חיפוש

טרנדים בעולם הדיגיטלי – איפה מתאים לשווק את העסק שלכם

שיווק עסקים באינטרנט לא חייב להיות מטלה הגוזלת זמן ומאמץ כאשר מקימים עסק חדש. גם עסקים קיימים שעומדים על סף ייאוש וסגירת העסק יכולים להתעודד. קבלו את הטרנדים החדשים בעולם הדיגיטלי שירימו את העסק שלכם.

 

פרסום בעולם הדיגיטלי

הטרנדים החמים בשיווק דיגיטלי מביאים עימם את הבשורה לבעלי העסקים שכבר קראו נואש ועמדו בפני סגירת העסק. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה לא מעט עסקים מצאו את עצמם לאורך השנתיים האחרונות בדילמה האם ניתן להציל את העסק ולהחזיר את ההלוואות שלקחו.

החידושים הרבים שהעולם הדיגיטלי מציע גרם לבעלי העסקים להבין שעדיין יש תקווה השווה את ההשקעה הכספית בין אם מדובר על הקמת אתר לעסק ובין אם על פרסום ברשתות החברתיות בעלויות מינימליות או באפשרות לתשלומים. האפשרויות לקידום דיגיטלי של העסק הן רבות וחלקן אף לא עולות כסף.

 

הטרנדים החינמיים לשיווק העסק

מבין הטרנדים החינמיים לשיווק העסק ניתן למנות פרסום של פרטי העסק באפליקציות ניווט כמו ווייז או גוגל מפות. זהו שירות ללא עלות שיכול לקרב לקוחות פוטנציאליים על פי מיקום גיאוגרפי לעסק. דוגמה נוספת היא הפרסום בפייסבוק. מעבר לפתיחת דף עסקי ללא עלות ניתן להיכנס לקהילות וקבוצות שונות, לתת טיפים, להיות מעורב וכך גם לקבל חשיפה והכרה בעסק.

במהלך הסגרים לא מעט עסקים יצרו קשר עם הלקוחות שלהם באמצעות הזום. נראה ששיטה דיגיטלית זו עדיין נותרה לצורך קידום בכל הקשור למופעי תרבות, כנסים וירטואליים, הרצאות ועוד. אין ספק שהטרנדים הללו מקדמים את השיווק האינטרנטי. אך ביחד עם זאת, השקעה בתחומים דיגיטליים נוספים נושאים בעלויות כספיות והם אלו שיניפו את העסק למקום אליו שואפים להגיע.

 

איפה מתאים לשווק את העסק שלכם?

למרות החשיפה ברשתות החברתיות, על פי ynet בשיתוף pr digital בשנה הנוכחית הפעילות של עסקים רבים תצטמצם במדיה זו והם יפנו לאפיקים אחרים של שיווק אינטרנטי כמו חנויות אינטרנטיות. המצב האידיאלי הוא להיות נוכח ברשתות החברתיות כדי לגרום לתנועה של הלקוחות לאתר האינטרנטי לצורך רכישה. המטרה היא להקל על הלקוחות ובמקביל גם על העסקים שיכולים למכור מהר ובצורה קלה. כאשר הלקוחות מגיבים למשל לדף נחיתה בגוגל או ללידים שהתפרסמו בפייסבוק הפנייה שלהם מגיעה לאתרים של בעלי העסקים והם הופכים ללקוחות שלו גם אם לא מתבצעת רכישה.

מבחינת בעל העסק כל הקלקה של לקוח פוטנציאלי עולה כסף, אך משתלמת בטווח הרחוק. למרות כל השיטות לשיווק דיגיטלי, האתר של העסק הוא החשוב ביותר. לפיכך, חשוב להשקיע בו מבחינת תכנים ועיצוב. מומלץ להטמיע באתר מאמרי תוכן ברמה גבוהה, כתבות של מומחים בתחום, קישורים, תמונות, סרטונים, טיפים וכד'. ככל שהאתר יהיה מושקע ומזמין יותר, כך יכנסו אליו יותר גולשים והעסק יקבל את החשיפה לה הוא זקוק.

שיווק דיגיטלי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
6 טיפים ל-HR המתחיל
6 טיפים ל-HR המתחיל

יציאה לקריירה חדשה בתחום משאבי אנוש (HR) יכולה להיות מרגשת ומאתגרת. בתור מתחילים, דרכי ניהול של עובדים והתמצאות בדינמיקה ארגונית – זה משהו שעשוי להיראות

קרא עוד »
עובד
למי העבודה בארה"ב חוקית?

מי עובד בארה"ב באופן חוקי? זו שאלה שהרבה ישראלים שמעוניינים להגר לארצות הברית שואלים לא פעם. וזו שאלה שהופכת יותר ויותר רלוונטית ככל ששוק העבודה

קרא עוד »