חיפוש

כיצד מצלמים הדמיה אדריכלית?

בתור מכנני פרויקטים, אחד הדברים הכי חשובים בתהליך השיווק הוא להבהיר ללקוחות שלנו מה בדיוק הם הולכים לקבל. בפרויקטים ארוכי טווח כמו למשל פרויקטים של בנייה, אנחנו צריכים לשווק את המוצר הרבה מאוד זמן לפני שהוא מוכן, כדי שנוכל להסביר ללקוחות מה בדיוק הם הולכים לקנות, אנחנו זקוקים להדמיה שתעזור לנו להמחיש להם מה מקבלים.

 

הדמיות

הדמיות אדריכליות, כמו הדמיות בתחומים אחרים נועדו להמחיש את מה שעדיין לא קיים. בעולם האדריכלות הרצון שלנו הוא להסביר למי שעומד מולנו כיצד הבניין, הבית או המטבח יראו בעוד זמן. בין אם מדובר על בנייה של בניין חדש, או אפילו שיפוץ קטן במטבח, ברגע שהלקוח יראה מה התוצאה הצפויה הוא יהיה מעוניין ללכת על מה שאנחנו מציעים לו.

הדמיה אדריכלית

מה החשיבות של ההדמיה

להדמיה יש חשיבות רבה מבחינה שיווקית. ככל שהדמיה שלכם תהיה מוצלחת יותר, כך היא תיטיב לתאר את הפרויקט המוגמר, ותעזור לכם לשכנע את הלקוחות ללכת על מה שאתם מציעים להם. הדמיה אמורה לאפשר לכל מי שצופה בה לערוך סיור וירטואלי, שיעניק לו תחושה שהוא כבר רואה את המצב העתידי. זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים להשקיע בצילום הדמיה עד כמה שניתן.

 

מידול

השלב הראשון בתהליך ההדמיה הוא מידול. בשלב הזה אנחנו מייצרים במחשב מודל של האובייקט אותו אנחנו רוצים לדמות בתוצר הסופי. השלב הזה הוא שלב גולמי יותר, ובו אנשי המקצוע אמורים להבין מכם כיצד המוצר הסופי אמור להיראות. במידה והפרויקט שלכם נמצא בשלבים מתקדמים יותר, המידול יעשה בעזרת תוצרים אמיתיים שיצולמו בסביבת הפרויקט.

 

הדגשת אלמנטים

אחרי שהמידול הבסיסי מוכן, הגיע הזמן להדגיש את האלמנטים שחשובים לנו. התפקיד שלכם הוא להתבונן לעומק על המידול, ולהבין איך הייתם רוצים שהלקוחות העתידיים שכם יראו אותו. בשלב הזה נוכל להוסיף אפקטים מדומים למידול, לעצב את התאורה בצורה מחמיאה או להכניס תמונות שחשובות לכם. אם יש חומרים מיוחדים שבהם אתם משתמשים, נוכל להדגיש גם אותם.

הדמיה אדריכלית

מי יכול לעשות עבורנו הדמיה

אחרי שהבנתם עד כמה ההדמיה חשובה לשיווק של הפרויקט שלכם, הגיע הזמן לבחור את מי שיעשה לכם אותה. הקפידו לבחור באנשי מקצוע שמחזיקים בכל הטכנולוגיה הרלוונטית בתחום. עולם ההדמיות הוא עולם עשיר, ויחד עם אנשי מקצוע השמים יהיו הגבול מבחינת מה שתוכלו להפיק מההדמיה שלכם. עכשיו פשוט נשאר לכם למצוא את המומחים.

 

לסיכום

צילום הדמיה הוא חלק מרכזי בשיווק של פרויקטים או עבודות בניין. כדי להמחיש ללקוחות שלכם מה בדיוק המוצר שאתם מציעים להם, הדבר הטוב ביותר הוא להעניק להם סיור וירטואלי שידמה עבורם את המצב העתידי. זה בדיוק מה שתקבלו אם תבצעו הדמיה אדריכלית לנכס שלכם. את ההדמיה חשוב לעשות בעזרת אנשי מקצוע שיהפכו את כל הפרטים הקטנים לתמונה אחת גדולה ומרשימה.

הדמיה אדריכלית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא