חיפוש

יום בחיי עורך דין

אלי מקביל, חוק וסדר, דמג'ס, האישה הטובה ועוד סדרות משפט מרתקות גורמות לנו לראות את חיי העורך דין כחיים מלאים בסקס אפיל וקסם, ולרגע צצה בנו המחשבה שאולי כדאי לנו לשפר את הציון בפסיכומטרי או לפחות להשקיע את כל מה שחסכנו על מכללה יוקרתית וללכת ללמוד משפטים.

אבל כדאי לחשוב שוב. לא מפני שעריכת דין אינה מקצוע מעניין, אלא פשוט לא כמו שמציגים לנו בסדרות הטלוויזיה והסרטים. עריכת דין היא עבודה קשה ומלאה בדרמות, אבל אולי קצת פחות סקס ????.

עורך דין חייב להיות סתגלתן. אין כזה דבר יום מתוכנן עד הפרט האחרון. ישנם זמנים למשימות שונות, מחוייבויות והתחייבויות דחופות ושינוי לוח הזמנים ברגע אחד. כל זה ועוד קורה באופן יום יומי בחייו של עורך דין ולכן אין באפשרותו להיות מקובע ועליו להתגמש, להסתגל ולשנות את סדר היום בהתאם למה שקורה ברגע. (עריכת הדין – לאן? "חצי מחברי כבר לא בתחום).

למרות מה שאנחנו רואים על המסך, בעולם האמיתי עורך דין לא יכול להגיע לבית המשפט ומיד לדרוש לראות את השופט. ביומו של העורך דין לעתים הוא יכול למצוא את עצמו יושב שעה או אפילו שעתיים במסדרונות בית המשפט, מחכה לפגישה, שייתכן ובכלל לא תתקיים אם השופט, שגם לו עבודה רבה ביום יום, לפתע צריך להתפנות למקרה אחר.

הקשר בין העורך דין ללקוח חייב להיות שוטף ורציף. לכן גם שיחות טלפון עם קהל הלקוחות הוא חלק מיומו של העורך דין. שיחות צפויות או לא צפויות ככל שיהיו, על העורך דין לשמור על קשר רציף ולעדכן את הלקוח בכל דבר.

מיד לאחר קבלת תיק, עורך הדין ניגש לעבודת מחקר. עבודת המחקר היא עבודה ארוכה ולעתים מתישה, מלאה בספרים, דפים, תקדימים ותקנות. רק על ידי מחקר מקיף ונרחב יוכל העורך דין להשיג תוצאה טובה. עורך דין המזלזל במחקר, כך גם יראה פרצופו בבית המשפט. קריאה, כתיבת הערות ומחקר , כל אלו הם קריטים לתוצאה.

אז מדוע עורכי דין אוהבים לעשות את עבודתם? נשמע שזה דורש הרבה עבודה וזה לא זוהר כמו שהוליווד הייתה רוצה שתחשבו. לעורכי דין שונים יהיו תשובות שונות. יש שיאמרו כי קבלת תוצאה חיובית למקרה מעניקה להם תחושת הישג נהדרת. יש שיאמרו שהוא ממלא זאת מכיוון שמדובר במקצוע דינאמי הדורש מערך מיומנויות שונה מדי יום. יש שיגידו שזה בגלל שהם הצליחו לשנות את חיי הלקוח לטובה. תהיה הסיבה אשר תהיה, צריך לזכור שלוקח הרבה עבודה כדי להיות עורך דין טוב.

נוכל להעיד על עצמנו, שבחרנו למשרד את עורכי הדין הטובים ביותר. אוהבי המקצוע, משקיענים, אוהבי אדם , סבלנים ונלהבים שנותנים את כל זמנם ומרצם להביא את התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוחות שלנו. ליצירת קשר ולקבלת ייעוץ ופגישה לחץ כאן.

לקביעת פגישה מקצועית עם עורך דין פלילי לחצו כאן.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבירת סחיטה
מה נחשב כעבירת סחיטה?

בחברה של היום, פעילות פלילית נפוצה למרבה הצער. סחיטה במיוחד הפכה לדאגה משמעותית עבור רשויות אכיפת החוק ואנשים פרטיים כאחד. סחיטה באיומים, מעשה פלילי הכרוך

קרא עוד »