין היא עבודה לא פשוטה שכוללת התמודדות עם מצבים מורכבים ומסובכים. לפיכך, כל עורך דין חייב להכיר מספר כלים חיוניים ויעילים שיסייעו לו לבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר.

אחד הכלים החשובים ביותר הוא השירותים שמעניקה חברת פורום רופאים.

חברת פורום רופאים היא חברה מקצועית ומנוסה שמעניקה חוות דעת רפואיות עבור צרכים משפטיים שונים לרבות: תביעות רשלנות רפואית, תביעות נזיקין, הערכת נכות לביטוח לאומי ועוד.

 

מתי תשתמשו בחוות דעת רפואיות?

עורכי דין משתמשים בחוות דעת רפואיות עבור צרכים משפטיים שונים. להלן מספר דוגמאות למקרים בהם מומלץ להיעזר בחוות דעת רפואית מקצועית שתעניק רובד נוסף לטענות של עורך הדין ותוכיח אותן:

  1. תביעות ביטוח: כאשר תובעים את הביטוח הלאומי עקב תאונה, פציעה, אובדן כושר עבודה וכדומה, יש להגיש חוות דעת רפואית מקצועית שמפרטת את הסיבות שהובילו לנזק, את גודל הנזק ועוד.
  2. רשלנות רפואית: בתביעות רשלנות רפואית מצרפים חוות דעת רפואית שמוכיחה את הנזק שנגרם למטופל ואת קיום הרשלנות הרפואית.
  3. חוות דעת למשפט פלילי: לעיתים רבות, עורכי דין נעזרים בחוות דעת רפואית על מנת להוכיח שנאשם ביצע עבירה שמיוחסת לו.

 

חוות דעת רפואית לביטוח לאומי

חוות דעת רפואית לביטוח לאומי מתאימה למקרים שונים שבגינם אדם מחליט לפנות לביטוח לאומי על מנת לקבל פיצוי. מקרים אלו כוללים בין השאר תאונות עבודה שבהם עובד המבוטח בביטוח לאומי נפגע, אדם שחולה במחלה שגורמת לו לנכות מסוימת וכך מונעת ממנו לעבוד ועוד.

במקרים אלו, על עורך הדין שמייצג את האדם, לפנות לחברת פורים רופאים שתכין עבורו חוות דעת רפואית מקצועית שמוכיחה את הנזק שנגרם לאדם. המוסד לביטוח לאומי יערוך ועדה מיוחדת בה ידון במקרה של המבקש ויעיין בחוות הדעת הרפואית שעשויה להוות גורם מכריע שיאפשר למבקש לקבל את מבוקשו.

ניתן להיעזר בחוות דעת נוירולוגית, חוות דעת אורתופדית ועוד בהתאם למקרה הספציפי.

 

אילו שירותים חברת פורום רופאים מעניקה?

חברת פורום רופאים מעניקה שירותים שונים ומגוונים לעורכי דין. ראשית, החברה תמצא עבור עורך הדין את המומחה המתאים ביותר למקרה ולתיק הספציפי. לאחר מכן, הרופאים המומחים יבחנו את החומר הרפואי של המקרה ויעניקו ייעוץ ללא עלות.

בהמשך, רופאים מקצועיים ומנוסים בתחום יכינו עבורכם חוות דעת רפואית שמתאימה לתביעה שלכם. במהלך כל התהליך, תקבלו ליווי רפואי מקצועי ללא עלות. ניתן לקבל מחברת פורום רופאים שירות מתן עדות בבתי משפט שיסייע לכם בהוכחת המקרה.

מעוניינים בחוות דעת רפואית מקצועית? היכנסו ל- https://www.forum-md.co.il וצרו קשר עם חברת פורום רופאים שבה עובדים רופאים מומחים העוסקים בתחומים שונים ומגוונים. חוות הדעת של המומחים בחברה תסייע לכם להצליח בתיק שלכם ולהוכיח את טענותיכם.

 

פסיקה משפטית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »