חיפוש

4 יתרונות לבדיקת הר הכסף

הר הכסף הוא כלי המאפשר לנו לאתר כספים אבודים שנשכחו במהלך רצף החיים. גם אם הדבר נשמע לכם מופרך תתפלאו לדעת שבמציאות של היום ועם כלל הפרשות הכספים והמעברים המהירים יחסית בין עבודות גם לכם יתכן מאוד כי שוכב כסף המגיע לכם בצד.

זה לא באמת משנה האם אתם עובדים כעצמאים או עובדים כשכירים, סביר להניח כי במהלך השנים צברתם קרנות וחסכונות שונים. הבעיה היא שלא תמיד אתם יכולים לבד לדעת ולמצוא את המקורות הללו ולכאן נכנסת האפשרות לפנות לאתר הר הכסף.

 

אז מי יכול לעזור?

ישנן חברות שונות כדוגמת הר הכסף שכל מטרתם היא לבצע איתור כספים אבודים, דבר שיכול להחזיר לכם אלפי שקלים. בשלב הראשוני באפשרותכם לפנות לשירות הבסיסי המוצע על ידי אתר הר הכסף הממשלתי, באמצעותו ודרך מילוי פרטים ראשוניים בצורה פשוטה וברורה תוכלו לקבל את המידע שאתם מחפשים.

לאחר שתזינו את כלל הפרטים תוכלו לצפות בכלל הקופות הפיננסיות שנחסכו לכם בצד. בין היתר תוכלו למצוא: חסכונות בבנקים, פנסיה, חשבונות בנק רדומים ועוד. דעו כי הנתונים הללו לא נשמרים בשום מקום כך שתוכלו להיות רגועים בנוגע לסודיות ולפרטיות שלכם.

בשלב השני, תוכלו לפנות להר הכסף הפרטי זאת כדי לדעת איך ולאן להמשיך הלאה את התהליך ומה בעצם לעשות עם כל המידע שקיבלתם מאתר הר הכסף הבסיסי.

 

יתרונות לבדיקת הר הכסף

יחס אישי

כאמור, לא תמיד ניתן להגיע אל הכספים הללו לבד, ביחד עם אנשי מקצוע תוכלו לקבל סיוע והתמקדות אישית במקרה הפרטני שלכם ובעצם לחסוך את כאב הראש וחיטוט הרגליים. בנוסף, במסגרת הבדיקה של הר הכסף תקבלו בסוף התהליך, דו"ח מפורט ורחב יותר.

 

אפיון צרכים אישי

בסיכום הצגת המידע המבוקש תוכלו לאפשר להעביר את הדו"ח שיצא אל סוכנים ויועצים מוסמכים ומקצועיים שיבדקו את המידע שקיבלתם ויוציאו לכם דו"ח מפורט, מאורגן המקיף את כלל הצרכים שלכם. בנוסף, הדו"ח יכלול המלצות לביצוע בהמשך יחד עם כלל פרטי ההתקשרות והאפשרויות העומדות בפניכם להתמודדות מול החברות והגופים הפיננסים השונים, זאת כדי שתוכלו למשוך את הכספים, לבצע מעבר נכון בין הקופות, לסגור חשבונות ישנים ולהימנע מתשלום עמלות מיותרות.

 

ביטוח

הר הכסף הפרטי פועל בממשק גם מול אתר הר ביטוח הפרטי, שם תוכלו לבצע בדיוק את אותן הפעולות שביצעתם בהר הכסף על מנת לקבל מידע על כלל הביטוחים הקיימים. גם במקרה זה תידרשו בהזנת פרטים דרך האתר של משרד האוצר ולאחריו תוכלו לספק לאתר הר הביטוח הפרטי אישור לבדיקת הביטוחים ותקבלו דו"ח מפורט שיאפשר לכם להשיג חיסכון גדול בכספי הביטוח שלכם.

 

תוכלו לקבל הכוונה וליווי אישי בתהליך מציאת ומשיכת כסף מחשבונות מורדמים וישנים.

 

צמח צעיר באדמה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מטבעות להשקעה
מה זה קורס ביטקוין?

מטבעות דיגיטליים והביטקוין בפרט הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אנו שומעים על מכרים, חברים וקולגות שמציינים בריש גלי כי הם עברו קורס שאפשר

קרא עוד »
דולרים
איך תדע האם מגיע לך החזר מס

בכול הקשור לתשלומי מס, שכירים רבים מניחים שהמעסיק הוא שמטפל בכל היבטי המיסוי. חשוב להבין שחישובי מס ההכנסה של שכירים הם שנתיים למרות שמשלמים בפועל

קרא עוד »