חיפוש

חמשת הסיבות הנפוצות לביצוע הדברה בבית

לא פעם עולה השאלה – מתי כדאי לעשות הדברה בבית? האם רצוי לעשות הדברה לפני שרואים ג'וקים ברחבי הבית, או רק כשמתחילים הסימנים? האם לידת תינוק משפיעה על הצורך של הדברה? ומה לגבי סימנים משונים בביתנו? אנחנו כאן כדי לענות לכם על השאלות.

 

איך יודעים?

יש לא מעט תשובות נכונות למתי צריך הדברה בבית, כשרואים חרקים, כשמריחים משהו לא טוב, כשמרגישים מגרד בגוף. לכל אחת מהתשובות האלה יש הסברים ועובדות הגיוניות. לא משנה מתי, איך, למה וכמה – בין אם נחפש הדברה בחיפה או הדברה באילת, כולנו מותקפים על ידי מזיקים שיש להיפטר מהם. אלה הסיבות הנפוצות למה עושים הדברה בבית.

 

כשמזהים מזיקים 

זו התשובה הקלה, הנוחה והכי אמיתית. ראיתם חרק בבית? נמלה שפתאום הפכה מיחיד לרבים? כבר יומיים שמשהו מגרד לכם במיטה? לפני שזה יחמיר, זה הזמן להרים טלפון למדביר מקצועי ומנוסה שיפתור את בעיית המזיקים. לא משנה אם זה בחורף או בקיץ, לחרקים ומזיקים יש יכולת התרבות מהירה – תוך מספר שבועות המצב יכול להסלים.

 

מעבר דירה 

עברנו דירה, הגענו למקום חדש. ההמלצה הכללית היא להדביר את הבית לפני שנכנסים. מדביר איכותי רואה את הביצים והחרקים לפני ההתפרצות. רטיבות בארון מאפשרת תיקנים בבית, חריצים וסדקים הם פוטנציאל לנמלים. בכניסתנו לבית החדש, אנחנו לא יודעים מה מצב השכנים כמו שלא יודעים מה מצב התיקנים. לכל בניין ישן או חדש נלוות בעיות. כמו כן, כשהבית ריק לחלוטין זו הזדמנות מצוינות לעשות הדברה.

 

ריח משונה בבית 

זה תופס אותנו לא מוכנים, אבל מידי פעם מתים לנו עכברים וחיות אחרות בקירות והריח מעיב על הבית. גם במידה והצלחתם להיפטר מהגופה – על מנת להיפטר מהריח ולמנוע מחלות / התפרצות מזיקים דרוש מדביר.

 

חורים בשקיות מזון 

זו אחת הסיבות המובהקות לעכברים. מלבד זה גם חוטי חשמל אכולים, גללים בצורת אורז במטבח וחורים בדלתות הן תופעה מדאיגה של החיה המרכסמת. שימו לב, אם הגללים גדולים מאורז מדובר בחולדות. עוד מקומות אכולים המעידים על סימני עכברים או חולדות הם קרטונים, שקיות, ניירות, אריזות אוכל ועוד. בשביל לטפל בבעיה מומלץ להזמין מדביר.

 

לפני הלידה 

כהורים, אין דבר יותר חשוב לנו מילדינו. רגע לפני הגעת הרך הנולד, רצוי לבצע ריסוס והדברה על מנת ליצור מרחב נקי וסטרילי ולא לסכן את חיי התינוק והאם בתקופת המנוחה והטיפול בבית. שכן גם אחרי הלידה, יותר מסובך לבצע ריסוס יחד עם תינוק שזה עתה נולד ואו עם פעוט בן כמה חודשים בלבד. אממה, במידה ואחרי הלידה אתם זקוקים להדברה, ציינו את גיל התינוק והילד למדביר, במידה וילדכם עדיין זוחל, וודאו כי המדביר יודע זאת. לפי גילם של הילדים, המדביר ידע באיזה אמצעים הוא יכול להשתמש.

ג'וק

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא